IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.
Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.
Kuka yllättyi?
Kommentit (3190)
Näyttäneet ulospäin, että rahaa on, mutta jospa sitä ei olekaan?
On vain velkaa, ja luottokorttilaskuja, ja nyt kun saldot miinuksella, niin rouva häippäsee.
Laitetaan verkot vesille paremman saaliin toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Kun te nyt veikkailette seuraavaa miljonääriä niin eihän se Mikkokaan ollut kuin keskiluokkainen duunari.
Maisan poika taitaa 12-vuotias ja hän sentään on isällään vaikka ehkä joskus tapasi äitiään. Mutta vaikuttaahan nuo Maisan käänteet häneenkin.
Ei ollut miljonääri ei, mutta ensimmäinen vastaantullut aasi, jonka pystyi taluttaan alttarille, kun oikea miljonääri peruikin häät, niin tälle piti sitten päästä lapsellisuuksissaan näpäyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä lopullinen ero? Kun tapoihin on kuulunut, että niitä eroja tehdään säännöllisin väliajoin, kun tuli riita ja on paha mieli?
En yhtään ihmettelisi vaikka vetäisi takas ero paperin.
Mikä siinä Torpassa on sellaista, että se saa teidät näin kateellisiksi?
Kuka ottaa seuraavaksi kiertopalkinnon nimeltä M. Torppa
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee paljon kirjoituksia, jossa kerrotaan, että ei olla yhtään kateellisia eikä voisi vähempää kiinnostaa :D.
Poikamiesten päivän pelastus, luonnonkaunis, naisellinen ja perinteinen nainen vapaana.
Kosiokirjeitä vaan rustaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos paha saa palkkansa ja siitä ollaan hyvillään, esim. murhamies saa linnatuomion, niin kenelle silloinkin ollaan kateellisia, sille linnaan "pääsevällekö"?
Mikon kannalta on ikävää ettei heillä ole avioehtoa, omaisuus menee jakoon ja talo mahdollisesti myyntiin. Mikolla on kyllä hyvät tulot, melkein satatonnia vuodessa joten ehkä pystyy pitämään talon. Maisa tietysti kiristänyt että ei suostu naimisiin jos tehdään avioehto. Nyt sitten hilloaa erossa rahaa ilman omaa panosta. Mikko teki virheen kun ei vaatinut avioehtoa ja nyt maksaa siitä.
Voi tietysti olla että Maisa vetää erohakemuksen pois niinkuin kerran aikaisemminkin teki.
Lasta käy sääliksi, eipä mulla muuta, ja kuka vi tu n äijä enää tohon naiseen koskee pitkällä tikullakaan..
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi kaunis nainen joka saa rikkaita miehiä ja pääsee maistamaan makeaa elämää. Kyllähän vuokramurjussa asuvaa köyhää moniongelmaista käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäneet ulospäin, että rahaa on, mutta jospa sitä ei olekaan?
On vain velkaa, ja luottokorttilaskuja, ja nyt kun saldot miinuksella, niin rouva häippäsee.
Laitetaan verkot vesille paremman saaliin toivossa.
Sinulle taitaa aina olla kaikessa kyse rahasta. Olet ulosotossa?
Ei Maisa ole enää kaunis ja keski-ikäinen kohta. Livenä nähtynä ihan tavis prisma mamma.
Oliko se IT Mikko. Taisi olla. Tulikohan kalliiksi. Näille Maisoille ei kulissien rakentaminen ole halpaa hommaa.
Valkoinen paritalo valkoisella sisustuksella ja valkoinen mersu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä Maisasta yhtään hänen aiemman käytöksensä perusteella. Hän on kuitenkin aktiivisesti pyrkinyt pois julkisuudesta jo muutaman vuoden ajan ja mielestäni olisi kohtuullista häntä kohtaan että hänen asioita ei enää ruodittaisi koska ei ole niitä itse tuonut enää millään tavalla ilmi.
Ei säälitä yhtään. Niin ylimielisesti on käyttäytynyt ja valheillaan pilannut monien elämän vuosien ajan, että ihan saa nyt likapyykkiin hukkua
Olen samaa mieltä siitä että hän on ylimielisesti käyttäytynyt ja aiheuttanut paljon pahaa, mutta kyllä hän myös itse sai aika paljon paskaa niskaansa. Olen kuitenkin myös sitä mieltä että hän todella on yrittänyt jättää juorulehdet ja julkisen elämän taaksensa ja siksi MINUN MIELESTÄNI olisi kohtuullista että myös hänelle pyrittäisiin antamaan yksityisyyteen mahdollisuus. Ja itse en enää jaksaisi nähdä sitä Torppa-limboa. Hän on nyt poissa otsikoista ja se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ottaa seuraavaksi kiertopalkinnon nimeltä M. Torppa
Kovin laadukasta ainesta en usko tuohon sekaantuvan. On ollut rouva julkisuudessa niin pitkään, ja ei mitenkään positiivisessa mielessä.
Pätäkkäähän on kauramiljonäärillä, mutta on kuitenkin tarkan markan kaveri, oppi viimekertaisesta, tekee varmasti avioehdon.
Mutta, hänhän itse rakastaa luksusta, matkoja, kuteita, hotelleja, elää kuin Bollywoodin tähti, ja tätä samaahan rouva T.on rakastanut.
Ja kauramiljonääri kyllä avokätisesti tuon luksuksen tarjoaa seuralaiselleen.
Kohta se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos paha saa palkkansa ja siitä ollaan hyvillään, esim. murhamies saa linnatuomion, niin kenelle silloinkin ollaan kateellisia, sille linnaan "pääsevällekö"?
Kannattaa hommata ihan oma elämä.
Julkisuus on kaksiteräinen miekka. Asiasta uutisoidaan, koska Maisa on julkisuuden henkilö, vaikka ei nyt viime vuosina ehkä itse niin aktiivisesti ole valokeilaan hakeutunut. En ole yllättynyt uutisesta, enkä myöskään siitä että tällä palstalla asia kiinnostaa. Jos yhtään Maisa lohduttaa (kun täällä kuitenkin pyörit haukkumassa), niin näillä asioilla on tapana unohtua nopeasti ja ensi viikolla on jo ihan uudet aiheet.