Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulla ihana äiti?

Vierailija
02.10.2024 |

Maailman ihanin. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun äiti on ihan mukava joskus. 

Vierailija
2/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeestaan. Mut ei se hänen syynsä ole, kaikki meistä on keskeneräisiä ja vajavaisia, joskus niistä syntyvät yhdustelmät on parempia ja joskus huonompia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Äitini sanoi hyvin usein että me lapset olemme pilanneet hänen elämänsä, uransa, ulkonäkönsä ja terveytensä. Antoi muutenkin ymmärtää että äitiys on kamalinta mitä naiselle voi tapahtua, joten olenkin itse vapaaehtoisesti lapseton.

Vierailija
4/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun nyt kerran kysyt. Miks kysyt? 

Vierailija
5/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli ja isä myös. Molemmat ovat kuolleet jo kaksikymmentä vuotta sitten mutta vanhempien rakkaus tuntuu vieläkin.

Vierailija
6/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman paras äiti.

Vierailija
7/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on maailman paras äiti.

Niin mullakin 🥰

Vierailija
8/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Valitettavasti tajusin sen vasta aikuisena. 

Vierailija
9/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Ikävä ei lopu ikinä

Vierailija
10/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Lähellekään.

Vierailija
11/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Äiti on ollut aina etäinen, kylmäkiskoinen ja tyytymätön muhun, olisi pitänyt olla pienempi, sievempi, hiljaisempi, tyttömäisempi, poissa silmistä, vaivattomampi.

7 vuotta nuorempi siskoni oli juuri tätä mitä äiti musta toivoi. Oli sitten parempi keskittyä häneen ja mä jäin taustahenkilöksi ja pakolliseksi pahaksi ja ärsyttäväksi kulueräksi.

Itsenäistyin aika nopeasti, eikä äitini jäänyt ikävöimään perääni. Mulla oli joskus nuorena epävarmana äitinä ikävä omaa äitiäni. Mutta ei äitiä silloinkaan kiinnostanut. Ja lopulta päätin, että pärjään hienosti ilman häntäkin ja omapahan on menetyksensä jos ei halua olla tekemisissä mun tai lasteni kanssa. Omat lapset on kohta aikuisia kaikki, mummia eivät juuri tunne.

Vierailija
12/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut eikä isäkään. He olivat tunnevammaisia ja minusta tuli samanlainen.

Vierailija
13/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman huonoin äiti: väkivaltainen draamakuningatar joka ei hoitanut omia lapsiaan (lastenlapsista puhumattakaan), vihasi isääni ja ruoanlaittoa ja työtään ja anoppiaan ja omaa äitiään ja minua.

Vierailija
14/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja äiti erosivat 50-luvulla. Näin joskus äidin.

Vierailija
15/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäni kiinnosti kaikki muu paitsi lapsensa, kun olin pieni. Kuusivuotiaasta asti toimin lähinnä kotiapulaisena hänelle. Nyt sitten vanhoilla päivillään yli-innokas (yliutelias) asioideni suhteen.

Vierailija
16/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Narsistinen ja tunnekylmä. Olen kuitenkin antanut hänelle anteeksi koska hänellä oli kova elämä. Enemmänkin suru hänen puolestaan. 

Vierailija
17/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. On edelleen hengissä ja ikäisekseen hyvässä kunnossa. 75 ikää nykyään ja käy marjametsällä ihan virkeänä.

Minä taas olen ihan epäonnistunut elämässäni. Tuntuu, että kaikki menee päin h.lvettiä.

Vierailija
18/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, on täys persereikä..ihmispaska.jäte, jätös. 

Vierailija
19/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Äitini pilasi minun elämän. Paska lapsuus, en olisi halunnut syntyä tähän maailmaan. Koko elämä yhtä kärsimystä.

Vierailija
20/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana äiti ja ihana isä. Joskus ärsyttävät mutta kyllä he hyviä ihmisiä ja hyviä vanhempia ovat. Rakastan molempia kovasti. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän