Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies mennyt puoli vuotta toisen naisen perässä-sanoo kaveriksi

Vierailija
03.10.2024 |

Niin kun tuo suhde hiipuu, katselisitko yhä miestäsi kotona?

Minä katselen, aloitin oman suhteen, ja pikku hiljaa muutan tästä pois kun saan asiat järjesteltyä. Maku mieheen mennyt.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset sitten luulee olevansa tällä toimintamallilla jotenkin parempia ihmisiä 😆

Toisekseen, ei kukaan kunnon mies koske vakavissaan jo parisuhteessa olevaan naiseen. He eivät luota sellaiseen, joka vehtaa muiden kanssa ilman että parisuhde taustalla on katkaistu. Kyllä he teitä panoreikänä tosin mielellään pitävät.

Miksi pitäisi käyttää elämänsä sen todisteluun, että on jotenkin moraalisesti miehen yläpuolella, kun voi elää, miten tykkää? Toki tämä hyödyttäisi pettäviä miehiä, joten ymmärrän tuskasi.

Ihmisistä puhuminen pelkkinä sukueliminä on surullista ja kuvaa vain sinun ihmiskäsitystä.

Mutta kun arvon mamma-pieni se vain on niin, ettei miehet luota pettäviin naisiin. He antavat teille myötätuntohuomiota vain saadakseen pıllua. Ei heillä oikeasti ole teitä kohtaan mitään aitoja tunteita, vaikka nainen voisi siitä huomiosta näin päätelläkin.

Vierailija
22/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset sitten luulee olevansa tällä toimintamallilla jotenkin parempia ihmisiä 😆

Toisekseen, ei kukaan kunnon mies koske vakavissaan jo parisuhteessa olevaan naiseen. He eivät luota sellaiseen, joka vehtaa muiden kanssa ilman että parisuhde taustalla on katkaistu. Kyllä he teitä panoreikänä tosin mielellään pitävät.

Miksi pitäisi käyttää elämänsä sen todisteluun, että on jotenkin moraalisesti miehen yläpuolella, kun voi elää, miten tykkää? Toki tämä hyödyttäisi pettäviä miehiä, joten ymmärrän tuskasi.

Ihmisistä puhuminen pelkkinä sukueliminä on surullista ja kuvaa vain sinun ihmiskäsitystä.

Mutta kun arvon mamma-pieni se vain on niin, ettei miehet luota pettäviin naisiin. He antavat teille myötätuntohuomiota vain saadakseen pıllua. Ei heillä oik

Miksi luulet, että "mamma-pienet" panee aina sydämellään eikä koskaan huvin vuoksi? Ei ole minkäänlaista ongelmaa normaalille naiselle löytää uutta suhdetta eron jälkeen ja kaksinaismoralistiset miehet eivät ole listalla ensimmäisinä.

Koin melko hämmentävänä myös väitteesi, että mies voi olla kunnollinen, vaikka panee varattua naista ja näkee naisen pelkkänä reikänä. Miehen mielestä toki kyseinen mies voi olla "kunnollinen", mutta naiset pitävät sellaista jokanaisen pan*opyöränä. Ei sellaista kukaan suhteeseen halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun arvon mamma-pieni se vain on niin, ettei miehet luota pettäviin naisiin. He antavat teille myötätuntohuomiota vain saadakseen pıllua. Ei heillä oik

Eikä me naiset ylipäätään vain luoteta miehiin ihmisinä mitenkään. En itse usko, että miehillä on edes mitään tunne-elämää jota voisi loukata joten niitä voi pettää mielimäärin jos huvittaa. 

Vierailija
24/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
25/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. En itse haluaisi todistella olevani jotenkin parempi, jos toinen on jo homman pilannut, toki en alkaisi julkisesti liikkumaan.

Vierailija
26/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuota moralisoimaan, ei se elämä ole noin mustavalkoista.

Vierailija
27/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aloittaa oma sivusuhde ennen kuin voi jättää miehen?

Se opettaa sille jätettävälle miehelle, miltä pettäminen tuntuu, jottei jatkossa petä.

Ei se miehelle mitään opeta, ei hän siitä piittaa. Hänellä on muut suunnitelmat. Hän voi olla sarjapettäjä, joka pettää jatkossakin muita kumppaneitaan. Pettäminen on hänestä jännittävää ja petetyt kumppanit saa päätyä vaihtoon.

Lähinnä petetty nainen haluaa pettämällä  kostaa maksamalla samalla mitalla takaisin ja saa siitä ehkä itsetuntonsa takaisin.

Vierailija
28/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt kauan mennä.  Jäi valheesta  kiinni ja se oli siinä.

Asunto oli minun joten mies sai lähteä.  Kyllä se shokki hänelle oli, yritti kaikkensa etten ajaisi ulos mutta periksi en antanut.  Ihmtteli että "kun kaikki on ihan hyvin, ei ymmärrä". No hänellä kaikki hyvin minä en valehtelijan kanssa halunnut elää sekuntiakaan enempää kuin oli pakko.  

Oli selkäni takana suunnitelmissa muuttaa sen naisen luo, mutta kun totuus iski eteen jänisti ja halusikin palata takaisin. Kuten sanoin, se ei onnistunut. Minä vielä hyvää hyvyyttäni autoin etsimään uuden asunnon! En edes kylmäverisesti pistänyt kadulle.

Vierailija
29/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se opettaa sille jätettävälle miehelle, miltä pettäminen tuntuu, jottei jatkossa petä.

