Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raamattu on koodattu kirja mikä kertoo vertauskuvina sun sisällä tapahtuvia asioita kun sä koet henkisen heräämisen

Vierailija
02.10.2024 |

Tää käy niin järkeen kun vaan olla ja voi. Mä en itse tajunnu ollenkaan niitä tekstejä ennen omaa henkistä heräämistä, vasta sen jälkeen mä aloin tajuamaan että se on koodattu kirja, sen takia kukaan ei ymmärrä sitä koska kukaan ei oo tehny sisäistä työtään ja sen jälkeen lukenut niitä juttuja

Se on tarkotuksella ulkoistettu, että ihmiset kattoo aina jonnekkin muualle kuin sisälleen. Tän takia uskonnot on mitä on, koska ne ihmiset ketkä harjottaa niitä, ei oo oikeesti heränneitä, ne luulee et ne tekstit on jotain ulkosia tapahtumia, ei ne oo sitä oikeasti

Mä en oo uskovainen, mä vaan sanon että ne tekstit käy niin paljon järkeen kun sä luet niitä itsesi kautta

https://www.youtube.com/shorts/sQstuWMXtKA

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpölöpö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Siis kun pää toimii normaalisti, raamattu on hölynpölyä? Ja jos alkaa viirata, se alkaa vaikuttaa ihan fiksulta?

Vierailija
4/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmettelinkin tuota "henkistä heräämistä". Kuulostaa joltain new agelta, teosofialta tai vapaamuurareiden jutulta. Uskovainen ei herää henkisesti vaan syntyy uudesti ylhäältä.

Senkus valaistut ja vääntelet raamattua Saatanan kanssa mutta olet sokea Lusiferin valosta. Jossain vaiheessa valaistut niin paljon että näet mihin todella olet matkalla, mutta sitten et halua enää pois. Sammakko kuumassa kylvyssä nauttii kunnes on elävältä keitetty.

Vierailija
5/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu on myös kirja sodasta, vahvemman vallasta ja ihmisyyden virheistä. Itse olin uskossa mutta menetin otteen, en käy enää kirkossa enkä julista uskoani tai Jumalan hyvyyttä. 

Vaikka kuinka mieli pitää vanhasta, ajatukset yhä enemmän nostavat esiin ajatuksen, että olemme eläimiä eläinten joukossa, osa luonnon suurta kiertokulkua. En todellakaan tiedä enää mihin uskoa.

Vierailija
6/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esoteriaeksyttäjä yrittää taas...

Vierailija
7/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on myös kirja sodasta, vahvemman vallasta ja ihmisyyden virheistä. Itse olin uskossa mutta menetin otteen, en käy enää kirkossa enkä julista uskoani tai Jumalan hyvyyttä. 

Vaikka kuinka mieli pitää vanhasta, ajatukset yhä enemmän nostavat esiin ajatuksen, että olemme eläimiä eläinten joukossa, osa luonnon suurta kiertokulkua. En todellakaan tiedä enää mihin uskoa.

Olemme yhtä koko muun valtavan suuren ja ikuisen universumin kanssa. Siinä on se oleellinen lause, mitä pohdiskella. Muuta "uskomista" ei tarvita.

Vierailija
8/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu on yliluonnollinen.

Maailman mahtahtavat eivät pidä siitä, vaan yrittävät vesittää Raamatun sanomaa omilla valheillaan.

Vierailija
9/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrepjotor

Vierailija
10/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi jutut kannattaa pittää ihan omana tietona eikä ainakaan lähteä julistamaan.

Vierailija
11/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun se on nuotiotarinoista koottu sepite.

Vierailija
12/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei ymmärretä riittävästi, ei edes kirkon piirissä. Mutta yhteiskunnan kannalta asialla ei ole merkitystä, Jumala on kuollut.

Vierailija
13/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kuvia, joista Raamatun joidenkin sanojen voidaan tulkita kertovan on ollut kauan ennen Raamattua. Kuvat ovat unesta ja uni on alitajuntaa ja alitajunta on kehosta lähtöisin. Noin niin kuin ytimeltään, mutta seassa on kaikenlaista mielikuvituksellista harhaa, kokemusta, muistoa ym. sotkua. Siksi esim. Jung jakoi alitajunnan merkityksellisempään kollektiiviseen alitajuntaan, mikä sisältää nuo merkityksellisimmät kuvat eli symbolit.

Vierailija
14/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoasi koetellaan. Olet sielun pimeässä erämaassa ja paholaiset yrittävät vietellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi