Tyttöystäväni syyttää minua pettämisestä, vaikka olin olosuhteiden uhri ja toimin painostettuna
Työpaikalla yksi nainen oli hommannut isommat tissit ja muut naiset tunnusteli ihan käsin, että millaiset ne nyt oikein on. Sitten ne alkoivat yllyttää, että kai minäkin haluan koittaa. Yritin kyllä jotenkin kieltäytyä, mutta ne saivat mut sitten painostettua kokeilemaan. Koitin ekaksi jotenkin vaan varovasti, mutta eihän se niille kelvannut ja se nainenkin sanoi, että mahtoiko rahat mennä hukkaan, kun työpaikan ainoa mieskään ei halua edes koskea.
Menin sitten ja kouraisin oikein kunnolla. Minulta jäi huomaamatta, että joku nainen kuvasi kaiken ja laittoi sen tiktokkiin.
Eikös se tietenkin parin viikon päästä osunut tyttöystäväni feediin, kun se oli selaamassa tiktokkia. Kyllähän se aika pahalta näyttää, kun se on sopivasti leikattu ja siitä tosiaan saa käsityksen, että mulla on jotain menossa sen naisen kanssa.
Kannattaako yrittää vain väittää, että se oli kertakouraisu vai olisiko parempi pyytää anteeksi pettämistä ja myöntää kaikki mitä tyttöystävä keksii syyttää?
Kommentit (21)
Suosittelen, että menet panenaan sitä työpaikan naista, niin ei tule sitten valehdeltua pettämisestä. Parisuhteessa pitää olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
No mikä oli tuntuma? Oliko vähänkään luonnolliset vai ilmapallomaiset?
Olin sen verran hermostunut, että ei mitään muistikuvaa.
Mulle kävin vuosia sitten vähän samalla tavalla. Silloin ei onneksi kukaan kuvannut, ja tieto ei ikinä mennyt tyttöystävälleni. Olin ainut mies perjantai-iltapäivän viimeisessä konttorilla pidetyssä kokouksessa missä katselmoitiin alipainepumppuja meidän tehtaan prosesseihin. Kokouksen lopulla yksi nainen sanoi, että pystyisi imemään saman verran kuin valitsemamme alipainepumppu. Kaikki naiset nauroivat, ja sanoivat, että hänen pitää näyttää miten oikeasti imee. Samalla huomasin, että kaikkien katseet kääntyivät minuun. Yksi nainen sanoi, että "näytä vaikka Pekalla (nimi muutettu), kuinka hyvin osaat imeä", ja ennen kuin huomasinkaan, kaksi naista piteli mua tuolissa kiinni, ja imuvoimalla leveillyt nainen laskeutui polvilleen jalkojeni väliin ja alkoi riisumaan housujani. Yritin taistella vastaan, mutta en kyennyt estämään hermostoni autonomisia reaktioita, ja kaluni oli jo alkanut nostamaan päätään siinä vaiheessa kun minulta vedettiin alushousutkin pois. Kaikki tapahtui kuin sumussa, ja kohta tunsin kuinka kaluni oli imaistu lämpimään suuhun. Naisen imu ei ollut mitenkään kova, mutta hänen suunsa oli kuin liukasta samettia jonka ahtauteen kaluni upposi tyveä myöten. En pysty sanomaan kuinka kauan nainen oli hyväillyt minua suullaan, kun jo tunsin kuinka orgasmini paine kasvoi sisälläni. Kaksi muuta naista piti käsistäni kiinni, kun tahdostani riippumatta nostin lantiotani ylös suuta vasten, ja laukesin voimalla suullaan minua hyväilevän naisen kurkkuun asti. Taisin menettään tajuntani hetkeksi, kun minua imenyt nainen oli jo noussut seisomaan, ja nuoli vielä viimeisiä spermatippoja huuliltaan. Hän sanoi, että "No en olisi arvannut, että Pekka on noin hurja spermalinko", ja kaikki naiset nauroivat taas. En ikinä kertonut tästä tyttöystävälleni, koska hän ei olisi uskonut, että kaikki tapahtui koska olin liian heikko vastustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävin vuosia sitten vähän samalla tavalla. Silloin ei onneksi kukaan kuvannut, ja tieto ei ikinä mennyt tyttöystävälleni. Olin ainut mies perjantai-iltapäivän viimeisessä konttorilla pidetyssä kokouksessa missä katselmoitiin alipainepumppuja meidän tehtaan prosesseihin. Kokouksen lopulla yksi nainen sanoi, että pystyisi imemään saman verran kuin valitsemamme alipainepumppu. Kaikki naiset nauroivat, ja sanoivat, että hänen pitää näyttää miten oikeasti imee. Samalla huomasin, että kaikkien katseet kääntyivät minuun. Yksi nainen sanoi, että "näytä vaikka Pekalla (nimi muutettu), kuinka hyvin osaat imeä", ja ennen kuin huomasinkaan, kaksi naista piteli mua tuolissa kiinni, ja imuvoimalla leveillyt nainen laskeutui polvilleen jalkojeni väliin ja alkoi riisumaan housujani. Yritin taistella vastaan, mutta en kyennyt estämään hermostoni autonomisia reaktioita, ja kaluni oli jo alkanut nostamaan päätään siinä vaiheessa kun minulta vedettiin alush
On se kyllä hirveätä millaisia asioita työpaikoilla tapahtuu eikä miehet uskalla kertoa niistä kenellekään. Onneksi Vauvassa voi avautua.
Olisi kurja joutua tyytymään duunikaverin tisseihin ja perseisiin. Terveen miehen pitää penetroitua vaginaan.
Kyllä ihan tosi juttuna olen kuullut vanhan vuoromestarin kertoilevan kuinka naiset kaatoivat miehen tehtaan lattialle seljälleen . Mies oli useasti pillupuheita pitänyt. Nyt joku naisista paljasti alapäänsä ja istui tuo miehen naaman päälle ja ilkkui : siinä sinulla on nyt se pillu.
Vierailija kirjoitti:
Oikea taho kertoa tapahtuneesta on työpaikan HR.
Oikeasti, jos joku nainen ottaisi suihin, niin tuskin kukaan mies (paitsi homomies) valittaisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea taho kertoa tapahtuneesta on työpaikan HR.
Kerrankos sitä sattuu, että mies saa mitä on tilannut. Taisi mennä ilakoimisen piikkiin.
Voi v**** eihän noi voi olla edes totta hahaha tai on kaikenlaisia pellejä työpaikat täynnä
Vierailija kirjoitti:
Voi v**** eihän noi voi olla edes totta hahaha tai on kaikenlaisia pellejä työpaikat täynnä
Juuri tällaisen käytöksen ja toksisten asenteiden vuoksi miehet eivät uskalla kertoa naisten harjoittamasta seksuaalisesta pakottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaisen käytöksen ja toksisten asenteiden vuoksi miehet eivät uskalla kertoa naisten harjoittamasta seksuaalisesta pakottamisesta.
Millaiset häppärit näillä seksiin pakottaneilla naisilla on ollut sinun hyväksikäyttötapauksessasi?
Onko outievulvallinen alttiimmpi raiskaamaan miehiä?
No mikä oli tuntuma? Oliko vähänkään luonnolliset vai ilmapallomaiset?