Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen kyllä Tinderiä

Vierailija
03.10.2024 |

Suosittelen kyllä Tinderiä, olen nainen ja tykkäyksiä ja matcheja tullut vaikka kuinka paljon.

Treffeillä jo neljä kertaa (aktiiviaika vain reilu kuukausi).

Lienee ok poistaakin osumia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä vaan saa kysyä, ongelma on pikemminkin se aika. Nainen vastaa hitaasti johtuen 1) lukuisista keskusteluista 2) miehen tylsistä viesteistä 3) tapahtumista muualla kuin tindereissä 4) tai paskatestinä. Jos tuota ei ymmärrä niin vituttaa odotella vastausta.

Mikä on mielestäsi pitkä aika vastata? Mutta ehkäpä Tinderissä kannattaa asennoitua jotenkin vähän toisin. Ei pidä olettaa, että tuntematon mies on naisille ajankäytöllisesti prioriteettilistan ykkösenä, vaan jopa niinkin tylsä asia kuin juurihoito tai työ menee edelle. Se ei kerro mitään siitä, onko nainen kiinnostunut vai ei, tai millainen hän tulee olemaan mahdollisessa suhteessa.  Ei kannatakaan odotella vastausta, vaan elää elämäänsä - lukee vastauksen sitten kun se tulee, mutta ei kannata takertua jokaiseen matchiin kuin hukkuva oljenkorteen. Eihän siitä mitään tule, jos jo tuossa viestittelyvaiheessa on liian intensiivisesti kiinnostunut täysin tuntemattomasta ihmisestä.

Vierailija
22/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten johtuu, kun match saatu. Ja aloitan ja laitan ekana viestin sille. Niin, ilmoittaa et lähetetty. Mutta, samalla koko match vain häviää. Ei kai se siellä samaan aikaan ollut perumassa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä vaan saa kysyä, ongelma on pikemminkin se aika. Nainen vastaa hitaasti johtuen 1) lukuisista keskusteluista 2) miehen tylsistä viesteistä 3) tapahtumista muualla kuin tindereissä 4) tai paskatestinä. Jos tuota ei ymmärrä niin vituttaa odotella vastausta.

Mikä on mielestäsi pitkä aika vastata? Mutta ehkäpä Tinderissä kannattaa asennoitua jotenkin vähän toisin. Ei pidä olettaa, että tuntematon mies on naisille ajankäytöllisesti prioriteettilistan ykkösenä, vaan jopa niinkin tylsä asia kuin juurihoito tai työ menee edelle. Se ei kerro mitään siitä, onko nainen kiinnostunut vai ei, tai millainen hän tulee olemaan mahdollisessa suhteessa.  Ei kannatakaan odotella vastausta, vaan elää elämäänsä - lukee vastauksen sitten kun se tulee, mutta ei kannata takertua jokaiseen matchiin kuin hukkuva oljenkorteen. Eihän siitä mitään tule, jos jo tuossa viestittelyvaiheessa on liian intensiivisesti kiinnostunut täysin tuntemattomasta ihmisestä.

Sillä ei ole mitään väliä mikä mun mielestä on pitkä aika vastata. Miesten pitää asennoitua, että tindereissä naisella menee 5 minsaa tai päivää. Se voi olla osa naisen paskatestiä tai jotain randomii.

Vierailija
24/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään väliä mikä mun mielestä on pitkä aika vastata. Miesten pitää asennoitua, että tindereissä naisella menee 5 minsaa tai päivää. Se voi olla osa naisen paskatestiä tai jotain randomii.

Kumma asenneongelma sinullakin. Tottakai tuntemattoman kanssa viestittelyssä voi vastaukseen mennä 5 min tai 5 päivää. Ei kukaan ole 24/7 käytettävissä ihmiselle, jota ei edes tunne.

Ja kyllä miehilläkin voi kestää vastata. En ainakaan itse ole kokenut sitä mitenkään negatiivisesti. Jos jonkun vastaus alkaa viipyä, saatan toki olettaa että ehkä feidasi - mutta eipä sekään tuntemattoman kohdalla olisi kuin olankohautuksella ohitettava asia. Ymmärrän myös, että ihmisillä on muutakin elämää, joten jos vastaus tulee myöhässä, niin sekin on ok.

Vierailija
25/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma asenneongelma sinullakin. Tottakai tuntemattoman kanssa viestittelyssä voi vastaukseen mennä 5 min tai 5 päivää. Ei kukaan ole 24/7 käytettävissä ihmiselle, jota ei edes tunne.

