Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.

Vierailija
02.10.2024 |

Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.

Kuka yllättyi?

Kommentit (3234)

Vierailija
2241/3234 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että Maisa on tradenomi ja hyväksytty kauppakorkeakouluun on yhtä paljon totta kuin se että minä väitän olevani seuraava presidentti.

Vierailija
2242/3234 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Podcastissa Panu Hörkkö kertoo:

Kun Maisa oli salasuhteessa Mikon kanssa, niin hän oli Mikon kämpällä alastomana keekoillut ikkunan edessä sulkien kaihtimet. Näkyi kadulle söpösti. Kului parikymmentä minuuttia ja sitten Maisa uhriutui somessa, kuinka Seiska kertoo valheita hänestä, ei hänellä ole mitään salasuhdetta. Nih! 

Siis lapsenhoitokeikka alasti? 🤭

Varsinainen Nanny McPee.

Nanny McPussy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/3234 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei merkoni vaan tradenomi, opiskellut sen nyt töiden ohella ja valmistunut

Oletko taas uusi tuleva anoppi? Käsittäisin että töiden jälkeen ei ole ehtinyt opiskella, you know?!

Vierailija
2244/3234 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisalla kummasti näitä tutkintoja. Heittää ilmaan jonkin ja kohta siitä on tullut totta. Muistaako muut kun haaveili aikoinaan omasta rallitallista, oli silloin, kun oli niin niin euroopan omistajan ego suurimmillaan. Heitti tämän ajatuksen taas ilmaan, sittemmin päättyi eroon Jari-Matista.

Vierailija
2245/3234 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin poikia saanu..vaaleita hieman kaljuuntuneita..

Vierailija
2246/3234 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei merkoni vaan tradenomi, opiskellut sen nyt töiden ohella ja valmistunut

🤣

Vierailija
2247/3234 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan niitä Maisan instakuvia itsestään lentokoneen business-luokasta Latvalan aikaan, kun oli lennolla New Yorkiin?

Kirjoitti, että oli ansainnut matkansa täysin itse hoitotyönsä ylitöillä. Muikisteli siinä leoparditurkussaan shampanjalasi huulilla. 

Ei valehtele jos laskee hoitotyön ylitöiksi esimerkiksi "hoito"työt mitä makkarissa on kotona illalla tehnyt.

Vierailija
2248/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen kanssa, että ei Jukalla välttämättä ollut tarkoitus Maisasta mitään vaimoa tehdä......Maisa vaan sopivasti alkoi tarjoilemaan itseään kesällä hänelle (ellei jo aiemminkin vuosien varrella kun oli naimisissa)  ja juuri eronnut mies ei laittanut vastaan, helppoa pesää tarjolla. Melkein 50v ukolle ei muutenkaan ihan joka oksalla enää naisia löydy.  Nyt on sitten tilanne mikä on, tästä kehkeytynyt vähän isompi soppa...sotkettu poliiseja myöten kaikki. Jos Jukka fiksu olisi, lopettaisi homman nyt tähän pisteeseen. Vielä voisi olla kaikki pelastettavissa. Tosin ex-vaimon viha ei varmasti ihan helpolla laannu. Mutta epäilenpä että niin fiksu on, Maisuli vie.

Vierailija
2249/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskasta poimittua:Välillä Maisa ryhtyi pussailemaan Jukkaa edessäni. Sitten Maisa alkoi ilkkua minulle, että hän vie lapseni. Sitten hän soitti hätäkeskukseen ja alkoi täristen nyyhkiä, Sahra huokaisee.

Onko tuo Jukka todellakin noin idiootti, että suostuu olemaan mukana tässä Maisan näytelmässä? Eikö hän ymmärrä, että on joutunut nappulaksi tässä pelissä? Huumerikolliset höynäyttävät tuota poliisia, ettei mitään rajaa! Taitaa kohta joutua muihin tehtäviin. Kun ei osaa itse edes töitä hakea.

Vierailija
2250/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia Seiskan nettiversiossa nimenomaan oli, että Jukka olisi soittanut häkeen?

Vierailija
2251/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sen takia, että hän saattaa olla aktiivinen ja rempseä petikaveri. Toisin kuin noin 99% Suomalaisista nakke nalkutajista

Saattaa toki, mutta ei hän kyllä muuten mitenkään rempseältä ja aktiiviselta ilopilleriltä vaikuta vaan ennemminkin melkoiselta hapannaamalta eli juurikin sellaiselta nalkuttavalta riivinraudalta.

Mutta ulkonäkö voi tietenkin pettää.

Uskon, että alussa Maisa on varmasti hyvin ihastuttava ja viriili, sen aikaa, että saa saaliin koukkuun. Kunnes innostus lopahtaa ja katse alkaa tähyilemään muihin miehiin.

No ei tuo venähtäneissä legginsseissa naama norsunveellä hiippaileva nutturapää nyt kovin iha

En ymmärrä tätä naisvihaa. Aiempi kirjoittaja on luultavimmin nainen, joka haukkuu toisia naisia joita näkee vaikka Prismassa ostoskärryineen kulkemassa legginsseissä ja hiukset nutturalla. Siis mitä, mitäs vikaa siinä on? Mä saatan useinkin käydä kaupassa vaikka treenin jälkeen legginsseissä, lenkkareilla ja tukka ponnarilla. Eipä oo tullut mieleenkään, että joku tuijottaa mua arvostellen, että mikäs tavissuttura tuossa menee. Vähän armoa naiset toisillenne. Eri asia, jos arvot ei kohtaa eikä hyväksy jonkun käytöstä, mutta tällainen yleistäminen ja toisten naisten haukkuminen vaikka pelkän tavallisen arkipukeutumisen osalta vois jo riittää.

Vierailija
2252/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maisaa panisin, pikkukännissä. Ja sehän 160 kg palstamammoja harmittaa!

Kaikkihan Maisaa käy panemassa. Miksi sen pitäisi ketään harmittaa? 

Maisa on oikea Vuoden Patja 😄 Onkohan antanut kolmi-vaiko nelinumeroiselle määrälle...

Vierailija
2253/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katuukohan Mikko kenen kelkkaan lähti ? Tuota poliisia en ymmärrä. Tarkoitan , että kumminkin Maisa on hänen lapsensa kummitäti. 

Ei kaikki poliisitkaan erityisen välkkyjä ole, miettikää nyt vaikka sen Aarnion touhuja.

Omien kuulusteluissa ilmenneiden kertomustensa mukaan harrasti tämän hoitonsa kanssa seksiä usein Emmerdalen aikaan, muisti ohjelman pyörineen samaan aikaan. Mitäs, hyvä ohjelmahan se on!

Vierailija
2254/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Mikosta yksinhuoltaja?

Vierailija
2255/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, tämä muikkeli ei ikipäivänä jaksaisi muksua katsella 24/7. Oma pärstä ja seuraavan lompakon etsintä paljon tärkeämpää.

Vierailija
2256/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä muita vaihtoehtoja olisi? Adoptioon? 

Maisallehan lasten parasta ennen -päiväys tulee vastaan n. 2v synttäreiden tienoilla. 

Vierailija
2257/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan niitä Maisan instakuvia itsestään lentokoneen business-luokasta Latvalan aikaan, kun oli lennolla New Yorkiin?

Kirjoitti, että oli ansainnut matkansa täysin itse hoitotyönsä ylitöillä. Muikisteli siinä leoparditurkussaan shampanjalasi huulilla. 

Ei valehtele jos laskee hoitotyön ylitöiksi esimerkiksi "hoito"työt mitä makkarissa on kotona illalla tehnyt.

En tiedä liittyykö tähän ja miksei liittyisi. Maisa uskotteli valmentavansa iltaisin Jari-Mattia. Lähemmin toimintatapa ei käynyt ilmi. Huono oli valmentaja, JM törmäsi usein kiveen ja mahdollinen voitto oli siltä osin taputeltu. JM ei koskaan ollut Suomessa, kun Maisa kertoili noloja juttuja liittyen kihlattuun. Maisalla oli aika lailla vapaat kädet JM:n antamalla luottokortilla, harrastaa, shoppailla ja matkustella, ym. (kertoili itse kuitenkin siivoavansa ja pitävänsä talon pystyssä, Helena L. myös kiitteli tätä ahkeroivaa kodin ylläpitäjää...) JM itse sanoi haastattelussa, että haluaa tehdä Maisan onnelliseksi sekä turvata hänen elämänsä. Ehkä kiima meni kuitenkin tämänkin kaiken edelle, en voi muuta syytä löytää. Tietynlaisessa kultaisessa häkissä elämistähän se oli.

Vierailija
2258/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Mikko kaduttaa kun ei tullut vaadittua isyystestiä 🤔

Vierailija
2259/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M on kunnon lompakkoloinen 😄  Perseen jakaminen näemmä kannattaa...

Vierailija
2260/3234 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan Mikko kaduttaa kun ei tullut vaadittua isyystestiä 🤔

Kannattaisi vaatia, ties vaikka elättäisi käenpoikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi