Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulla ihana äiti?

Vierailija
02.10.2024 |

Maailman ihanin. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ehkä ollut mulla kuningas alkoholi voitti

Vierailija
42/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se ihmisten ilmoilla puhui minulle nätisti, joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä kysyy. Varmaan aika monen mielestä oli tosi fabulous.

Vierailija
44/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Äitini on täysin minäminä -tyyppi. Hänen oma etunsa tulee aina ensimmäisenä. En ymmärrä, miksi edes teki kaksi lasta, ehkä palvomaan itseään ja olemme hänell niitä, joita voi haukkua ja tuntea ylemmyyttä rinnallamme. 

Sama. Kiero narsisti. Haukkuu kylläkin meitä lapsia vain toisillemme, ei päin naamaa. Yrittää luikertaa elämäämme kaikin tavoin, vaikka pidän itse etäiset välit. Lapsistaan kertoo vain siksi, että pääsee leuhkimaan muille jos on jotain leuhkimisen arvoista. Minulta ei koskaan kysy kuulumisia, koska en ole ns. menestyjä ei minulla ei voi kehuskella muille.

Vierailija
45/46 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihana äiti ja ihana isä. Joskus ärsyttävät mutta kyllä he hyviä ihmisiä ja hyviä vanhempia ovat. Rakastan molempia kovasti. 😊

Miksi rakastat heitä? Siksikö että he rakastavat sinua? Mutta kun vanhemmat eivät rakasta lapsiaan, täytyykö lasten silti rakastaa vanhempiaan?

Rakastan heitä koska he ovat olleet minulle hyviä. En usko että rakkautta voi pakottaa, eli kenenkään ei siis "täydy" ketään rakastaa jos se rakkaus ei vain tule. 

Vierailija
46/46 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta hän on aika ihana isoäiti. "Kokopäiväinen" vanhemmuus ei oikein sopinut hänelle, 20 vuotta myöhemmin välit ovat kohteliaan etäiset, mutta lapsillani on häneen hyvät välit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan