Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.

Vierailija
02.10.2024 |

Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.

Kuka yllättyi?

Kommentit (3191)

Vierailija
1381/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin noita vanhoja juttuja Mikosta,täytyy rehellisesti sanoa et ei säälitä pätkän vertaa.

Sitä saa mitä tilaa 🤣🤣

Vierailija
1382/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä pitkään kun talo menee kaupaksi.

Omakotitaloja on myynnissä valtava määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän Maisa pärjää hyvin vähän aikaa kun saa puolet Mikon omaisuudesta. Kunnes tulee Teslan vakuutusmaksut.

Vierailija
1384/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse arvelen, että tuohin Vantaan selkkaukseen liittyy Panu Hörkkö.

Ei siten, että olisi mitenkään pahoinpidellyt kerään, vaan hänet on tuo Maisan loser-poliisi yrittänyt potkia pihalta pois. 

Mäkin luulen, että Hörkköön liittyy, kun Seiska ei uutisoi tuosta mitään ja tämän jälkeen ei oo tullu Seiskaan mitään Maisaan liittyvää. Maisan ja Hörkön vihasuhde on aika avoimesti ollut esillä ja on todella erikoista, ettei Hörkkö ole nyt tekemässä tuhansille klikkaajille Maisan avioerosta jatkuvalla syötöllä klikkiotsikoita

onko hörköltä muita juttuja tullut

Se läppärin takana piileskelyvideohan oli joltain arkiaamulta ja ilmeisesti alkuviikoltakin samoin kuin tuo "selkkauskin" mihin tarvittiin virkavaltaa. Voisiko olla että paparazzi sai pataansa tuon videon kuvaamisen jälkeen? Poliisihan ei ole kertonut mitään syystä ja vain vahvisti, että tuollainen keikka on ollut ja mt taas hyvinkin voisi pitää itseään uhrina ja tuollaista kuvaamista vähintään kotirauhan häirintänä koska nämä on mun maita..

Vierailija
1385/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen ukon ostaa siitä uloskin.

Vierailija
1386/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisa ei vaan kestä taviselämää vaikka sai unelmiensa talon ja pääsi naimisiin ilman avioehtoa. Nyt sitten lypsää Mikolta sen mitä irti lähtee ja etsii seuraavan uhrin.

Nämä maisaanhaksahtavat miehet eivät tajua sitä, että Maisa ei lopeta ikinä. Hänen sisäinen kaaoksensa ei sitä salli. Rauhallisuus, tuttuus ja jatkuvuus ovat Maisalle ja kaltaisilleen ihan kryptoniittia.

Mutta aina löytyy miehiä, jotka vuorenvarmasti uskovat voivansa pelastaa neidon hädästä. Sääli lapsia kaiken tämän keskellä.

Aina löytyy myös miehiä, jotka kääntyvät puolustamaan tällaista naista, koska täytyyhän nyt hyvänen aika valaiden olla vain kateellisia tällaiselle rotuyksilölle. 😆 Naisessa on ihan pakko olla jotain parempaa kuin noissa kateellisissa ja katkerissa kanoissa

Jep, näkihän tuon jo siinä Veitolan yökylä-ohjelmassa miten tämä rouva osaa olla mukava niille kelle haluaa, ja milloin haluaa. Voin hyvin kuvitella miten lirkuttelee miehille kun jonkun tahtoo.

Vierailija
1387/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahoilla Maisa sen ostaa...

Ai,lisää lainaa??

Ei Maisan tuloilla.

Marraskuussa nähdään mitä on tienannut .

Vierailija
1388/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketjua lukenut, mutta tässä tositarina:

Mies pankinjohtaja, nainen helvetin hyvännäköinen ja reilusti nuorempi. Vamppaa ukon joka eroaa vaimostaan, unohtaa lapsensa. Nainen kehuskeli katos kuukauden päästä, mä olen ton kanssa kihloissa. Ja niin tapahtui. Sama juttu, katos kohta ollaan naimisissa... XXhaluaa avioehdon, mutta mä sanoin, että kerran elämässä sitä mennään naimisiin, ja jos rakastaa, niin ei siinä avioehtoa tarvita. Ja kertoi syvästi loukkaantuneensa miehen ehdotuksesta. - Ja niin tapahtui että menivät naimisiin. Lapsikin syntyi. Kolme vuotta ja rouva löysi uuden miehen, sai hyvät rahat. Ukko korviaan myöten veloissa. Melkoisia hölmöläisiä jotkut miehet. Avioehto jos on ongelma ja este avioliitolle, älkää menkö naimisiin jos haluatte pitää omaisuutenne ja tulevalla rouvalla ei ole kuin tuulen huuhtoma prse.

Vierailija
1389/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pankinjohtaja, nainen helvetin hyvännäköinen ja reilusti nuorempi. Vamppaa ukon joka eroaa vaimostaan, unohtaa lapsensa. Nainen kehuskeli katos kuukauden päästä, mä olen ton kanssa kihloissa. Ja niin tapahtui. Sama juttu, katos kohta ollaan naimisissa... XXhaluaa avioehdon, mutta mä sanoin, että kerran elämässä sitä mennään naimisiin, ja jos rakastaa, niin ei siinä avioehtoa tarvita. Ja kertoi syvästi loukkaantuneensa miehen ehdotuksesta. - Ja niin tapahtui että menivät naimisiin. Lapsikin syntyi. Kolme vuotta ja rouva löysi uuden miehen, sai hyvät rahat. Ukko korviaan myöten veloissa. Melkoisia hölmöläisiä jotkut miehet. Avioehto jos on ongelma ja este avioliitolle, älkää menkö naimisiin jos haluatte pitää omaisuutenne ja tulevalla rouvalla ei ole kuin tuulen huuhtoma prse.

Tuollaiset naiset osaa iskeä siihen miehen heikkoon kohtaan, miehellä on heikko itsetunto, mies saa tyydytystä tuntiessaan valheellisesti olevansa nyt jotain erityistä, jotain mille muut miehet on kateellisia. Alfa, mikä ihana tunne, vielä pelittää. Jokaiseen aamuun on upea herätä, työtäkin on otettava lisää ja hemmoteltava tätä ihanaa, jokaiseen päivään merkitystä antavaa olentoa, takaraivossa silti tunne, ettei  häntä rakasteta, mutta mitäpä siitä, ei se äitikään,  pitääpä tehdä vain mitä tuo olento haluaa, ja enemmän töitä, niin saa pitää sen. Näin näkisin miesten ajatuksen juoksun, ei kilise kellot varoituksista, ei kateellisten panetteluista, sitten kun tämä saalis lähtee, niin jäljelle jää vain kalvava tunne, mitä tein väärin. Alkaa alamäki, rappio, itseinho ja hirveä katkeruus ja viha. Jossain ne lapset ja entinen muija, mitä virkaa... Nainen voi olla mikä vain habitukseltaan kunhan on nuori ja isot tissit, mieluummin silikonit. Jumalauta!

Vierailija
1390/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Nurmijärvellä vielä. Ei taida olla ostajia jonoksi asti.

Vierailija
1391/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisa ei vaan kestä taviselämää vaikka sai unelmiensa talon ja pääsi naimisiin ilman avioehtoa. Nyt sitten lypsää Mikolta sen mitä irti lähtee ja etsii seuraavan uhrin.

Nämä maisaanhaksahtavat miehet eivät tajua sitä, että Maisa ei lopeta ikinä. Hänen sisäinen kaaoksensa ei sitä salli. Rauhallisuus, tuttuus ja jatkuvuus ovat Maisalle ja kaltaisilleen ihan kryptoniittia.

Mutta aina löytyy miehiä, jotka vuorenvarmasti uskovat voivansa pelastaa neidon hädästä. Sääli lapsia kaiken tämän keskellä.

Toivottavasti ei tee lasta tämän miehen kanssa.

Vierailija
1392/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisa on aina elänyt köyhyysrajalla. Tulot jotain 20 000e. Marraskuuta odotellessa 😏

Vierailija
1393/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset osaa iskeä siihen miehen heikkoon kohtaan, miehellä on heikko itsetunto, mies saa tyydytystä tuntiessaan valheellisesti olevansa nyt jotain erityistä, jotain mille muut miehet on kateellisia. Alfa, mikä ihana tunne, vielä pelittää. Jokaiseen aamuun on upea herätä, työtäkin on otettava lisää ja hemmoteltava tätä ihanaa, jokaiseen päivään merkitystä antavaa olentoa, takaraivossa silti tunne, ettei  häntä rakasteta, mutta mitäpä siitä, ei se äitikään,  pitääpä tehdä vain mitä tuo olento haluaa, ja enemmän töitä, niin saa pitää sen. Näin näkisin miesten ajatuksen juoksun, ei kilise kellot varoituksista, ei kateellisten panetteluista, sitten kun tämä saalis lähtee, niin jäljelle jää vain kalvava tunne, mitä tein väärin. Alkaa alamäki, rappio, itseinho ja hirveä katkeruus ja viha. Jossain ne lapset ja entinen muija, mitä virkaa... Nainen voi olla mikä vain habitukseltaan kunhan on nuori ja isot tissit, mieluummin silikonit. Jumalauta!

Esim. epävakaat naiset iskevät syvälle sekä kynnysmatto/supersankarimieheen että narsistimieheen. Normaalia ja tervettä miestähän tuollaiset eivät kiinnostele. 

Vierailija
1394/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole avioehtoa, mites talo? 

Vttu, miten t y h m ä mies. Kulli kun vie, niin järki lentää miehiltä pihalle. Maksaa isot oppirahat tämä mies. Latvalan ei onneksi ehtinyt naimisiin tämän hyväkkään kanssa.

Vierailija
1395/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy myös miehiä, jotka kääntyvät puolustamaan tällaista naista, koska täytyyhän nyt hyvänen aika valaiden olla vain kateellisia tällaiselle rotuyksilölle. 😆 Naisessa on ihan pakko olla jotain parem

Eikö Latvalan äiti ja sisko varoittaneet poikaansa tästä? Näkivät, mikä tämä naikkonen oikeasti on.

Vierailija
1396/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia nuo seiskankin toimittajat, eivät tajua osituksesta mitään. Maisa saa muka rahaa puolet talon arvosta plus Teslan. Onkohan selvitetty mikä on velkatilanne? Ensinhän avioparin varoista vähennetään velat ja loppu jaetaan puoliksi eli toinen maksaa toiselle tasinkoa siten että kummallekin jää saman verran. Jos talo ja Tesla on velkaisia niin voi olla että jää vain pikkusummia.

Vierailija
1397/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi kiinteistöistä tehdään uusi arvio osituksen yhteydessä, voi olla että arvo ei ole enää sama kuin ostaessa, varsinkin kun kiinteistöjen arvot ovat laskeneet viime vuosina.

Vierailija
1398/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta sivuraiteille, mä vähän ihmettelen mikä taika joillain on että saa just sen haluamansa, olkoot kyse laskelmoivasta ihmisestä tai aidoista tunteista. Itse en ole koskaan saanut vastakaikua yhtään keneltäkään, mun sosiaaliset taidot on sillä tasolla että epäilen itseäni autistiksi.

Vierailija
1399/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisa on aina elänyt köyhyysrajalla. Tulot jotain 20 000e. Marraskuuta odotellessa 😏

#nääonmunmaita :D

Vierailija
1400/3191 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies vielä uskaltaa uittaa melaansa tuossa järvessä? Ainakaan ilman kumia.