IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.
Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.
Kuka yllättyi?
Kommentit (3190)
Oivoi, voin lohduttaa Maisaa
-setämies 49w
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Maisa ole enää kaunis ja keski-ikäinen kohta. Livenä nähtynä ihan tavis prisma mamma.
Kyllä on todella kaunis ikäisiinsä perunan näköisiin läskimammoihin verrattuna.
Kyllä minä olen kauniimpi.
https://www.metropoli.net/app/uploads/2015/09/maisa-torppa.jpg
Vierailija kirjoitti:
No ehtii se vielä peruuntua.
Melkoista haistatusta miehelleen silti, koska tämä saa nyt ennen virallista tietoa lukea tästä Iltalehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Olis vaan ollu Jari-Matin kaa
Jari-Mattikin tuli järkiinsä, kun huomasi mitä lajia morsmaikku oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jo kohta keski-ikäinen prisma mamma kiinnostaa ketään? Ei saa enää mitään rikkaita miehiä, juna meni jo.
33-vuotias ei ole kohta keski-ikäinen.
Aivan. Täällä jengi kirjoittelee ihan omia typeryyksiään. 40 veenä alkaa se keski-iän ihanuus. 🙋 Tervetuloa kun aika koittaa 🤭.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut talo on Nurmijärvellä,ei saa paljoakaan talosta ja pieni tontti.Vanha talo
No sehän riippuu mikä on ns. paljoa kenellekin :D kyllä minä pidän vaikka yli 350 000 taloa ihan hintavana. Ei kallis, mutta ei jokaisen pulliasen ostettavissa.
Nurmijärvi sijaintina niin surkea. Maaseutua ja kaikki pitää hakea muualta. Joten ei paljoa irtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Maisa ole enää kaunis ja keski-ikäinen kohta. Livenä nähtynä ihan tavis prisma mamma.
Kyllä on todella kaunis ikäisiinsä perunan näköisiin läskimammoihin verrattuna.
Kyllä minä olen kauniimpi.
https://www.metropoli.net/app/uploads/2015/09/maisa-torppa.jpg
Tuohon se johtaa kun viihtyy solariumissa enemmän kuin lapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Maisa just täyttänyt 34 vuotta, niin enää ihan nuorikko ole.
Täytti keväällä 33
Seiskan tuoreen jutun mukaan Maisalla on uusi mies jo, jutussa väitetään, että olisi pokannut toisen lapsensa kummitädin miehen. Näin se karavaani kulkee!
Tämä kuva paljasti: Hehkeä kaunotar hiippailemassa Mikki hiiren autoon.
https://image.seiska.fi/290383.webp?imageId=290383&x=0.00&y=0.00&cropw=…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän riippuu mikä on ns. paljoa kenellekin :D kyllä minä pidän vaikka yli 350 000 taloa ihan hintavana. Ei kallis, mutta ei jokaisen pulliasen ostettavissa.
Nurmijärvi sijaintina niin surkea. Maaseutua ja kaikki pitää hakea muualta. Joten ei paljoa irtoa.
Muut ovat eri mieltä. On todella suosittua aluetta ja sinne on muutettu viime vuosina paljon.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan tuoreen jutun mukaan Maisalla on uusi mies jo, jutussa väitetään, että olisi pokannut toisen lapsensa kummitädin miehen. Näin se karavaani kulkee!
Niin siis Maisan kummilapsen äidin mies kyseessä jutun mukaan. Sahra Ali, joka oli ennen Maisan hyvä ystävä, mutta julkisuudessakin kävi Maisaa vastaan.
En malta odottaa perjantain enbuske & hörkkö podcastia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ovat eri mieltä. On todella suosittua aluetta ja sinne on muutettu viime vuosina paljon.
Varmasti onkin. Kuitenkin tuo talo on postimerkin kokoisella tontilla. Just ja just talo mahtuu siihen ja asfaltoitu pihanpläntti.
Vierailija kirjoitti:
Maisa oli jossain vaiheessa Tehy lehden kansikuvatyttönäkin ja haastattelussa. Suunnitteli politiikkaan lähtöä, esiintyi pitkästä aikaa ihan nöyränä tyttönä, siistiytyneenä. Milla-Riikka Rytkösen kanssa istuivat vierekkäin halikuvassa, ystävykset. Sitten muuttui ääni kellossa kun eka työpäivä koitti, häntä kiusattiin ja hänelle tuli paha mieli ja itku, uhkasi että hänenkin pitäisi varmaan leikkuuttaa lyhyt polkkatukka, niin hänetkin hyväksyttäisiin. :D
Siihen tukkaan taisi liittyä vielä sekin, että pitäisikö se polkkatukka värjätä joksikin ruskeanharmaaksi, jos vaikka politiikkaan lähtee. Siis mitä mitä, Maisan oma väri! Sitä ollaan niin blondia niin blondia, että unohtunut jo!
Tuo eukko ei kyllä muutu ikinä :D tyhmiä ukkoja riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti onkin. Kuitenkin tuo talo on postimerkin kokoisella tontilla. Just ja just talo mahtuu siihen ja asfaltoitu pihanpläntti.
Kaikki ei halua isoa pihaa hoidettavakseen.
Vierailija kirjoitti:
Oivoi, voin lohduttaa Maisaa
-setämies 49w
Maisalla taitaa olla jo uusi katsottuna. Kohta loppuu salailu ja se tuodaan julkisuuteen.
Vähän noloa jos et osaa kuuklea käyttää 🙄