Millaisia Thanksgiving traditioita teillä on perheessä? Kaikki tietenkin saman pöydän ääressä, sehän on selvä. Entä muita?
Kommentit (71)
Panen kalkkunaa. Tosin tämä ei erityisesti liity kiitospäivään.
Harvemmin Suomessa suomalaiset kiitospäivää viettävät. Eli ehkä väärä palsta kysymyksellesi.
Thanksgivinginä kutsumme perheen kesken toisimme amerikkalaisilla nimillä. Mieheni on tänä vuonna James, lapset saavat päättää myös itse nimensä. Syömme kurpitsapiirakkaa ja mac n cheeseä. Tilasin netistä muutama vuosi sitten ison USA-lipun, jonka laitamme pihaamme. God bless America :)
Miehet pelailee footballia collegehupparit päällä samalla kun me naiset tehdään dinneriä, ah niin ihanan yhteisöllistä!
Vierailija kirjoitti:
Me pelataan vähän jotain palloa siististi yliopistohupparit päällä
Ihana traditio. Amerikkalaista jalkapalloa tietenkin kuten frendeissä!
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin Suomessa suomalaiset kiitospäivää viettävät. Eli ehkä väärä palsta kysymyksellesi.
Puhu vain itsestäsi
Kaivellaan persettä, minä vaimon ja vaimo minun, sitten nuollaan sormet.
Vierailija kirjoitti:
Kaivellaan persettä, minä vaimon ja vaimo minun, sitten nuollaan sormet.
Meillä melkein sama, mutta molemmat kaivellaan apn persettä ja ap nuolee sormet.
Minulle riittää Suomessa olevat perinteet. En kaipaa myöskään poskisuudelmia tavatessa.
Miksi amerikkalaista, alunperin melko pienen piirin juhlaa pitäisi Suomessa jotenkin viettää?
En tunne ketään suomalaista joka sitä viettäisi.
Onko hienoa käyttää epäsanoja kirjoittaessasi suomeksi ??????
Diedenkin turkey-dinneri carpalosooshilla, everyone sitten tell mistä on kiidollines
Vierailija kirjoitti:
Thanksgivinginä kutsumme perheen kesken toisimme amerikkalaisilla nimillä. Mieheni on tänä vuonna James, lapset saavat päättää myös itse nimensä. Syömme kurpitsapiirakkaa ja mac n cheeseä. Tilasin netistä muutama vuosi sitten ison USA-lipun, jonka laitamme pihaamme. God bless America :)
Äänestättekö Trumpia? Kuulostatte sellaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelailee footballia collegehupparit päällä samalla kun me naiset tehdään dinneriä, ah niin ihanan yhteisöllistä!
Eikö tähän sisältynyt grillailukin, vai olikos tuo enemmän itsenäisyyspäivän askareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi
Tiedätkö miksi ko päivää vietetään??
Ei liity suomalaisiin mitenkään.
Tsiisus...🤣
Ehkä tämä keskustelu kannattaisi käydä jossain USA:n suomalaiset someryhmässä tms? Tai no, en tiedä paljonko täällä on kohderyhmää, varsinkaan tähän aikaan päivästä.