Tyttöystäväni syyttää minua pettämisestä, vaikka olin olosuhteiden uhri ja toimin painostettuna
Työpaikalla yksi nainen oli hommannut isommat tissit ja muut naiset tunnusteli ihan käsin, että millaiset ne nyt oikein on. Sitten ne alkoivat yllyttää, että kai minäkin haluan koittaa. Yritin kyllä jotenkin kieltäytyä, mutta ne saivat mut sitten painostettua kokeilemaan. Koitin ekaksi jotenkin vaan varovasti, mutta eihän se niille kelvannut ja se nainenkin sanoi, että mahtoiko rahat mennä hukkaan, kun työpaikan ainoa mieskään ei halua edes koskea.
Menin sitten ja kouraisin oikein kunnolla. Minulta jäi huomaamatta, että joku nainen kuvasi kaiken ja laittoi sen tiktokkiin.
Eikös se tietenkin parin viikon päästä osunut tyttöystäväni feediin, kun se oli selaamassa tiktokkia. Kyllähän se aika pahalta näyttää, kun se on sopivasti leikattu ja siitä tosiaan saa käsityksen, että mulla on jotain menossa sen naisen kanssa.
Kannattaako yrittää vain väittää, että se oli kertakouraisu vai olisiko parempi pyytää anteeksi pettämistä ja myöntää kaikki mitä tyttöystävä keksii syyttää?
Ootko sä se sama mies joka sai saunanlauteista kupan, tippurin ja herpeksen.