Ja kyllä miehilläkin voi kestää vastata. En ainakaan itse ole kokenut sitä mitenkään negatiivisesti. Jos jonkun vastaus alkaa viipyä, saatan toki olettaa että ehkä feidasi - mutta eipä sekään tuntemattoman kohdalla olisi kuin olankohautuksella ohitettava asia. Ymmärrän myös, että ihmisillä on muutakin elämää, joten jos vastaus tulee myöhässä, niin sekin on ok.

Valistin palstan muita mieslukijoita naisten pitkistä vastausajoista. Siitä näkyy täällä ajoittain valituksia.

Vierailija
26/36 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestäsi pitkä aika vastata? Mutta ehkäpä Tinderissä kannattaa asennoitua jotenkin vähän toisin. Ei pidä olettaa, että tuntematon mies on naisille ajankäytöllisesti prioriteettilistan ykkösenä, vaan jopa niinkin tylsä asia kuin juurihoito tai työ menee edelle. Se ei kerro mitään siitä, onko nainen kiinnostunut vai ei, tai millainen hän tulee olemaan mahdollisessa suhteessa.  Ei kannatakaan odotella vastausta, vaan elää elämäänsä - lukee vastauksen sitten kun se tulee, mutta ei kannata takertua jokaiseen matchiin kuin hukkuva oljenkorteen. Eihän siitä mitään tule, jos jo tu

Niin no se on vähän miten tuon Tinderin mieltää. Mä en ole henkilö ja mies joka "harrastan" sitä. En siis jaksa viikko- ja kuukausitolkulla notkua siellä, kirjoitella aina silloin tällöin jotain ja notkua siellä kuin pubiruusu baaritiskillä laiskasti juoden. Jos viestittely alkaa, niin sitten viestitellään se muutama päivä ja sen verran intensiivisesti, että tiedetään kannattaako tässä tavata kasvotusten. Sillä ei se juttu jotenkin maagisesti "herää eloon" kuukauden viestittelyn jälkeen. Se lähtee jos on lähteäkseen. Jos nainen ei jaksa vastailla, niin harrastakoot Tinderiä rauhassa, mä en kuitenkaan harrasta.

Itse löysin Tinderin kautta sen oikean ja naimisissa ollaan. Mutta se ei todellakaan ollut väsynyttä ja laiskaa keskustelua tämän naisen kanssa. Intensiivisesti pari päivää juttelua chatissa, sitten tapaaminen ja sitten se olikin jo menoa. Samaan aikaa Tinderissä olleet laiskat vastaajanaiset ovat siellä varmaan edelleenkin, veikkaan. Siellä ne laiskasti notkuu ja ihmettelee miksei Tinderistä löydä ketään muita kuin velttoja ukkoja. No innoton löytää toisen yhtä innottoman. Niinhän se menee.

Vierailija
27/36 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla enemmänkin miesten kokemuksista, kun itse olen nainen

Kesällä olin kuukauden ja vain muutama tykkäys eikä matchiä. Nyt ollut päälle viikon ja noin 10 tykkäystä eikä matchiä. Siinä omat kokemukset T: mies

Vierailija
28/36 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä hyvät ja huonotkin puolensa. Mä olin Tinderissä yht 2,5v kolmessa eri osassa ja kävin treffeillä 34 eri miehen kanssa. Vain kolme tapailusuhdetta muodostui sitä kautta ja kaikista treffimiehistä 2/3 miehistä antoi minulle pakit.

Vain kolme tapailusuhdetta ja 34 treffit kahhdessa ja puolessa vuodessa. - Minusta tuo on paljon treffejä ja ei nyt mitenkään erityisen vähän yrityksiä elää ja olla parisuhteessa. - Itselläni miehellä en ole päässyt samoihin lukemiin viidessä vuodessakaan. Sinänsä mulla ei ole tavoitekaan tavata mahdollsimman monta vaan halu ja toive löytää se oikea, jonka kanssa vakiintua.  

Vierailija
29/36 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki suosittelen tinderiä. Lun oot siellä sen 5 vuotta roikkunu seuraten samoja naamoja uudestaan ja uudestaan saamatta yhtään mätsiä tiedät paremmin että maksulliset naiset on se ratkaisu.

Vierailija
30/36 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä hyvät ja huonotkin puolensa. Mä olin Tinderissä yht 2,5v kolmessa eri osassa ja kävin treffeillä 34 eri miehen kanssa. Vain kolme tapailusuhdetta muodostui sitä kautta ja kaikista treffimiehistä 2/3 miehistä antoi minulle pakit.

Eli sinulla on ollut kolme suhdetta 2,5 vuoden aikana? Aika paljon. 

Kuinka moni noista pakit antaneista miehistä olisi sinulle kelvannut?

Vierailija
31/36 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii se joten kuten, mutta itseäni ärsyttää se naisten ylimielisyys tai millä nimellä sitä nyt sitten kutsuukaan. Mutta kun keskustelu alkaa, he olettavat että mies on keskustelun ylläpitäjä. He ehkä vastaavat lyhyesti kysymykseen, mutta eivät itse kysy mitään. Sitten jotkut häipyvät takavasemmalle, kun mies ei olekaan jaksanut riittävästi keksiä jutun juuri ja vokotella. Tai sitten niitä sellaisia kohtalaisen outoja kysymyksiä (tuntemattomalle) mitä naiset kysyvät. Viimeisin oli: "mikä on sun elämäsi suurin haave?" Kysymys on varmasti relevantti 21-vuotiaalle oikikseen pyrkivälle kollille, joka voi luetella tutkinnon, joskus oman lakifirman, omakotitalon ja kaksi lasta. Mutta 40-vuotiaalle jolla on jo tutkinto, korkea asema työelämässä, omakotitalo ja kaksi lasta, niin mitäpä siihen sanomaan ja etenkin kun tuntematon kysyy. Ei siihen viitsi ensimmäiseksi töksäyttää, että "se että äitini pääsisi eroon siitä väkivaltaisesta miehestään

Olipa outo sepustus. Eli naiset olettavat miehen ylläpitävän keskustelua JA kehtaavat esittää kysymyksiä. Sinähän puhut itsensä kanssa ristiin. 

Haaveista puhuminen ei muutenkaan ole outoa. Tuohan on nopea tapa saada selville, vastaako arvot edes suunnilleen toisiaan. Tämä sinun epäselvä sönkötys esim., jo osoittaa, että jostain kumman syystä yhdistät haaveet vain nuoriin JA uralla menestymiseen. Toki sinsänsä hienoa, että ajatellet äitisi hyvinvointia. 

Vierailija
32/36 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinder on sellainen outokerho, missä liian moni nainen luulee olevansa jotain mitä ei ole. Eikä siinäkään mitään, mutta he odottavat saavansa eteensä sellaista riikinkukkomaista pörhistelyä miehiltä, missä peräseinäjoen jaska maalaa tälle prinsessalle haavekuvaa auringonotosta luxusjahdin kannella Bahamalla"

Noin se juuri menee.

Vierailija
33/36 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/36 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aiempaa, että naisenakin kannattaa olla aktiivinen, jos jotain hyvää haluaa löytää. Ylipäänsä positiivinen ja aktiivinen ote on vetävää. Signaali myös siitä, minkälainen olisi kumppanina.

Tällä taktiikalla tapasin kivoja ihmisiä. Täysosuma tuli vasta muutaman vuoden jälkeen, kaiken odottelun arvoinen.

Vierailija
35/36 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi se onkin varsinainen karkkikauppa, mutta odotas hetki ja koitapa löytää sieltä joku, jolla ei viiraa päässä.

En itse sitä karkkikaupaksi kutsuisi, mutta kyllä minulla tuli osumia ihan fiksun oloisten miesten kanssa. Kahden kanssa kävin treffeillä, näistä toisen kanssa alettiin tapailla. Ja hän olikin kaikista matcheistani oikeasti kiinnostavin. Suurin osa Tinderissä olevista miehistä eivät olleet lainkaan kiinnostavia - en tarkoita, että heissä olisi välttämättä ollut mitään vikaa (no, joissain kyllä oli), mutta eivät vain olleet suhdemielessä sopivan oloisia just minulle. Etsin kuitenkin samanhenkistä miestä, joten vasemmalle meni todella moni fiksu ja kiva, mutta ihan erityyppinen. Kovin monta en oikealle edes laittanut - oma taktiikkani oli, että mahdollisimman vähän matcheja, mutta sitäkin mietitympiä. Olin Tinderissä ehkä kolme viikkoa - ja tästäkin ajasta

Onno hyvä kulli?

Vierailija
36/36 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen käynyt kuukauden aikana7 eri miehen kanssa treffeillä ja viikonloppuna on jo 8. ensitreffit. Alan olla jo ihan hapoilla jo nyt. Vain yhdelle olen antanut pakit, sekin oli pitkän välimatkan takia, kolme mies antoi minulle pakit ja muiden kanssa tunne oli molemminpuolinen eli kumpikaan ei enää halunnut jatkaa tutustumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän