IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.
Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.
Kuka yllättyi?
Kommentit (3191)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua isoa pihaa hoidettavakseen.
Jos on varaa omakotihuvilaan hulppealla tontilla niin on varmaan varaa maksaa jollekulle pihan ylläpidosta. Mitä sekin kustantaisi, jotain 300e/kk? Pikkuhiluja jos rahaa tulee kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse asiassa sairaanhoitajan palkka voi vaihdella todella paljon paikasta riippuen ja hoitajan peruspalkkahan on monessa paikassa itse asiassa aika pieni, paljon vähemmän kuin 3000."
Sairaanhoitajan peruspalkka on kylläkin nykyään jotain 2900 €.
Maisa on pelkkä lähihoitaja eli palkka max 2000e. Kohta nähdään verotettavat tulot!
Mitä sulla on hoitoalan ihmisiä vastaan? Lähäri tienaa kyllä enemmän kuin tuon ja lisien kanssa reippaasti enemmän.
Tytär lähihoitaja ja brutto 2600-3400€/kk eli vaihtelee miten jaksaa tehdä. Minusta aika hyvä palkka.
Anteeksi nyt vaan mutta jos brutto on 2600 ja siitä verot pois esim 20
Pyydän anteeksi tästä ettei hän saa palkkaa enempää. Hyvää viikonloppua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta, että Maisan tyylinen ihminen on todella palkattu HUS:lle rekrytoijaksi. Saanut potkut lentoemäntänä yms kohut. Ei mielestäni ole kovin uskottava rekrytoija. Vai voiko tuo olla joku muu Maisa Heinola? Muuten täytyy olla joku suhteilla saatu duuni tai Maisulla salasuhde johonkin ylempään tahoon siellä.
99,9 prosentin varmuudella Maisa ei ole töissä HUSilla rekrytoijana; etenkin, jos henkilön nimi on Maisa Heinola.
Maisa Torppa on nimi julkisuudessa esiintymistä varten. Maisa Torpan oikea nimi on Elina Heinola eikä Maisa Heinola tai ainakin tällaisessa käsityksessä itse olen.
lähihoitaja (terveydenhuolto)
lähihoitaja (sosiaalihuolto)
Paitsi että erohakemukset on julkisia ja seiska niitä varmasti kyttäilee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse asiassa sairaanhoitajan palkka voi vaihdella todella paljon paikasta riippuen ja hoitajan peruspalkkahan on monessa paikassa itse asiassa aika pieni, paljon vähemmän kuin 3000."
Maisa on pelkkä lähihoitaja eli palkka max 2000e. Kohta nähdään verotettavat tulot!
Mitä sulla on hoitoalan ihmisiä vastaan? Lähäri tienaa kyllä enemmän kuin tuon ja lisien kanssa reippaasti enemmän.
Tytär lähihoitaja ja brutto 2600-3400€/kk eli vaihtelee miten jaksaa tehdä. Minusta aika hyvä palkka.
Miten on päässyt lääkelaskuista läpi tyttärenäsi ?
Maisa oli kaikista aidoimmin onnellisimman ja seesteisimmän oloinen Latvalan kanssa, kestihän heidänkin suhteensa yli kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on päässyt lääkelaskuista läpi tyttärenäsi ?
Pyysin jo anteeksi aikaisemmin. Mukavaa viikonloppua sinullekkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta, että Maisan tyylinen ihminen on todella palkattu HUS:lle rekrytoijaksi. Saanut potkut lentoemäntänä yms kohut. Ei mielestäni ole kovin uskottava rekrytoija. Vai voiko tuo olla joku muu Maisa Heinola? Muuten täytyy olla joku suhteilla saatu duuni tai Maisulla salasuhde johonkin ylempään tahoon siellä.
99,9 prosentin varmuudella Maisa ei ole töissä HUSilla rekrytoijana; etenkin, jos henkilön nimi on Maisa Heinola.
Maisa Torppa on nimi julkisuudessa esiintymistä varten. Maisa Torpan oikea nimi on Elina Heinola eikä Maisa Heinola tai ainakin tällaisessa käsityksessä itse olen.
lähihoitaja (terveydenhuolto)
lähihoitaja (sosiaalihuolto)
Torppa on törpön tyttönimi. Aloitti julkisuuden rantalentis tyttönä bikineissä ja silloin oli syntymänimi Torppa. Meni naimisiin ja Heinola nimen jätti jostain syystä. Tiedä sitten, miksi ei hiiren nimeä ottanut.
Oikein tyyppiesimerkki epäsosiaalisesta persoonallisuudesta. Cusetti miehiä ja kiristi rahaa. Karmee ihminen.
Kun iltapäivä lehdessä oli useampi jutun alku tästä Maisasta, minun pit guuglettaa kuka hän on. Selvisi ollut joskus juontamassa jotain tuulitunneli ohjelmaa,
en itse kyllä muista laisinkaan tällaista ohjelmaa laisinkaan .
Vierailija kirjoitti:
Maisa oli kaikista aidoimmin onnellisimman ja seesteisimmän oloinen Latvalan kanssa, kestihän heidänkin suhteensa yli kolme vuotta.
Totta kai, kun rahaa oli ja sai elellä oloneuvoksen elämää. Harmi vaan, ettei pystynyt pelaamaan peliä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Kun iltapäivä lehdessä oli useampi jutun alku tästä Maisasta, minun pit guuglettaa kuka hän on. Selvisi ollut joskus juontamassa jotain tuulitunneli ohjelmaa,
Maisa Elina Heinola, o.s. Torppa, s. 17. huhtikuuta 1991) on suomalainen mediapersoona, lähihoitaja ja lentoemäntä. Vuonna 2009 hän voitti Miss Bikini -kisan 17-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan m
Miten tää äiti nyt näin hysteerisen hermot kireällä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa Elina Heinola, o.s. Torppa, s. 17. huhtikuuta 1991) on suomalainen mediapersoona, lähihoitaja ja lentoemäntä. Vuonna 2009 hän voitti Miss Bikini -kisan 17-vuotiaana.
Tuo mediapersoona on kyllä niin naurettava titteli kuin vaan voi olla.
Maisan miehiä tulee sääli. Miten ne voivat olla niin tyhmiä, että lankeavat tuohon? Maisahan on aivan järkyttävän ruma ilman meikkiä eikä tuo luonnekaan kaikista ihanimmalta vaikuta ainakaan julkisten törppöilyjen perusteella. Mutta tietysti se sisäinen kauneus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Se johtui takuulla siitä, että Maisa käytti täysillä Latvalan rahoja. En usko, että Maisa olisi näyttänyt onnelliselta ilman tiukkatahtista rahan kuluttamista.
Suhteessa myös Maisa petti ensin, minkä jälkeen J-M:kin syyllistyi pettämisiin.
Aika nopeasti Maisa kyllästyy, kun aina on pakko p***a muitakin miehiä.
Mietin vain sitä, miksi tällainen ihminen haluaa olla suhteessa/avoliitossa/avioliitossa? Mutta myös vastaan itselleni; kulissien vuoksi.
Itse en tuomitse mitenkään sitä, että ihminen, nainen, mies tai minkä vaan sukupuolinen, omaa paljon seksikumppaneita, mutta pettämistä en ymmärrä. Miksi pitää kusettaa?
Itse en kuseta itselleni rakkaita ihmisiä enkä kyllä edes vieraita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa Elina Heinola, väittää wikipedia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskon että Sahra on Seiskalle vinkannut tästä suhteesta..
Paljon mahdollista. Ja ei yllättäisi vaikka mt olisi itse antanut vinkin seiskalle avioeron hakemisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa Elina Heinola, o.s. Torppa, s. 17. huhtikuuta 1991) on suomalainen mediapersoona, lähihoitaja ja lentoemäntä. Vuonna 2009 hän voitti Miss Bikini -kisan 17-vuotiaana.Tuo mediapersoona on kyllä niin naurettava titteli kuin vaan voi olla.
Maisan miehiä tulee sääli. Miten ne voivat olla niin tyhmiä, että lankeavat tuohon? Maisahan on aivan järkyttävän ruma ilman meikkiä eikä tuo luonnekaan kaikista ihanimmalta vaikuta ainakaan julkisten törppöilyjen perusteella. Mutta tietysti se sisäinen kauneus ratkaisee.
Naurettavuuden huippu alkaa sääliä näitä aikuisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtui takuulla siitä, että Maisa käytti täysillä Latvalan rahoja. En usko, että Maisa olisi näyttänyt onnelliselta ilman tiukkatahtista rahan kuluttamista.
Suhteessa myös Maisa petti ensin, minkä jälkeen J-M:kin syyllistyi pettämisiin.
Aika nopeasti Maisa kyllästyy, kun aina on pakko p***a muitakin miehiä.
Mietin vain sitä, miksi tällainen ihminen haluaa olla suhteessa/avoliitossa/avioliitossa? Mutta myös vastaan itselleni; kulissien vuoksi.
Itse en tuomitse mitenkään sitä, että ihminen, nainen, mies tai minkä vaan sukupuolinen, omaa paljon seksikumppaneita, mutta pettämistä en ymmärrä. Miksi pitää kusettaa?
Itse en kuseta itselleni rakkaita ihmisiä enkä kyllä edes vieraita ihmisiä.
Tutustu epävakaaseen sekä huomionhakuiseen persoonallisuushäiriöön. On osa oirekuvaa.
Anteeksi nyt vaan mutta jos brutto on 2600 ja siitä verot pois esim 20% niin nettona jää reilu pari tonnia, ei ole kyllä mikään hyvä palkka.