Ei se miehelle mitään opeta, ei hän siitä piittaa. Hänellä on muut suunnitelmat. Hän voi olla sarjapettäjä, joka pettää jatkossakin muita kumppaneitaan. Pettäminen on hänestä jännittävää ja petetyt kumppanit saa päätyä vaihtoon.

Lähinnä petetty nainen haluaa pettämällä  kostaa maksamalla samalla mitalla takaisin ja saa siitä ehkä itsetuntonsa takaisin.

Kokemukseni mukaan sarjapettäjämiehiin koskee kyllä kovasti, kun itse tulee petetyksi. Eihän se yleensä näiden käytöstä muuta, mutta valottaa kyllä sen toisen osapuolen kokemusta.

Vierailija
30/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehtinyt kauan mennä.  Jäi valheesta  kiinni ja se oli siinä.

Asunto oli minun joten mies sai lähteä.  Kyllä se shokki hänelle oli, yritti kaikkensa etten ajaisi ulos mutta periksi en antanut.  Ihmtteli että "kun kaikki on ihan hyvin, ei ymmärrä". No hänellä kaikki hyvin minä en valehtelijan kanssa halunnut elää sekuntiakaan enempää kuin oli pakko.  

Oli selkäni takana suunnitelmissa muuttaa sen naisen luo, mutta kun totuus iski eteen jänisti ja halusikin palata takaisin. Kuten sanoin, se ei onnistunut. Minä vielä hyvää hyvyyttäni autoin etsimään uuden asunnon! En edes kylmäverisesti pistänyt kadulle.

Minun pettäjäexäni tunsi oikeutensa ja lähti omistamastani asunnosta vasta käräjäoikeuden häädöllä ja sitä odotellessaan teki elämästäni monelle tavalla vaikeaa. Mätä mies monella tapaa ja omasta mielestään uhri.

Vierailija
31/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan sarjapettäjämiehiin koskee kyllä kovasti, kun itse tulee petetyksi. Eihän se yleensä näiden käytöstä muuta, mutta valottaa kyllä sen toisen osapuolen kokemusta

Todellakin, parutaan näyttävästi, ollaan sydänjuuria myöten loukkaantuneita, ratketaan ryyppäämään, tarvitaan sairaslomaa töistä, rikotaan asunto tai tavaroita, uhkaillaan puolisoa ja vaikka mitä kun vaimo pettää takaisin.  Mutta vaimon piti kestää kaikki tuo käytös vuosien ajan ihan hiljaa eikä saanut edes mielipahaansa näyttää mitenkään.

Vierailija
32/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mieheni kuvitteli olevansa jotenkin halutumpi vastakkaisen sukupuolen keskuudessa kuin minä, kun hänelle tuli mahdollisuus sivusuhteeseen. Todellisuudessa yhtä poikkeusta lukuunottamatta hänen kaikki kaverinsa olivat suhteemme aikana kyselleet minun suhteeseen kanssaan ja olisin halutessani voinut käydä panemassa sitä yhtä poikkeustakin kostoksi, koska munaa tämä kavereista lojaalein oli toki minulle ollut valmis tarjoamaan.

Tasokasta jengiä olette kaikki... 

Vierailija
33/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan sarjapettäjämiehiin koskee kyllä kovasti, kun itse tulee petetyksi. Eihän se yleensä näiden käytöstä muuta,

Ja toki petetyn sarjapettämiehen mielestä se vaimon pettäminen on paljon pahempaa pettämistä, koska mies on mielestään mennyt pettämään tunteiden ja vaiston perässä tahtomatta mitään pahaa vaimolle, mutta vaimo on pettänyt kylmän harkitusti kostomielessä :D

Vierailija
34/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mieheni kuvitteli olevansa jotenkin halutumpi vastakkaisen sukupuolen keskuudessa kuin minä, kun hänelle tuli mahdollisuus sivusuhteeseen. Todellisuudessa yhtä poikkeusta lukuunottamatta hänen kaikki kaverinsa olivat suhteemme aikana kyselleet minun suhteeseen kanssaan ja olisin halutessani voinut käydä panemassa sitä yhtä poikkeustakin kostoksi, koska munaa tämä kavereista lojaalein oli toki minulle ollut valmis tarjoamaan.

Tasokasta jengiä olette kaikki... 

Mitä miesten löyhäm*naisuus minun tasooni vaikuttaa? Universaali ilmiö, josta en turhaan ota vastuuta.

Vierailija
35/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies sellainen nainen. 

Vierailija
36/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää opettaa miestä, jonka kanssa ei enää halua olla tekemisissä? Eihän siitä itse hyödy mitään.

Vierailija
37/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä toinen nainen ajattelee? Pitääkö hän miestäsi kaverina? Pitääkö mies oikeasti tätä naista kaverina? Onko muuta viitettä suhteelle kuin sinun päätelmäsi ja ajatuksesi?

Vierailija
38/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi kun miehellä oli suhde. Petturi saa petturin kohtelun.

Eli se petturi määrittää, miten ap elää elämäänsä. Tavoite ei ole olla onnellinen, vaan kostaa.

Vierailija
39/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi kun miehellä oli suhde. Petturi saa petturin kohtelun.

Just näin. Voisi olla pettämättä tai pettää itsekin, sillä ei pitäisi olla merkitystä siinä kohtaa kun toinen on hommat jo kussut. Elää omaa elämäänsä pikkuhiljaa, mahdollisesti jopa nähdä että muutakin on tarjolla :D

Et siis arvosta omaa integriteettiäsi yhtään?

Vierailija
40/40 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupiliä harmittaa🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän