Uusi nainen ja "orgasmit"
Erosin pitkäaikaisesta kumppanistani, joka ei koskaan yli 10 vuoden aikana saanut orgasmia muuten kuin omin käsin tai Satisfyeriä käyttämällä. Yhdynnässä ei koskaan, enkä pystynyt antamaan hänelle sitä edes kielellä, sormilla, sauvalla, vibralla tms. Omin käsin tai Satisfyerillä saattoi tulla viidessä minuutissa 3-4 kertaa. Ex oli myös hyvin hiljainen seksin aikana muutoin kuin saadessaan.
Nyt kun minulla on uusi kumppani, niin en oikein tiedä, mitä ajatella. Nainen on hyvin äänekäs, jo rintojen hively ja nännien suutelu saa hänet voihkimaan, klitoriksen stimuloinnista puhumattakaan. Yhdynnässä mietin lähinnä, että kuuluuko naapurin naapuriin saakka. Mitään vaginan supistelua en tunne, vaikkaäänestä päätellen ollaan huipulla. Mutta onko ääntely aitoa vai ei? Ja jos on, niin saako nainen tosiaan sellaisia orgasmeja, ettei niitä muuten huomaa kuin ääntelystä? Ehkä jotain squirttauksen tyylistä kostumisaaltoa olen joskushuomannut. Välillä lopettaa esim ratsastuksen ikään kuin olisi saanut ja jatkaa sitten taas hetken päästä. Mutta onko pelkkää teatteria?
Mikset vaan kysy, toteaa varmaan kohta joku. No kysynkin kyllä jos/kun suhde vähän vanhenee ja vakiintuu. Tässä kohtaa en halua olla epäilevä Tuomas ja kysellä että saitko vai feikkasitko?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin itse ääntelen ihan jo hyväilystä, koska tuntuu vain niin tajuttoman hyvältä. Klitoriksen hyväily käsillä ja suulla tuntuu taivaalliselta ja sitten yhdyntä on jotain tajunnanräjäyttävää. Itsestä ainakin tuntuisi kamalalta jos mies inhoaisi ääntelyäni, en voisi silloin nauttia kunnolla. Tosi ikävää, että sinulle ap seksuaalinen nainen noin kummajainen.
Seksuaalinen ei ole sama asia kuin äänekäs.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kuinka moni mies tulee tähän ketjuun kehumaan oman naisensa orgasmeista- eihän AP siitä kysynyt. Mutta toivottavasti olonne on nyt oikein miehekäs.
45 naisena voin sanoa että ainakin omalla kohdalla orgasmit tulevat iän myötä voimakkaammiksi. Pitkä, hellä esileikki ja kumppanin kanssa henkinen yhteys vaikuttavat todella paljon asiaan. Ei minulla joka kerta pimppi puristele niin että kumppani sen huomaa, mutta silloin onkin ollut lyhyempi esileikki tai tulen liian äkkiä.
Eli voi hyvinkin olla että AP:n nainen ei teeskentele; neuvoisin nimenomaan keskittymään esileikkiin, hellyyteen, siihen että hän tuntee kuinka nautit siitä että voit tuottaa hänelle mielihyvää. Kun nainen tuntee olevansa haluttu ja seksikäs, orgasmi on voimakkaampi.
Mukavia hetkiä sulle AP, ja iloa ja onnea uuteen suhteeseen.
Kiitos sinulle rohkaisevista sanoistasi! Toivon todellakin, että asia on näin eikä mitään minun miellyttämisekseni tehtyä näyttelyä.
Esileikki ja rauhassa eteneminen is my middle name. Eiköhän tästä vielä hyvä tule.
Ap
Minä saatan kyllä voihkia nautinnosta, kun esim. nuoleminen tuntuu erityisen hyvältä, mutta ei ole kyse orgasmin feikkaamisesta.
Siis mitä ihmettä. Ei seksi ole vain seksiä ja sitten orgasmi. Ennen orgasmia on lukuisia kiihottumisen tasoja. Itselläni on ainakin niin herkät paikat, että kyllä nännien imeminen yms, pistää kiemurtelemaan. Orgasmin huippuhetkenä olen taas yleensä aivan hiljaa.
Seksi voi myös tuntua järkyttävän hyvältä, vaikkei se sillä hetkellä johtaisikaan täydelliseen purkautumiseen. Naisesi nauttii sinusta ja olisit siihen tyytyväinen. Unohda naapurit ja orgasmit. Keskity hetkeen.
Eli seksistä ei saa nauttia muuten kuin orgasmin hetkellä? Silloin saa päästää äänen, mutta muuten pitää maata hiljaa.
Itse olen tälläinen "huutaja". Pelkkä nännien hively saa jo voihkimaan ja muutenkin pidän meteliä. Rakastan seksiä ja se vaan tuntuu niin hyvältä, että on vaikea olla hiljaa. Toki siihen pystyn jos on pakko, mutta se vie ison osan nautinnosta pois.
Mies on sanonut, että ei tunne supisteluja kun saan, mutta klitta sykkii. Enkä aina huuda kun saan, joskus ei tule mitään ääntä ulos.
Valitettavasti vaikuttaa siltä että tässä esitetään uudelle kumppanille ja haetaan jonkinlaista hyväksyntää, mikä on aina jatkon kannalta isoin sudenkuoppa. Toki naisella voi olla korkea vireystila ja pelkkä rintojen hyväily saa laukeamaan, mutta tämä on harvinaista varsinkin kun on harrastettu seksiä useamman kerran.
Yksi tapa mistä voi erottaa feikkaamisen on sormettaminen ja nuoleminen. Erityisesti jos nainen on juuri saanut ja jatkat ilman taukoa sormilla tai kielellä ja jo hän pystyy siinä olemaan siinä melko rauhassa, todennäköisesti hän ei ole orgasmia saanut. Useimmat naiset haluavat pienen tauon kosketusten välillä kun orgasmi tulee ja keho kyllä siihen reagoi näkyvästi ja on hetken herkkänä. Lisäksi erityisesti nuolemalla pystyy näkemään ja tuntemaan parhaiten koska orgasmi on aito ja koska ei, koska paikat turpoavat, aukeavat ja naisen oma nesteeneritys lisääntyy, toisilla enemmän toisilla vähemmän.
Paras tapa kuitenkin uuden kumppanin kanssa on avoin keskustelu siitä mistä pitää ja pyytää toista ottamaan ohjat ja näyttämään miten juuri hänet tyydytetään parhaiten. Tämä voi olla myös kumppanista erittäin kiihottavaa.
Onko sinulle mennyt liikaa teatterit päähän? Onko itsetuntosi siis niin huono, ettet voi uskoa kenenkään nauttivan kanssasi oikeasti?
Ihminen voi äännellä nautinnosta, vaikkei orgasmia sillä hetkellä tulisikaan. En tiedä minkä ikäisiä olette, mutta harvoin kypsä aikuinen mitään esittää, koska siinä häviää vain itse. Jos toista haluaa hirveästi, yleensä pelkkä kosketuskin on sähköä.
Ratsastamisen taas voi keskeyttää ihan siitä syystä, että jalat väsyy ja pitää hetki lepuuttaa.
Ääni on myös rentoutumis ja kommunikointikeino.
Nännien ja klitoriksen hipelöinti aiheuttaa naisessa hepulin. Eikö tuo liene täysin normaalia.
Kai miehilläkin on munissa herkkiä kohtia?
Jos nainen on nauttinut seksistä, niin silloin mies on tehnyt jotain oikein. Mutta hyviä erilaisia kuvailuja naisten orgasmeita oli ne naisten tai vaimoistaan kertovien miesten kirjoittamia. Noista selviää hyvin laaja kirjoa erilaisista reaktioista. Tärkein on kuitenkin oman naisen reaktioden lukeminen ja naisen nauttiminen. Keskity ap siihen.
Tosi paljon eri naisten välillä on eroja sekä ääntelyssä että orgasmiherkkyydessä. Ap:n nainen saattaa teeskennellä mutta ei mitenkään välttämättä.
Ettet vaan paina jyväskylässä.eräs ex sai joka sisään työnnöllä kuulemma orkun.sit kun tikkasin kuin Singeriä niin meteliä riitti ennenkuin mälli irtosi
Vierailija kirjoitti:
hyviä erilaisia kuvailuja naisten orgasmeita oli ne naisten tai vaimoistaan kertovien miesten kirjoittamia. Noista selviää hyvin laaja kirjoa erilaisista reaktioista.
Näinpä juur. Ei voi yleismaailmallisena totuutena sanoa, että nainen ei voisi laueta rintojen hyväilystä tai orgasmin erottaa siitä, että sen jälkeen klitoris on hellänä, kumpikaan ei esim. omalla kohdallani pidä paikkaansa. Lisäksi lauetessani en supistele, vaan koko pirun vagina menee ikään kuin mutkalle ja jos ei mies ole täysin kovana, ei pysy siinä mankelin kyydissä. 😃 Kuulostaa varmaan aika oudolta, mutta näin se vaan toimii ja onneksi pääsääntöisesti mies kyllä pysyy kovana ja nauttii loppuun saakka siitä kovanpehmeästä mankeloinnista.
Minulla näyttäisi olevan niin että jos olen erittäin kiihottunut (ja sitä olen jos olen mieheen todella todella ihastunut) niin herkkiin paikkoihin koskeminen saa kouraisun ja voihkaisun aikaan. Ei siis orgasmia, vaan lähes kivuliaan vihlaisun.
Edellisessä suhteessa olin nännien koskettelustakin ihan pistoksissa, vaikka normaalisti en juuri pidä niitä järin herkkinä kohtina.
Mutta kun suhteessa sitten tapahtui huonoja asioita ja ihastus alkoi laantua nopeasti, niin loppui se kiihottuminenkin. Ts.ei tunnu hyvältä ne kädet jotka tekevät myös pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla näyttäisi olevan niin että jos olen erittäin kiihottunut (ja sitä olen jos olen mieheen todella todella ihastunut) niin herkkiin paikkoihin koskeminen saa kouraisun ja voihkaisun aikaan. Ei siis orgasmia, vaan lähes kivuliaan vihlaisun.
Edellisessä suhteessa olin nännien koskettelustakin ihan pistoksissa, vaikka normaalisti en juuri pidä niitä järin herkkinä kohtina.
Mutta kun suhteessa sitten tapahtui huonoja asioita ja ihastus alkoi laantua nopeasti, niin loppui se kiihottuminenkin. Ts.ei tunnu hyvältä ne kädet jotka tekevät myös pahaa.
Mikäköhän siinä on, että jos esimerkiksi luen jotain seksinovellia, jossa mies työntyy naisen sisään naisen vastusteluista huolimatta, niin se jotenkin kiihottaa mua. Mutta sitten normaalisti en kyllä halua missään nimessä, että poikaystäväkään edes puolipakolla työntyy minuun, koen ajatuksenkin kamalana ja taitaa olla ihan raiskaus.
Ei tietenkään kannata ilmaista epäilevänsä toisen feikkaavan. Mutta mitä varemmin alatte puhua seksistä sen parempi. Ei pidä odottaa suhteen vakiintumista, siinä vakiintuu sekin että ei puhuta. Joka kerran jälkeen kysyt "mistä nautit erityisesti?" "Mitä tunteita sulla oli seksin aikana?" jne.
Laita hänelle suupallo äänenvaimentimeksi! On kaiken lisäksi seksikäs ja suuri osa naisista kiihottuu tuosta entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Laita hänelle suupallo äänenvaimentimeksi! On kaiken lisäksi seksikäs ja suuri osa naisista kiihottuu tuosta entistä enemmän.
Huvittavaa kuinka moni mies tulee tähän ketjuun kehumaan oman naisensa orgasmeista- eihän AP siitä kysynyt. Mutta toivottavasti olonne on nyt oikein miehekäs.
45 naisena voin sanoa että ainakin omalla kohdalla orgasmit tulevat iän myötä voimakkaammiksi. Pitkä, hellä esileikki ja kumppanin kanssa henkinen yhteys vaikuttavat todella paljon asiaan. Ei minulla joka kerta pimppi puristele niin että kumppani sen huomaa, mutta silloin onkin ollut lyhyempi esileikki tai tulen liian äkkiä.
Eli voi hyvinkin olla että AP:n nainen ei teeskentele; neuvoisin nimenomaan keskittymään esileikkiin, hellyyteen, siihen että hän tuntee kuinka nautit siitä että voit tuottaa hänelle mielihyvää. Kun nainen tuntee olevansa haluttu ja seksikäs, orgasmi on voimakkaampi.
Mukavia hetkiä sulle AP, ja iloa ja onnea uuteen suhteeseen.