Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde työpaikalla. Mies lopetti mutta kuitenkin on loukkaantunut kun en anna huomiota osakseen.

Vierailija
03.10.2024 |

Olin ihastunut mutta mies laittoi liinat kiinni. Ei enää ollut yhteydessä, joten ajattelin, että se on siinä ja jatketaan vain työkavereina kuten ennen. 

Olen huomannut, että hän ottaa kontaktia ja vastaan siihen, naureskelenkin kuten normaalisti koska olemme kavereita kuten ennenkin. Kuitenkin lähden nopeasti pois paikalta enkä jää lainkaan tunnelmaan vaan häivyn ennen kuin lämpenee. 

Hän katsoo pahana/harmistuneena ja vilkuilee perääni minne menenkin. 

En halua aiheuttaa pahennusta tai tuottaa ikävää olla mutta itse lopetti seinään eikä edes selittänyt sanallakaan asiaa. 

Kumpi tässä on nyt se veemäinen ihminen? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia se on TYÖPAIKKA. ei teinix draama teatteri.

Vierailija
22/22 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kun mammat tuntevat tarinan miehen niin täydellisesti.

No jokin motiivihan miehellä on epämääräiselle käytökselleen oltava, tuskin muuten toimisi tuolla tavalla. Koska selitystä ja totuutta on naisena mahdotonta miehestä ulos kaivaa tuossa tilanteessa ilman että itse vaikuttaisi pelleltä, ainoaksi vaihtoehdoksi naiselle jää mentalisointi eli asian tarinallistaminen miehen näkökulmasta katsoen. Jotkut miehet nyt vain ovat sen verran ketkuja että totuutta heistä ei saa ulos kaivamallakaan koska se saisi miehen näyttämään huonolta ja sialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan