IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.
Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.
Kuka yllättyi?
Kommentit (3234)
Yhdessä lehdessä oli otsikkona.
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa Sahra sanoo:
"Menin asunnolle ja näin, että Maisa makasi Jukan vieressä sohvalla. Maisa tokaisi minulle, etten saisi kuvata häntä hänen kotonaan. Vastasin siihen, että anteeksi vain mutta olet minun kotonani."
Ei jumankekka että ei ole mitään häpyä! Onko tämä painetussa lehdessä vai löytyykö netistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa julisti saavansa puolet, kun ei avioehtoa.
Mutta. Kun avioliitto kestänyt alle 5 vuotta, katsotaan osin ansiottomaksi hyödyksi, eli jos Mikko osaa asian hoitaa juristin avulla, Maisan puolikas kutistuu.
Jokin roti pitäisi olla siinäkin, että pettäjä vetää puolet rahoista.
On kyllä hullua, miten miehiä viedään kuin metrin mittaa.
Maisa ei ole missään julistanut moista.
Oli yhdessä lehdessä otsikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni se kamala hääkuva Maisasta J-M:n ystäväpariskunnan häistä oli Maisan instassa. Beige makkarankuori päällä ja ryntäät esillä. Se kuva kertoo kaiken hänestä
Maisa seisoi ihan keskellä, morsian sivussa kuin hukkapala.
Tarkoitat varmaan, että Latvala seisoi keskellä. Maisa poseerasi Latvalan edessä seisten miehen syleilyssä, kuten rivin muutkin naiset.
Vierailija kirjoitti:
jm latvalaho on sopiva pari maisulille
Latvis petti Maisaa, ettekö muista kun Maisa jotain instassa runoili tyyliin I know Im not the only one 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latvis petti Maisaa, ettekö muista kun Maisa jotain instassa runoili tyyliin I know Im not the only one 😂
Kyllähän nuo ois olleet hyvä pari, kaksi tyhmää.
Vihdoinkin! Täytyypä viikonvaihteessa ajellakin sinnepäin iskureissulle.
Jos on laihtunut missin mittoihin, niin panisin.
No eiköhän median kiinnostus herännyt siitä kun Maisa laittoi avioeron vireille. Seuraavat viikottain mitä hakemuksia tullut. Maisan ollessa kyseessä, niin vanhastaan tietäneet että paparazzi saa mojovaa juttuainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miten It-Mikko on ollut niin naivi, että ei ole tehnyt avioehtoa. Vaikka hänelle jäisi varallisuutta, niin hänenä ottaisi kyllä aivoon, kun kovalla työllä ansaittu omaisuus menee pettäjälle.
Koska nainenhan loukkaantuu, kun mies sellaisen kuin avioehdon kehtaa ottaa esille. Etkö sinä luota minuun? Etkö rakasta minua? Mehän ollaan ikuisesti yhdessä rakas! Ei siinä mitään avioehtoa tarvita meidän välille.
En ole yllättynyt, että Maisan mies on sellaisen jättänyt tekemättä ja varmasti Maisakin on vakuuttanut ja vetänyt yhdestä jos toisestakin narusta ettei avioehdolle ole ollut ehkä tarvetta Maisan mielestä ja ehkä Mikko naiivini sitten uskoi sanaa.
Minua kyllä yllättää. Miten miehet voivat olla noin tyhmiä?
-nainen
Kyllä monet naiset osaa olla vakuuttavia. Maailmalta löytyy näitä miehiä, jotka lankeavat, vain siksi koska nainen on kaunis ja monet kauniit naiset käyttävät ulkonäköään hyväkseen. Useimmissa tapauksissa taitaa olla vaan niin, että jotkin naiset esittävät tyhmää ja suloista, kunnes se totuus paljastuukin, että ei se nainen niin tyhmä ollut kuin antoi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa julisti saavansa puolet, kun ei avioehtoa.
Mutta. Kun avioliitto kestänyt alle 5 vuotta, katsotaan osin ansiottomaksi hyödyksi, eli jos Mikko osaa asian hoitaa juristin avulla, Maisan puolikas kutistuu.
Jokin roti pitäisi olla siinäkin, että pettäjä vetää puolet rahoista.
On kyllä hullua, miten miehiä viedään kuin metrin mittaa.
Maisa ei ole missään julistanut moista.
Oli yhdessä lehdessä otsikossa.
Luepa koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miten It-Mikko on ollut niin naivi, että ei ole tehnyt avioehtoa. Vaikka hänelle jäisi varallisuutta, niin hänenä ottaisi kyllä aivoon, kun kovalla työllä ansaittu omaisuus menee pettäjälle.
Koska nainenhan loukkaantuu, kun mies sellaisen kuin avioehdon kehtaa ottaa esille. Etkö sinä luota minuun? Etkö rakasta minua? Mehän ollaan ikuisesti yhdessä rakas! Ei siinä mitään avioehtoa tarvita meidän välille.
En ole yllättynyt, että Maisan mies on sellaisen jättänyt tekemättä ja varmasti Maisakin on vakuuttanut ja vetänyt yhdestä jos toisestakin narusta ettei avioehdolle ole ollut ehkä tarvetta Maisan mielestä ja ehkä Mikko naiivini sitten uskoi sanaa.
Minua kyllä yllättää. Miten miehet voivat olla noin ty
Jep, esim. Sara Siepin "työ"
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet panee tota ?? tää ei mene jakeluun ..
Maisalta saa *reikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa Sahra sanoo:
"Menin asunnolle ja näin, että Maisa makasi Jukan vieressä sohvalla. Maisa tokaisi minulle, etten saisi kuvata häntä hänen kotonaan. Vastasin siihen, että anteeksi vain mutta olet minun kotonani."
Ei jumankekka että ei ole mitään häpyä! Onko tämä painetussa lehdessä vai löytyykö netistä?
Voi kamalaa! Vieras istui sohvalla!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet panee tota ?? tää ei mene jakeluun ..
Maisalta saa *reikää.
Helpommalla pääsee ostamalla tekoreiän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni se kamala hääkuva Maisasta J-M:n ystäväpariskunnan häistä oli Maisan instassa. Beige makkarankuori päällä ja ryntäät esillä. Se kuva kertoo kaiken hänestä
Tarkoitat varmaan, että Latvala seisoi keskellä. Maisa poseerasi Latvalan edessä seisten miehen syleilyssä, kuten rivin muutkin naiset.
Latvalan idea? Tyrkky pääsi keskelle. Turha väittää, ettei näyttänyt tyrkyltä.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuo mitä sanoit. Minäkin muistan sen kuvan ja ihmettelin, kun morsian ei ollut keskellä. Hänhän olisi ollut sen porukan päivän päähenkilö.