Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinvointialue Etelä.Pohjanmaa, puhelimien linjat eivät toimi oikein.

Vierailija
03.10.2024 |

Olen jättänyt asiasta jopa virallisen valituksen, siltikin, nyt 3vkon ajlla ns. takaisinsoitto on ollut kuin joku kännissä oleva pikkuorava yrittäisi sanoa jotain.  Se joka soittaa ei saa selvää mitä puhun, enkä minä saa selvää mitä toisessa päässä puhutaan.  Kerran, ok, linjassa häikkää.  Kahdesti viikon välein =isompi ongelma.  Kolme kertaa kolmessa viikossa!  Kaksi soittoa ns. oma hoitajalle, ja yksi diabeteshoitajalle ja sama juttu. 

Diabeteshoitaja sentään laittoi perään tekstiviestin, ja sain nyt asian hoidettua siis tekstarilla.

Kuitenkin kun nyt olen kysellyt muilta asia on tiedossa ollut jo viikkoja, ja ei aada korjattua.

Uusi mummontappo keinoko? Täyttä typeryyttä linjan tarjoalta joka tietääkseni on Telia.

Vai missä vika, Johtajiston välinpitämättömyyttä? Miksei linjoja saada kuntoon??!!

Joku vanhus jolla ei ole älypuhelinta ei edes tekstaile, puhumattakaan jos ei ole ymmärryskään ihan ok, soittaa jostain sydänkohtauksen alusta, ja saa vastaansa "pikkuoravat" tai pelkkää rätinää!

Onko tämä Purran viimeisin "säästö"? Vai?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti onko muilla ns. hyvinvointialueilla samaa?

Vierailija
2/4 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sanoma Oy haluaa tehdä tästä oikein jutun, aihetta olisi!  Muitakin löytyy varmasti jotka voivat todistaa tämän olevan olemassa oleva ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön tilanne tämä on.

Vierailija
4/4 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto