300e tilillä ja palkka tulee vasta 15. päivä
Huoh.. taas on kuukausipalkka käytetty ja saa kitkutella seuraavaan kuukauteen.
Kommentit (10)
Kolmella huntilla nyt elää kyllä yksi ihminen syömisten puolesta vaikka koko kuukauden. Ehkä ehdit maksaa vuokran ja laskut jo pois?
Minulla tilillä 57€ ja eläke tulee vasta 1.10. Runsaat 1200€. Elämiseen jää noin 200€/ kk. Mutta tähän on totuttu, hernekeittopurkkeja on kaapissa ja kauraryynejä, metsässä puolukoita ja sieniä. Hanasta tulee vettä juoda. En käytä alkoholia enkä tupakoi, jossakin kylpylässä olisi kiva käydä joskus, mutta eihän se välttämätöntä ole. Terveisin se kovasti kadehdittu eläkeläinen.
300e on todella hyvin.
Olen opiskelija ja mulla on seuraavan kuun (en siis tän kuun) 24 päivään asti about 50e rahaa ruokaan.
Että yritä siinä sitten selvitä.
eihän tuossa mitään hätää ole. 300 eurolla saa helposti kahdenkin kuukauden ruoat
Toihan olis hyvä tilanne, että rahaa olisi vielä noin paljon jäljellä. Ei mitään hätää. Mulla on tilillä 6,71 euroa ja tili tulee 15. päivä.
Vierailija kirjoitti:
eihän tuossa mitään hätää ole. 300 eurolla saa helposti kahdenkin kuukauden ruoat
En mä vaan saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan saisi.
kannattaa opetella
Niin, no kuun viimeinen päivä tulee maksettavaksi yleensä jotkut laskut vielä: asuntovakuutus, sähkölasku, sähkönsiirto jne.
Mut haluan tehdä muutakin kuin vain olla kotona. Olen tehnyt jo kuukausisitten lomahotellivaraukset Kyprokselle, niin pitäisi hankkia lennotkin. Haluaisin viikonloppuisin myös käydä jossain, enkä vain möllöttää kotona. Ja kyllähän elämiseen menee muutakin rahaa kuin ruoka. Haluan töiden jälkeen käydä aftereilla, iltaisin kahvilassa, viikolla elokuvissa jne. Mut näin se menee yksineläjällä, ettei rahat riitä mihinkään, kun ketään ei ole maksamassa puolia kuluista..
AP
Minun tilillä on vain 128000 euroa en tiedä miten selviän seuraavaan palkkapäivään.
Hohhoi tili miinuksella ja palkkaa tulee vasta kuun viimeinen päivä