Tunnollinen introvertti, mitä sopivaa työtä teet?
Meillä arvostetaan vaan idearikkaita ekstrovertteja. Tai onko nykypäivän trendi?
Olo tuntuu ikävältä nykyisessä firmassa. Olisi kiva, kun arvostettaisiin sellaisena kun on.
Kommentit (12)
Meillä on tollanen intro. Nyökkään kun näen,enkä mitään sano. Sitten me muut naureskellaan ja turistaan jaa heitetään läppää vaikka ja mistä. Ei meistä kukaan mene intron lähellekään. Eli arvostetaan.
Niin, edellinen vastaa, mitä työtä teen: olen ylikoulutettu eli vääränlainen ihminen nykyiselle hallituksellemme. Siis tutkija.
Lähihoitaja. Joskus töissä suhtaudutaan nihkeästi kun ei huvita koko ajan olla juoruamassa, mutta työni hoidan. Jaksan kunhan kaiken muun ajan pysyttelen yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tollanen intro. Nyökkään kun näen,enkä mitään sano. Sitten me muut naureskellaan ja turistaan jaa heitetään läppää vaikka ja mistä. Ei meistä kukaan mene intron lähellekään. Eli arvostetaan.
Olette turhakkeita.
Albert Einstein oli introvertti. Mikä vika introverteissä oikein on? Maailman rikkain mies Elon Musk on myös introvertti. Miksi introverttejä vihataan?
Paikallinen kalastajaclubi. Työllistän 100 henkilöä. Asia joka meitä yhdistää on luottamuksellinen pskanjauhaminen. Kaikilla on toimiva parisuhde ja ovat tyytyväisiä elämäänsä. Eivät kutsu minua johtajaksi vaan olen heille goutsi. Työ on erittäin antoisaa ja olemme rikkaita kuin rantarosvot.
Vierailija kirjoitti:
Albert Einstein oli introvertti. Mikä vika introverteissä oikein on? Maailman rikkain mies Elon Musk on myös introvertti. Miksi introverttejä vihataan?
Koska ollaan pskanjauhajia parempia 😜
Totuin vain nykyiseen työhöni ja saan kyllä arvostusta tarkasti tehdystä työstä. Kaikki tekee omilla vahvuuksillaan, niin hyvä tulee. Ensimmäinen 6kk oli kyllä todella haastava.
Odota vain, kyllä tämä keinotekoinen "fantastisten" "hyvien tyyppien" bluffi ja aikakausi pian päättyy. Hallitus ja sen kannatus viittaa jo siihen suuntaan. Sitten palataan entiseen, ymmäretään todellisten puurtajien ja asiantuntijoiden arvo. Niiden henkilöiden arvo, joilla ei ole kutsumusta kuorruttaa toimintaansa sanahelinään. Suomen hiljainen enemmistö pääsee takaisin ruotuun ja Suomen suunta kääntyy ennennäkemättömään nousuun.