Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä aina usko ystävää

Vierailija
03.10.2024 |

Naistenosaston myyjänä olen laittanut merkillä, että aina ystävä ei ole hyvä makutuomari. Pahimmassa tapauksessa "ystävällä" ei ole edes asiakkaana olevan ystävän paras mielessä, vaan jostain syystä tahallaan sabotoidaan ja sanotaan, ettei tuo sovi sulle ollenkaan, näyttää hirveältä, vaikka vaate olisi täydellinen ja asiakas itse pitäisi vaatteesta. En ymmärrä tätä ollenkaan. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen katkeruus voittaa kuolemankin. 

Vierailija
2/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko "makutuomari"-konseptia. Jokaisen pitäisi itse tietää mistä tykkää ja mikä näyttää hyvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalinkin oloiset naiset voi olla tosi kateellisia. Käärmeitä oikein. Valon enkeliksi naamioituneita paholaisia.

Vierailija
4/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista ulinaa palstan inceliltä tänään 🙄 säälittävää settiä.

Vierailija
5/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista ulinaa palstan inceliltä tänään 🙄 säälittävää settiä.

Kolahtiko aloitus omaan nilkkaan?

-ap, ei incel

Vierailija
6/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ymmärrät. Oletko koskaan miettinyt, että sinä voisit tukea toista naista ja kertoa tälle, että älä usko ystävään vaan luota itseesi, että tuo sopii sinulle tosi hyvin?

Vierailija
7/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ymmärrät. Oletko koskaan miettinyt, että sinä voisit tukea toista naista ja kertoa tälle, että älä usko ystävään vaan luota itseesi, että tuo sopii sinulle tosi hyvin?

Olen sanonut, mutta luuletko, että uskotaan sitä tuntemattoman myyjän sanaa kuin ystävän, joka hokee vieressä kuinka kamalalta näyttää? Myyjähän on myymässä.

Vierailija
8/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kohdalla ei kyllä  ole syytä uskoa edes siihen  heidän ystävyyteensäkään... 

Vierailija
9/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se oletkin sinä joka olet väärässä? Eli vaate ei sovi tälle henkilölle yhtään.

Vierailija
10/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli lapsuuden muisto mieleen. Ystäväni haukkui kenkiäni. 10 vuotta myöhemmin hän kertoi haukkuneensa kenkiäni, koska oli niistä kateellinen. Ap:n havainto pitää varmasti paikkansa.

Vierailija
11/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli lapsuuden muisto mieleen. Ystäväni haukkui kenkiäni. 10 vuotta myöhemmin hän kertoi haukkuneensa kenkiäni, koska oli niistä kateellinen. Ap:n havainto pitää varmasti paikkansa.

Lasten kohdalla.

Vierailija
12/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä koko "makutuomari"-konseptia. Jokaisen pitäisi itse tietää mistä tykkää ja mikä näyttää hyvältä. 

En myöskään suostu lähtemään kenenkään makutuomariksi, koska "en minä tiedä mistä sä tykkäät". Seuraksi voin toki lähteä, mutta en anna neuvoja.

Vierailija
13/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kohdalla ei kyllä  ole syytä uskoa edes siihen  heidän ystävyyteensäkään... 

Ihmiset ovat uskomattoman naiveja. Kaikki psykopaatit, narsistit sekä muut toksiset henkilöt ovat vain elokuvissa. Poliisitkin sen tietävät, että todellisuus on joskus mielikuvitustakin hullumpaa. 

Vierailija
14/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se oletkin sinä joka olet väärässä? Eli vaate ei sovi tälle henkilölle yhtään.

Pukeutumisessa ei ole mitään 'oikeaa' tai 'väärää',on vain makuja, mielipiteitä sekä  sääntöjä ja ohjeistuksia  siitä.

Sinä tse siitä kuitenkin pääsääntöisesti kaikissa tilanteissa päätät mitä  ja millaisia vaatteita  puet yllesi.

Vierailija
15/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkään en voi väittää, että minulla olisi täydellinen maku, mutta on minulla silmät päässä kuitenkin, että tiedän onko vaate asiakkaan päällä oikeasti "hirveä" tai "kamala". Sanon aina, jos vaate ei esim. istu kunnolla, asiakas saa itse päättää häiritseekö asia häntä.

-ap

Vierailija
16/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kohdalla.

Aikuiset ovat samanlaisia, mutta he osaavat peittää tunteensa paremmin.

Vierailija
17/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino sanalla pitäisi.

Vierailija
18/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no sitte on myös eriäviä mielipiteitä kuten lapsen ja miehen mielipiteet hiusväristä voi olla eriävät.. Kuuntelen niitä, mutta en valitse sitä mikä mielestäni ei sovi ollenkaan, vaikka joku sanoisi mitä. 

Vierailija
19/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään suostu lähtemään kenenkään makutuomariksi, koska "en minä tiedä mistä sä tykkäät". Seuraksi voin toki lähteä, mutta en anna neuvoja.

Minua taas ei makutuomarina olo haittaa tuon osalta, minun mielipidettänihän siinä kaivataan. Vasta jos se sivuutetaan täysin niin sitten olen mieluummin kotona kuin turhan panttina mukana.

Vierailija
20/28 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on valon enkeli? 

T. Tiedustelija