Onpa pääministeri vakuuttava
Kommentit (19)
Pikkupetteri taas naama hikisenä yrittää leikkiä johtajaa.
Kahden valtion malli on huuhaata, Palestiinalaiset eivät koskaan osaa elää rauhassa, joten eivät ansaitse omaa valtiota.
Miksi valehtelet? Ei pääministeri Purralla ollut roosanauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kahden valtion malli on huuhaata, Palestiinalaiset eivät koskaan osaa elää rauhassa, joten eivät ansaitse omaa valtiota.
Avoimesti kiistät palestiinalaisten ihmisoikeudet.
Eläisitkö itse rauhassa miehityksen alla?
Vierailija kirjoitti:
Suuri valtiomies.
Sarkasmia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ne on apinoita eikä ihmisiä. Mikä tahansa sivistynyt yhteisö tuli israelilaisten kanssa toimeen ja jatkuvaa konfliktia ei olisi. Et itsekään pystyisi elämään heidän naapurinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ne on apinoita eikä ihmisiä. Mikä tahansa sivistynyt yhteisö tuli israelilaisten kanssa toimeen ja jatkuvaa konfliktia ei olisi. Et itsekään pystyisi elämään heidän naapurinaan.
Tämä kommentti kertoo sinusta paljon.
Kuntani on ollut työllisyyden kuntakokeilussa 2021 alkaen. Olen saanut työkkärin palvelut kunnan kautta jo 3 vuotta. Käytännössä mikään ei muutu.
Orpo lausuu niin ihanan painokkaasti ärrän. Herättää suurta luottamusta. Meidän ikioma suurmies.
Kristillisten apupuolue Perussuomalaiset pääsee näköjään tuputtamaan uskontoa näihin päätöksiin.
(Israelin valtiota perustettaessa muuten vasemmistopuolueet olivat niitä jotka tukivat sitä.)
Pääministeri Purralla on raidallinen paita.
😂😂😂😂