IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.
Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.
Kuka yllättyi?
Kommentit (3191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Sairaalassa toimistotyötä tekevä Maisa hiipi ulos Jukan asunnosta seitsemän aikaan aamulla''
HUS:n potilasturvallisuus voipi olla vaarantunut kun Maisuli pääse katsomaan ex-ystävien terveystietoja. Huolestuttavaa.
Ilmoitin sinut Maisalle ja poliisille. Mikä oikeus sinulla on epäillä hänen työnsä laatua.
Tein sinusta RIMO:n ja huoli-ilmoituksen. Jos opit mitä tarkoitetaan spekulaatiolla. Nyt sinä esität valheellisen väitteen kirjoituksesta ja rikoksen, ymmärrät tahallisesti väärin. Onnea esitutkintaan.
Minä en ole tuon kirjoittaja, mutta miten teit huoli-ilmoituksen anonyymista keskustelupalstan kirjoittajasta..?
Niinpä. Et yhtään mitenk
Maisan maailmassa kaikki on mahdollista. Mutta sen me vähänkin häntä seuranneet jo tiedämmekin. Mikään ei enää varsinaisesti yllätä ja siinähän se Maisan "taika" onkin.
Julkisuus on Maisasta kivaa niin kauan, kun lehdet julkaisevat hänen sanojaan sanasta sanaan ilman epäillyksen häivääkään.
Kun Maisaan iski cancel-kulttuuri, lehdet alkoivat kirjoittaa juttuihin sanat "Maisan omien sanojen mukaan" jne. Täten tietty vastuu luetun uskomisesta on lukijalla eikä enää lehdellä, joten ihan hyvä veto toimittajilta siis.
Teen ilmoituksen poliisille täällä uhkailusta ilmoitusten teosta poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hienoa ja tärkeetä täällä kirjoittavat tekevät? Onko asunnot maksettu ja se 7vuotta vanha auto vai onko sekin hommattu 7vuoden osamksulla. NIIMPÄ😋
Asuntoni eivät ole vielä maksettuja, toinen on velaton muutaman vuoden päästä, toisessa on vielä noin 15 vuotta maksettavaa. Auto on maksettu, ei ole hääppöinen mutta auto onkin huono sijoitus, se on käyttöesine. Sensijaan en ole koskaan käynyt vieraissa, enkä rikkonut toisten suhteita. En ole kiristänyt ketään, en valehdellut raskauksista enkä ole siipeillyt muiden rahoilla.
Luuletko jotain kiinnostavan sinun tekemiset.
Maisa on kuuma, seksikäs blondi. Ihan sama mitä muuta yritätte minusta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Tein tästä myös ilmoituksen poliisille, tämän lisäksi KRP:lle SUPO:lle ja EUROPOLILLE:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää lapsillenne miten olette saanut päivänkulumaan ja miehelle joka tulee kotiin ja ei pidä kiirettä kun siellä makaa🐳 on hyvä miettiä välillä onko itse tekopyhäläjä. Tosiaan jos pystyy kirjotukset tänne näyttään vaikka lapsen luokanvalvojalle niin...
Kiitos kysymästä(?), mutta minä olen jo kokannut miehelle. En usko miehen makaavan missään, sillä hän on töissä. Kokkasin tunteja sitten. Mies käy töistä kotona syömässä.
Lapsen luokanvalvojalle on vaikea näyttää mitään, sillä minulla ei ole lapsia.
"Tekopyhäläjä"?
En minä ole aamulla hipsinyt toisen miehen luota oman miehen ja lapsen/lapsien ollessa kotona. En arvostelisi Maisaa, jos itse olisin ihan samanlainen. Enkä edes suolla mitään vihakuraa Maisasta. Kunhan kommentoin huomaamiani asioita. Siitä ei saa kunnianloukkausrikossyytettä aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en täällä kirjoittele.
t. Maisa
Tää vois olla oikeasti Maisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tästä myös ilmoituksen poliisille, tämän lisäksi KRP:lle SUPO:lle ja EUROPOLILLE:
Pistin nettilinkin eteenpäin yksisarvisten jumalalle Belsebubille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää lapsillenne miten olette saanut päivänkulumaan ja miehelle joka tulee kotiin ja ei pidä kiirettä kun siellä makaa🐳 on hyvä miettiä välillä onko itse tekopyhäläjä. Tosiaan jos pystyy kirjotukset tänne näyttään vaikka lapsen luokanvalvojalle niin...
Kiitos kysymästä(?), mutta minä olen jo kokannut miehelle. En usko miehen makaavan missään, sillä hän on töissä. Kokkasin tunteja sitten. Mies käy töistä kotona syömässä.
Lapsen luokanvalvojalle on vaikea näyttää mitään, sillä minulla ei ole lapsia.
"Tekopyhäläjä"?
En minä ole aamulla hipsinyt toisen miehen luota oman miehen ja lapsen/lapsien ollessa kotona. En arvostelisi Maisaa, jos itse olisin ihan samanlainen. Enkä edes suolla mitään vihakuraa Maisasta. Kunhan kommentoin huomaamiani asioita. Siitä ei saa kunnianloukkausrikossyytettä aikaiseksi.
Olet ihana ja upea just noin🐳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille, jotka täällä ulisee, että VASTUULLINEN media ei ole halunnut haastiksia Maiasalta, niin voin kertoa, että on haluttu ja pyydetty, mutta hän ei ole antanut. Katsokaapas palstavalaat, me julkaistaan juttuja teille, vittumaisille, kateellisille paskoille, jotka lukee kadehtimistaan ihmisistä kaiken.
t. toimittaja, nyt työvapaalla
Oletko mt-ongelmien takia työvapaalla? Kukaan normaalijärkinen ei kuvittele, että joku kadehtii Maisa Torpan kaltaisia ihmisiä.
Tein sinusta ilmoituksen poliisille ja medialla. Myös lääkärin akuutttiin päivystykseen. Sinä et ole lääkäri joka diagnisoi ihmisiä.
Kirjoitusvirheistä päätellen et varmaan oikein tiliä teekään toimittajana.
Sinä täällä kirjoittelet kirjoitusvirheistä päätellen megalomaanisen tunnekuohun vallassa.
Jos joutuisin tuollaisen tunnekuohun valtaan Vauva-palstaa lukiessani, en lukisi sitä. Samaa suosittelen sinulle ihan itsesi takia, sillä et vaikuta nyt yhtään tasapainoiselta, mitä en edes sano ilkeilläkseni vaan koen näin oikeasti.
Kaikki palstavalaat voivat nyt poistua täältä, täällä ei ole mitään teille. Menkää pois.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki palstavalaat voivat nyt poistua täältä, täällä ei ole mitään teille. Menkää pois.
Pelkästään te loukkaantujat tuotatte riittävän viihdearvon keskustelun jatkamiseksi😂
Juonen käänteet on kuin suoraan 2014 Suomi24 tarinasta "Alkaa Maiskukan ja "sulhon" pako kohti vapautta..."
Google auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisuli taisi löytää ketjuun 🤣
Onko sattumaa, että miesystävä on poliisi. Alkoi syytteitä viuhumaan. Noloa ja nolommaksi menee. Tietääkö miesystävä tästä?
Muistatteko, kun Mikko oli MAISAN MUKAAN "yhteiskunnallisesti tärkeä henkilö" ja sillä perusteltiin jotain rikosilmoitusta ties mille taholle..?
Lohtuna toki se, että tällä logiikalla ihan kuka tahansa on "yhteiskunnallisesti tärkeä henkilö", jos kerran tietotekniikan myyjäkin sellainen on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Sairaalassa toimistotyötä tekevä Maisa hiipi ulos Jukan asunnosta seitsemän aikaan aamulla''
HUS:n potilasturvallisuus voipi olla vaarantunut kun Maisuli pääse katsomaan ex-ystävien terveystietoja. Huolestuttavaa.
Tämä meni poliisille. Joudut vastuuseen sanoistasi.
Ketjusta pyydetty tiedot, pääsee Maisa rahastaan ketjun kateellisia valaita.
Mää ilmotan tän poliisille ku haukut ja solvaat ihmisiä täällä, wääää!
Naurettavinta IKINÄ on se, kun akat alkaa puhua omista tisseistään ja minkä kokoisia ne on! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka Kalliomäellekö soitit..?
No, tämä oli huonoa huumoria.
Ja, KYLLÄ; aivan varmasti jo vähintään EU:n tuomioistuin on ottamassa kantaa Maisan kiusaamiseen.
Maisa on aina enkelikasvoinen uhri ja päälle vielä valkoiset vaatteet, jotta enkelimäisyys oikein korostuu. :D
Aika monta ihmistä on viime aikoina joutunut vastuuseen näistä kirjoituksista, työni takia tiedän.
Työni takia tiedän että sulla pitäisi olla totaalinen salassapitovelvollisuus. Joten lopeta nyt toi mesoominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille, jotka täällä ulisee, että VASTUULLINEN media ei ole halunnut haastiksia Maiasalta, niin voin kertoa, että on haluttu ja pyydetty, mutta hän ei ole antanut. Katsokaapas palstavalaat, me julkaistaan juttuja teille, vittumaisille, kateellisille paskoille, jotka lukee kadehtimistaan ihmisistä kaiken.
t. toimittaja, nyt työvapaalla
Oletko mt-ongelmien takia työvapaalla? Kukaan normaalijärkinen ei kuvittele, että joku kadehtii Maisa Torpan kaltaisia ihmisiä.
Tein sinusta ilmoituksen poliisille ja medialla. Myös lääkärin akuutttiin päivystykseen. Sinä et ole lääkäri joka diagnisoi ihmisiä.
Kirjoitusvirheistä päätellen et varmaan oikein tiliä teekään toimittajana.
Minusta sinun ei kannata täällä esittää olevasi toimittaja, kun et osaa kirjoittaa suomea ollenkaan. Enkä minä ole edes se, joka missään vinoilee toisen kirjoitusvirheistä, mutta huijaat olevasi toimittaja ja et saa edes yhtä lausetta kirjoitetuksi oikein. Sanon vaan, että siksi et vakuuta tällä toimittaja-väitteelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta pyydetty tiedot, pääsee Maisa rahastaan ketjun kateellisia valaita.
Mää ilmotan tän poliisille ku haukut ja solvaat ihmisiä täällä, wääää!
Ilmoita vaan ja poliisit nauraa mennessään selvittelemään tappoa tai muuta vakavaa.. Heidän pitää paneutua oikeisiin ongelmiin.
Ja niin alkaa taas uusi aiheeton ajojahti Maisaa kohtaan...