Jos mediassa on OK että toimittajat suoltaa omaa mielipidekirjoittamista aamusta iltaan ihmisille, sitten pitäisi olla myös OK
että sinne otettaisi kansalaistenkin mielipidekirjoituksia ja julkaistaisi tietyin väliajoin. Saataisi vähän väriä näihin mielipiteisiin. Kaikkihan tietää että meidän media on täysin puolueellinen media ihan jokaisessa asiassa, ei ne kerro mitään puolueettomasti tai totuudenmukaisesti
Antakaa mä kirjotain mielipidekirjotuksen ja julkaiskaa se julkisesti sinne lehteen, miks tää ei oo ok? Ai sori mä unohdin, se kirjoitus voisi sisältää muutaman faktankin piristeeksi
Kommentit (6)
Ja tätä on nykyaika. HOI! Kaikki kuulolle, mulla on asiaa..
Kyllä julkisen median kuuluisi olla todenperäistä ja puolueetonta! Missä on toimittajien moraali?
Ip lehdissä ei julkaista kuin kirjoittajaa myötäilevät kommentit. Näin saadaan lukijat luulemaan että kaikki ovat kirjoittajan kanssa samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä on nykyaika. HOI! Kaikki kuulolle, mulla on asiaa..
Kyllä julkisen median kuuluisi olla todenperäistä ja puolueetonta! Missä on toimittajien moraali?
Lisäisin tähän myös, että valtiollisen median kuuluisi olla kaikkea tuota. Mutta eihan se ole.
Koska te valemediasta höpttäjät perustatte sen ylivertaisen median joka kertoo TOTUUDEN. Luulis että porvariskakaroistakin joku olisi tiedotusoppia ja markkinointia ja it:tä lukenut. Että saatte sen median pystyyn nyt vähän äkkiä.
Tai onko nyt olemassa joku media jota et kutsuisi vasemmisto- tai valemediaksi? Kerro ihmeessä niin seurataan sitä?
Luottamuksen murentaminen vastuullista mediaa kohtaan on suoraan äärioikeiston pelikirjasta.
Iltapaskalehdistäkin poistettu vapaa kommentointi väärien mielipiteiden pelosta !