Jos mies mennyt puoli vuotta toisen naisen perässä-sanoo kaveriksi
Niin kun tuo suhde hiipuu, katselisitko yhä miestäsi kotona?
Minä katselen, aloitin oman suhteen, ja pikku hiljaa muutan tästä pois kun saan asiat järjesteltyä. Maku mieheen mennyt.
Kommentit (40)
Minulle tuo oli selkeä merkki että miehellä toinen nainen. Aikanaan se suhde hiipui mutta en millään saanut mitään makua mieheni kanssa olemiseen enää, ero oli hänelle kova pala, en ymmärrä.
Jätä se sika.
Miksi miestä pitäisi katsella jos sillä on toinen. Vain alistuva nainen katsoo pettäjää.
Niin siinä käy kun naisella on vain kuivaa tuheroa tarjolla
Miksi pitää aloittaa oma sivusuhde ennen kuin voi jättää miehen?
Törkeimmät miehet mebevät aivan avoimesti sivusuhdenaisensa kanssa vedote kaveruuteen. Oma eksäni toi naisen kotiimmekin ja lapsiamme leikittämään ja minun piti toimia emäntänä.
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä käy kun naisella on vain kuivaa tuheroa tarjolla
Eikö ne kostu sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Se opettaa sille jätettävälle miehelle, miltä pettäminen tuntuu, jottei jatkossa petä.
Mikäpä tuossa, sit jos alkaa tulemaan toisen naisen "perään" sitte kantsii huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se opettaa sille jätettävälle miehelle, miltä pettäminen tuntuu, jottei jatkossa petä.
Just näin, mitä väliä siinä kohtaa on kun toinen on jo touhunnut pitkään toisen kanssa. Kyllä nainen saa antaa samalla mitalla takaisin, sitä saa mitä tilaa. Etenkin jos on jo päättänyt että ei yritäkään pettäjän kanssa korjata suhdetta. Se suhde on voinut sattumalta alkaa.
Kannattaa miettiä oletko mahdollisesti läheisriippuvainen. Onko sinut opetettu siten, että päätösten tekeminen on vaikeaa.
Ajattele asiaa mahdollisuutena. Lue kirjallisuutta aiheesta ja haaveile paremmasta. Mieti keinoja miten voit häipyä ja kysy apua ammattilaiselta. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Törkeimmät miehet mebevät aivan avoimesti sivusuhdenaisensa kanssa vedote kaveruuteen. Oma eksäni toi naisen kotiimmekin ja lapsiamme leikittämään ja minun piti toimia emäntänä.
Just tämä. Ihan kaikkien nähden kaikkialla kavereina koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä oletko mahdollisesti läheisriippuvainen. Onko sinut opetettu siten, että päätösten tekeminen on vaikeaa.
Ajattele asiaa mahdollisuutena. Lue kirjallisuutta aiheesta ja haaveile paremmasta. Mieti keinoja miten voit häipyä ja kysy apua ammattilaiselta. Tsemppiä!
Läheisriippuvainen? Hoitaa asiat kuntoon rauhassa ennenkuin asunnot on myynnissä? Sekö on läheisriippuvaista? Fiksu ihminen järjestelee asiat siihen malliin rauhassa että on hyvä esimerkiksi lasten kanssa muuttaa ja sitten pärjätä.
Minun ex-mieheni kuvitteli olevansa jotenkin halutumpi vastakkaisen sukupuolen keskuudessa kuin minä, kun hänelle tuli mahdollisuus sivusuhteeseen. Todellisuudessa yhtä poikkeusta lukuunottamatta hänen kaikki kaverinsa olivat suhteemme aikana kyselleet minun suhteeseen kanssaan ja olisin halutessani voinut käydä panemassa sitä yhtä poikkeustakin kostoksi, koska munaa tämä kavereista lojaalein oli toki minulle ollut valmis tarjoamaan.
Nainen on kyllä näissä kuvioissa käytännössä aina se joka varmuudella saa uudenkin halutessaan
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi kun miehellä oli suhde. Petturi saa petturin kohtelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää ne kuitenkin, mutta revanssi nyt on vain otettava. Tosin en tiedä miltä exästä tuntui. Hän hyvin avoimesti kertoi pettäneensä edellistä vaimoaan jopa vaimonsa parhaan kaverin kanssa ja silloinkin oli pettämässä kun vaimo synnytti, joten pettäessäni häntä, ennen kuin otin eron niin se on minulta sinulle ex nro 1 :) Naisten täytyy pitää yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi kun miehellä oli suhde. Petturi saa petturin kohtelun.
Just näin. Voisi olla pettämättä tai pettää itsekin, sillä ei pitäisi olla merkitystä siinä kohtaa kun toinen on hommat jo kussut. Elää omaa elämäänsä pikkuhiljaa, mahdollisesti jopa nähdä että muutakin on tarjolla :D
Ja naiset sitten luulee olevansa tällä toimintamallilla jotenkin parempia ihmisiä 😆
Toisekseen, ei kukaan kunnon mies koske vakavissaan jo parisuhteessa olevaan naiseen. He eivät luota sellaiseen, joka vehtaa muiden kanssa ilman että parisuhde taustalla on katkaistu. Kyllä he teitä panoreikänä tosin mielellään pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset sitten luulee olevansa tällä toimintamallilla jotenkin parempia ihmisiä 😆
Toisekseen, ei kukaan kunnon mies koske vakavissaan jo parisuhteessa olevaan naiseen. He eivät luota sellaiseen, joka vehtaa muiden kanssa ilman että parisuhde taustalla on katkaistu. Kyllä he teitä panoreikänä tosin mielellään pitävät.
Miksi pitäisi käyttää elämänsä sen todisteluun, että on jotenkin moraalisesti miehen yläpuolella, kun voi elää, miten tykkää? Toki tämä hyödyttäisi pettäviä miehiä, joten ymmärrän tuskasi.
Ihmisistä puhuminen pelkkinä sukueliminä on surullista ja kuvaa vain sinun ihmiskäsitystä.
Tekisin samoin kuin sinä, pikkuhiljaa keräisin omaa elämääni varten kaiken taustalla, sitten vain hyvästit