Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saatte säästöön 2700 euron nettotulosta?

Vierailija
02.10.2024 |

Itselläni se tuntuu olevan noin 300e/k. AIkaisemmin olin pahasti kokisriippuvainen. Zeroa saatoin ostaa kaksi 6 tölkin pakkausta vuorokaudessa. 

Pikkuhiljaa vähentämällä olen päässyt eroon. Nyt ehkä pari pientä tölkkiä päivässä.

Säästöä jää jo tässäkin kuussa selvästi enemmän, ehkä 300-500 euroa menojen jälkeen. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netto on nyt noin 1700e. Säästöön saan noin 200e/kk. Eli ap:n kysymykseen vastaus, että helposti saisin tämän hetkisessä tilanteessa säästöön sen 1000e/kk

Tähän siis vielä, että kaksi lasta. Muuten voisi jäädä enemmän säästöön. Hirveää sanoa..

Vierailija
22/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 700.

Yli vuosikymmen oli pakko pärjätä tonnilla kuussa, joten olen mukautunut siihen elintasoon. Elämä on myös opettanut pitämään kaikkea muuttuvaisena, joten työt, terveys tms. tulevat tuskin olemaan tätä ikuisesti, jolloin on parempi jatkaa tonnin elintasolla ja säästää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään 

700 vuokraan

800 velkoihin

150 sähköön

50 veteen

260 tavaravaraston vuokraan

300 sadan lemmikkihiiren hoitamiseen

500 ruokaan, päivittäistavaroihin ja vaatteisiin

Vierailija
24/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain lukemaan näitä:

Netto 2000ekk, säästöön jää 3500e

Vierailija
25/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona saan about 2500 e, ja säästöön olen jo vuosia laittanut joka kuukausi 1500e.

Vierailija
26/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle voin kertoa, että mulla nettotulot on noin 950e/kk, asun Helsingissä ja harrastetiloihinkin menee 150e/kk ja kyllä omistan myös auton ja on kuluja kesämökistäkin ja silti säätöön jää noin 200e/kk, että tässä sulla on aika paljon opittavaa.

Kuka sinun asumisesi, ruokasi, vaatteesi, puhelimen ja kulkemisen sitten maksaa?

Vierailija
27/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tilille tulee kuukaudessa 900 € nettona ja se menee kaikki. Tähän jos saisin 1800 € lisää niin varmasti säästöön olisi helppo saada vaikka 1000 € kuukaudessa.

Vierailija
28/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nettoeläke ei ole ihan noin korkea, mutta viimeisen 12 kuukauden aikana ovat säästöni kasvaneet 10.500 eurolla, eli noin 800e kuukaudessa.

Vierailija
29/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hengen talous, kaikki menee säästöön. Asun miesystävän asunnossa, hän maksaa asumisen.

Alakerrassa 2 makkaria, arkisin kummassakin yövytään. Toinen jättää lähtiessä to/pe pöydälle 100 e. Hänen kulut ovat minimaaliset. Aamulla lähtee salille, sieltä töihin, sieltä salille , meille nukkumaan. Toinen on firman kautta. Airbnb tilille tulee 40 e yö, 200 e viikko saldoa. 

Siivoan huoneet perjantaisin, pesen pyyhkeet ja toisen huoneen lakanan.

En osta itselleni juuri mitään. Lapsista esikoinen asuu puolisonsa kanssa puolison vanhempien asunnossa. Maksaa vuokraa yhtiövastikkeen. Saa asumis- ja opintotukea, tekee vähän töitä. Ei halua taloudellista tukea. Kuopus asuu isänsä kanssa nykyisen vaimon luona. Hän käy koulua ja tekee töitä äitipuolensa yrityksessä, tienaa hyvin.

Minun asuntoni on vuokralla. Lyhennän asuntolainaa vuokratuloilla ja palkallani. Tätä menoa asuntolaina loppuu n 5 v päästä. 

Vierailija
30/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 hengen talous, kaikki menee säästöön. Asun miesystävän asunnossa, hän maksaa asumisen.

Alakerrassa 2 makkaria, arkisin kummassakin yövytään. Toinen jättää lähtiessä to/pe pöydälle 100 e. Hänen kulut ovat minimaaliset. Aamulla lähtee salille, sieltä töihin, sieltä salille , meille nukkumaan. Toinen on firman kautta. Airbnb tilille tulee 40 e yö, 200 e viikko saldoa. 

Siivoan huoneet perjantaisin, pesen pyyhkeet ja toisen huoneen lakanan.

En osta itselleni juuri mitään. Lapsista esikoinen asuu puolisonsa kanssa puolison vanhempien asunnossa. Maksaa vuokraa yhtiövastikkeen. Saa asumis- ja opintotukea, tekee vähän töitä. Ei halua taloudellista tukea. Kuopus asuu isänsä kanssa nykyisen vaimon luona. Hän käy koulua ja tekee töitä äitipuolensa yrityksessä, tienaa hyvin.

Minun asuntoni on vuokralla. Lyhennän asuntolainaa vuokratuloilla ja palkallani. Tätä menoa asuntolaina loppuu n 5 v päästä. 

Minä, ex ja meidän esikoinen, kaikki olemme löytäneet huomattavasti itseämme varakkaamman puolison

Vierailija
31/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 € jää, yh + 2 teiniä.

Vierailija
32/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan saisi monta tonnia vuodessa säästöön.

Vierailija
33/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi mitään säästöön. Omat nettotulot ovat n. 4.800 e/kk ja säästöön/sijoituksiin menee 1.200 - 1.400 euroa kuukaudessa.

Vierailija
34/37 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se olisi n. 600e, tosin voi olla että kulutuskin siinä huomaamatta kasvaisi jos tulot kasvaisi tuon n. 400e. Tulisi ehkä vaihdettua auto parempaan, käytyä vähän useammin ulkona syömässä jne. pientä. 

Vierailija
35/37 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tienaisin noin paljon niin säästöön jäisi yli tonni. Kyllä nytkin jää säästöön mutta  jos jöisi enemmän niin voisi lopettaa työt reilusti ennen eläkeikää. Nyt jää sen verran että pärjäilen hyvin jos jään työttömäksi tai työkyvyttömäksi vaikka 60v.

Vierailija
36/37 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti n. 2200 e. Sulla on hyvä netto, satasia isompi kuin mulla.

Vierailija
37/37 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka sinun asumisesi, ruokasi, vaatteesi, puhelimen ja kulkemisen sitten maksaa?"

Minulla vastaukset olisivat: enimmäkseen mies, mies ja äiti, kirpparilta max muutamalla eurolla tai kaapissa jo olevat vaatteet, työnantaja, työnantaja ja mies ja minä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän