Suosittele tila-autoa 5-henkiselle perheelle!
Pitäisi mahtua 3 turvaistuinta ongelmitta...Tällä hetkellä Mazda 5 ja tiukkaa tekee. Ei kuitenkaan haluta mitään Voyageria...
Kommentit (43)
ja hyvä ajaa, ihana sisätiloiltaan ja muunneltavuudeltaan, meillä integroidut lastenistuimet, eli ei tartte erikseen turvaistuimia, korokkeita tai mitään. Mutta autossa on ollut paljon pikkuvikoja... on " sama auto" kun Seat Alhambra ja WV Sharan. En tiiä onko maanantaikappale, vai onko merkki/malli huono.
Miten Hyundai, Kia? Oletteko niitä kokeilleet. Ja Citroöen C¤ Picasso on nami :)
Musta Voyagerin suurin ongelma (meille) on pieni takatila ja kolmen levyinen takapenkki joka ei siirry yksitellen. Uudemmissa on toki eri, mutta hintakin on eri... Ja GV:n miellän vähän liian isoksi " kauppakassiksi" , sitten tarttisin mä oman pikkuauton kun nyt mä ajan Galaxyllä ja mies Nissanilla (jolla mä en HALUA ajaa ;D )
Ja mä ymmärrän hyvin että 5 h perhe haluaa tila-auton. Meillä vain yksi enää turvaistuimessa ja sitä enempi tilaa tarvitaan kun eihän siinä keskellä ole kiva kenenkään istua jalat kardaanitunnelin päällä. Ja siihen keskelle turvaistuimeen asettelu taas on ihan peestä.
Mä maksan mukavuudestani :) No isot jenkit vie niin törkeesti gasoa että ihan niin paljon en halua kuitenkaan maksaa. Nyt siis huruutellaan dieselillä, ja hyvä näin :)
Kyllähän Honda Streamia tehdään. Se oli ennen Honda shutlle ja jostain 2001 vuodesta lähtien stream.