Uusi nainen ja "orgasmit"
Erosin pitkäaikaisesta kumppanistani, joka ei koskaan yli 10 vuoden aikana saanut orgasmia muuten kuin omin käsin tai Satisfyeriä käyttämällä. Yhdynnässä ei koskaan, enkä pystynyt antamaan hänelle sitä edes kielellä, sormilla, sauvalla, vibralla tms. Omin käsin tai Satisfyerillä saattoi tulla viidessä minuutissa 3-4 kertaa. Ex oli myös hyvin hiljainen seksin aikana muutoin kuin saadessaan.
Nyt kun minulla on uusi kumppani, niin en oikein tiedä, mitä ajatella. Nainen on hyvin äänekäs, jo rintojen hively ja nännien suutelu saa hänet voihkimaan, klitoriksen stimuloinnista puhumattakaan. Yhdynnässä mietin lähinnä, että kuuluuko naapurin naapuriin saakka. Mitään vaginan supistelua en tunne, vaikkaäänestä päätellen ollaan huipulla. Mutta onko ääntely aitoa vai ei? Ja jos on, niin saako nainen tosiaan sellaisia orgasmeja, ettei niitä muuten huomaa kuin ääntelystä? Ehkä jotain squirttauksen tyylistä kostumisaaltoa olen joskushuomannut. Välillä lopettaa esim ratsastuksen ikään kuin olisi saanut ja jatkaa sitten taas hetken päästä. Mutta onko pelkkää teatteria?
Mikset vaan kysy, toteaa varmaan kohta joku. No kysynkin kyllä jos/kun suhde vähän vanhenee ja vakiintuu. Tässä kohtaa en halua olla epäilevä Tuomas ja kysellä että saitko vai feikkasitko?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin itse ääntelen ihan jo hyväilystä, koska tuntuu vain niin tajuttoman hyvältä. Klitoriksen hyväily käsillä ja suulla tuntuu taivaalliselta ja sitten yhdyntä on jotain tajunnanräjäyttävää. Itsestä ainakin tuntuisi kamalalta jos mies inhoaisi ääntelyäni, en voisi silloin nauttia kunnolla. Tosi ikävää, että sinulle ap seksuaalinen nainen noin kummajainen.
Seksuaalinen ei ole sama asia kuin äänekäs.
Pitäisikö minun sitten nautinnon sijasta keskittyä siihen, että en ääntele seksissä vaikka tekisi kuinka hyvää? Ääntely tulee mnulle luonnostaan, en feikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin itse ääntelen ihan jo hyväilystä, koska tuntuu vain niin tajuttoman hyvältä. Klitoriksen hyväily käsillä ja suulla tuntuu taivaalliselta ja sitten yhdyntä on jotain tajunnanräjäyttävää. Itsestä ainakin tuntuisi kamalalta jos mies inhoaisi ääntelyäni, en voisi silloin nauttia kunnolla. Tosi ikävää, että sinulle ap seksuaalinen nainen noin kummajainen.
Seksuaalinen ei ole sama asia kuin äänekäs.
Pitäisikö minun sitten nautinnon sijasta keskittyä siihen, että en ääntele seksissä vaikka tekisi kuinka hyvää? Ääntely tulee mnulle luonnostaan, en feikkaa.
Sama. Mutta eihän toi edellinen sitä tarkoittanut, täytyy sun se ymmärtää, aikuinen ihminen.
Missään nimessä älä ikinä kysy että saitko oikeasti, jos kyseessä on feikkaus, hän menee todennäköisesti yhä enemmän lukkoon tunteidensa kanssa. Niiden tunteiden jotka ovat mahdollisen feikkauksen aiheuttaneet. Mutta jos nainen pysyy kaiken aikaa luonnostaan kosteana, ei mitään huolta, hän nauttii varmasti. Jatkat vaan tuota rauhassa toimimista, ja luottamus kasvaa pikkuhiljaa. Aivan ihana yhteinen juttu voisi olla yhdessä runkkaaminen. Kumpikin hoitelisi itsensä orgasmiin saakka.
Mä olen todella herkkä ja kyllä pelkkä nännien hively paidan päältä saa mut voihkimaan, ja varmasti nänniorgasmikin vielä tulee. Muutenkin kuulostaa todella tutulta tuo ääntelyn taso. Itsellä pillu sykkii klitorisorgasmissakin, mut täällä on näköjään sellaisiakin joilla noin ei käy, joten en olisi huolissani jos et supisteluja tunne. Sanoisin kuitenkin, että sormet pillussa klitorista nuolemalla aikaansaatu orgasmi on kyllä aika hyvä mittari, tuntuu että jotain tavallisuudesta poikkeavaa siinä lauetessa kyllä pitäisi tuntua. Voin olla väärässäkin, mutta itse lähtisin ehkä tuota kokeillen tutkimaan asiaa, ja sitten vaan keskittyisin hyvän tekemiseen ihan kaikessa.