Tuntuiko sinusta vaikealta kertoa vanhemmillesi että olet raskaana koska silloinhan
paljastit että olet ottanut peniksen vaginaasi...?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Oletko 12-vuotias?
En ku 15.
Kerroin vasta lapsen synnyttyä. Siinä vaiheessa ovat innoissaan lapsenlapsesta eikä asiaan liittyvät likaiset yksityiskohdat enää tule mieleen.
En tullut koskaan raskaaksi. Ei kuulunut pam ja raskaana. Ikävä kyllä teininä eräs mies juotti alkoholia, käytti tilaisuutta hyväksi ja se paljastui kaikille. Kiusallista.
En halua tulla raskaaksi, mutta kyllä se tietyllä selittämättömällä tavalla vaikeaa ja kiusaamistakin olisi. Silloin kun vielä ajattelin haluavani lapsia, mietin kuinka lykkään varmaan jonnekin 16-20 raskausviikolle asti vanhemmille ja sukulaisille kertomista. Ihan normaali vanhemmat ja sukulaiset, mutta olen estynyt enkä tykkää hössötyksestä ympärilläni.
Mun vanhemmat tiesi, että lapsi sai alkunsa IVF-menetelmällä, ei siis mitään penistä vaginaan vaan steriili ohut putki hedelmöitettyine munasoluineen.
Vierailija kirjoitti:
Olin siinä vaiheessa asunut yhdessä mieheni kanssa jo viisi vuotta, joten tuskin se heille yllätyksenä tuli.
Itse elin ex kumppanin (tai mikä lie) kanssa 10 vuotta ja ei kertaakaan harrastettu seksiä. Hairahdin ystävä tyyliseen suhteeseen, koska mies oksetti. Toivottavasti en näe enää ikinä. Piti poliisilla uhata, että pääsin idiootista eroon.
Olin siinä vaiheessa asunut yhdessä mieheni kanssa jo viisi vuotta, joten tuskin se heille yllätyksenä tuli.