Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kun näet alastoman naisen, niin mihin katseesi hänessä kohdistuu ensimmäisenä?

Vierailija
03.10.2024 |

Kyse voi olla siis alastoman naisen kuvasta tai yhtä hyvin live-tilanteesta. Voitte kommentoida myös katsomisjärjestystä, eli mikä tulee ykköskohteen jälkeen jne.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näen alastoman naisen, katseeni pysähtyy sille alueelle joka hänessä on kaikkein ruminta. Samoin on kun hän on pukeissa.

Hyvää päivää Teille, työelämätohtori Sami Sykkö.

Niin siinä käy IRL, kaikilla miehillä. Me "skannaamme" kaikkein ensimmäisenä onko hän 9 tai 10, eli onko hän ihailumme arvoinen. Ja sitten vasta alamme ihailemaan niitä ominaisuuksiaan jotka meitä seksuaalisesti innostaa. Minulle ne ovat alaraajat, eli: Reidet, koivet, nilkat, jalat ja varpit (söpöt, sirot, läskivapaat, sileät, ilman känsiä, syyliä tai elefantinnahkaa).

Vierailija
22/22 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näen alastoman naisen, katseeni pysähtyy sille alueelle joka hänessä on kaikkein ruminta. Samoin on kun hän on pukeissa.

Hyvää päivää Teille, työelämätohtori Sami Sykkö.

Niin siinä käy IRL, kaikilla miehillä. Me "skannaamme" kaikkein ensimmäisenä onko hän 9 tai 10, eli onko hän ihailumme arvoinen. Ja sitten vasta alamme ihailemaan niitä ominaisuuksiaan jotka meitä seksuaalisesti innostaa. Minulle ne ovat alaraajat, eli: Reidet, koivet, nilkat, jalat ja varpit (söpöt, sirot, läskivapaat, sileät, ilman känsiä, syyliä tai elefantinnahkaa).

Toisella sijalla minulla on tisut (kunhan olen ensin skannannut että hän on 9 tai 10, joka minulle tarkoittaa että hänen tisunsa ovat terhakkat eli söpöt/pikkuiset, alle 2 dl/tisu.

Kuvia tai videoita katsellessa pysähtyy katseeni todella harvoin yhtään mihinkään. Siinä on likimain ääretön ero, katsoa paljaasta kaunottaresta otettua kuvaa/videota, verrattuna siihen, että hän on edessäni paljaana, IRL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla