Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.

Vierailija
02.10.2024 |

Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.

Kuka yllättyi?

Kommentit (3250)

Vierailija
2161/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehien ajatuksenjuoksu on niin erilaista, että uskon tavallaan että tämä uusin huume-kyttä ei ole alkujaan ajatellut mitään ts. on antanut kikulin viedä. Hänellä omat erosotkut ja kun Maisa on tarjonnut "parastaan" niin on vaan antanut mennä. Maisa on varmasti nainen joka osaa kaikki temput ja huume-kyttä on mielellään ottanut ja antanut joka reikään. Varmasti ajatellut, että tämä on vaan seksiä ja kukaan ei saa tietää. Iski kätensä kyllä sontaan, toivottavasti oli kaiken arvoista.

Vierailija
2162/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en sääli näitä isejä jotka laittavat uuden naisen lasten ja perheen edelle ja lähtevät tämän Maisan matkaan niin musta on silti ihan kaikkien narsistien/muiden kovien manipulaattorien uhrien kannalta vähän ikävää, että täällä niin kovasti nimitellään hiireksi, tyhmäksi yms. näitä miehiä. 

Myöskään kyse ei ole miesten tyhmyydestä vaan tällaisten manipulaattorien uhreissa on paljon naisiakin. 

Itsekin olen joutunut, vieläpä itse naisena suhteessa toiseen naiseen, jälkikäteen miettimään miksi en tajunnut tilannetta ajoissa ja lopettanut suhdetta naiseen joka käyttäytyi näin. Tällaista tapahtuu siis yhtä hyvin myös lbtiq-suhteissa koska persoonallisuushäiriöisiä ei ole vain heteroissa vaan ihan kaikissa. 

Oma ex-naiseni ei toki tehtaillut mukuloita eikä hänellä ollut silareita eikä blondia tukkaa, mutta hän osasi taitavasti esittää ihanaa, kilttiä, jopa vähän ujoa tyttöystävää kunnes menin hänen kanssaan avoliittoon. Sitten alkoi huutaminen, paiskominen, tavaroiden rikkominen jne. 

Henkinen ja fyysinen väkivalta alkaa usein suhteessa pikkuhiljaa ja siihen voi liittyä mm. Valvottamista ja niin paljon stressiä, että uhrin harkintakyky hämärtyy. Olin helppo uhri, koska ajattelin helposti tehneeni itse jotain väärää ja olin myös liian ymmärtäväinen, selitellen avovaimoni käytöstä hänen lapsuudellaan josta jälkikäteen en tiedä kuinka paljon siitäkin mulle valehdeltiin. 

En ole varakas mutta mulla oli vakituiset tulot toisin kuin mun avokilla joten myös taloudellinen hyväksikäyttö liittyi kuvioon. 

Täällä ihmetellään miksi ihmiset näihin lankeaa ja monesti syy löytyy sieltä omasta lapsuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2162 vielä jatkaa, että ihminen ei myöskään halua ajatella itsestään että hän on nyt tyhmänä jonkun uhrina, eikä omasta ihastuksestaan/rakastetustaan, että hän on mieleltään sairas.

Naisen huutamiset sun muut on helppo selitellä itselleen vaikkapa hormoneilla ja ylipäätään toisen ihmisen tekemisiä milloin stressillä ja milloin milläkin ohimenevällä. Mä esim. Selittelin että kun sitä on entisessä suhteessa petetty ja kohdeltu väärin ( sen uskoi silloin ), niin ehkä kestää oppia luottamaan minuun ja mun pitää vain kaikki ne oireilut sietää ja näyttää, että en lähde mihinkään enkä tee mitään. 

Jos suhteessa on kulissien takana tilanne jossa itse on joutunut alisteiseen asemaan, se hävettää, eikä sitä pitkään aikaan halua myöntää itselleen. 

Lopulta elämä on pelkkää päivästä toiseen selviytymistä ja toisen reaktioiden pelkäämistä. 

Siitä lähteminen on sitä vaikeampaa, mitä enemmän kuvioissa on mm. Omaisuutta, yhteisiä tiluksia, lapsia, lemmikkieläimiä...

Eroaminen on helppo siirtää " parempaan ajankohtaan " kun ei yksinkertaisesti jaksa vaan yrittää selvitä töistä ja arjesta. 

Koko vyyhti omassa päässä voi olla todella sekava ja jotkut asiat itsellenikin on selkeytyneet vasta vuosien päästä erosta. 

Vierailija
2164/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pohditaan, mitä miehet näkevät Maisassa. Onhan se nyt ilmiselvää. Meikattuna kaunis, hoikka, isorintainen, valkoiset hampaat, ruskettunut. Hörkönkin mukaan ensivaikutelma lempeä ja lämmin. Osaa keskustella ja olla miellyttävä. Erittäin kiero ihminen kuitenkin eikä kaihda mitään keinoja saadakseen tahtonsa periksi. Miehet ovat tunnetusti yksinkertaisia. Ajattelevat alapäällään ja harva varmasti kieltäytyy kun Maisan kaltainen tulee tarjoamaan itseään. Alapeukuttakaa oikein urakalla tätäkin kommenttia. Pohjimmiltaan kuitenkin tiedätte minun olevan oikeassa :). Ihan sama vaikka nyt kuinka kilpaa näppis sauhuten haukutte Maisan ulkonäön ja vartalon. Tosiasia on että hänen kaltaisensa ulkonäkö vain uppoaa miehiin. Hoikkuus on valttia. Hakkaa mennen tullen kalpean selluliittisen raskausarpisen läskimahan. Se keskustelu, onko ulkonäöllä väliä, voidaan käydä erikseen. 

Maisa ei ole hoikka huolimatta useammasta laajasta rasvaimusta. 

Vierailija
2165/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maisaa panisin, pikkukännissä. Ja sehän 160 kg palstamammoja harmittaa!

Vierailija
2166/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja taisipa tuo Heikinlaaksosta lähtiessään vielä tehdä melko perusteellisen muuttosiivouksenkin siihen Latvalan taloon vaikka ei omien sanojensa mukaan ottanut edes yhtä haarukkaa kun tuli lähtö.

Mitä kukaan muuten edes tekisi yhdellä haarukalla? Vai oliko sillä jokin muistoarvo kun tuollainen pulpahti mieleen.."

Jari-Matti tuli yölennolla kotiin jostain päin maailmaa ja meni taloonsa yöksi. Tällä välin Maisa oli muuttanut pois ja talo oli täysin tyhjä..

Maisasta voi olla montaa mieltä, mutta miksi alennut levittelemään tällaisia perättömiä juttuja? Latvala sanoi kirjassaan, että Maisa oli vienyt OMAT tavaransa pois. Tyhjään kotiin palaaminen ei tarkoita, että kämppä on tyhjennetty, vaan että kumppani on muuttanut pois.

Toine

Maisa on aina elänyt köyhyysrajalla. Siksi Latvalan kodista kaiken. Samat huonekalut näkyy Mikon luona. 

Tutkinnanjohtaja pidätettiin aluksi virasta, mutta sai virkansa takaisin.

Lopeta valkopesu.

Vierailija
2167/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja harmittaa punkeroa, edelleen!

Vierailija
2168/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, Törppökin heräsi ja löysi ketjuun. Onko kauhee darra? 

Vierailija
2169/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan Maisaa käy panemassa. Miksi sen pitäisi ketään harmittaa? 

Vierailija
2170/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan Maisaa käy panemassa. Miksi sen pitäisi ketään harmittaa? 

Eipä taida käydä. Palstaincelit ei saa edes palstapunkeroilta.

Vierailija
2171/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, ettei harmita yhtään, vaikken painoarvioosi ylläkään.

Päinvastoin, näkisin mielelläni sinut kuten kaikki muutkin Maisaa arvostavat miehet lööpissä vaikka heti huomenna. Olkaa hyvät, metsästäkää leopardilegginssi, osukaa Hörkön puskakameraan ja tarjotkaa kansalle aina virkistävää sirkushuvia 🍿

Vierailija
2172/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en sääli näitä isejä jotka laittavat uuden naisen lasten ja perheen edelle ja lähtevät tämän Maisan matkaan niin musta on silti ihan kaikkien narsistien/muiden kovien manipulaattorien uhrien kannalta vähän ikävää, että täällä niin kovasti nimitellään hiireksi, tyhmäksi yms. näitä miehiä. 

Myöskään kyse ei ole miesten tyhmyydestä vaan tällaisten manipulaattorien uhreissa on paljon naisiakin. 

Itsekin olen joutunut, vieläpä itse naisena suhteessa toiseen naiseen, jälkikäteen miettimään miksi en tajunnut tilannetta ajoissa ja lopettanut suhdetta naiseen joka käyttäytyi näin. Tällaista tapahtuu siis yhtä hyvin myös lbtiq-suhteissa koska persoonallisuushäiriöisiä ei ole vain heteroissa vaan ihan kaikissa. 

Oma ex-naiseni ei toki tehtaillut mukuloita eikä hänellä ollut silareita eikä blondia tukkaa, mutta hän osasi taitavasti esittää ihanaa, kilttiä, jopa vähän ujoa tyttöystävää k

Rikoitko oman suhteesi ja perheesi lähtemällä vehtailemaan eksäsi kanssa hänenkin ollessa tuolloin varattu ja hyvää vauhtia menossa naimisiin silloisen kumppaninsa kanssa?

Vierailija
2173/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olet harhainen jos hetkeäkään kuvittelet että me oltaisiin Mikosta tai Jukasta huolissaan, hehän ovat ihan käsittämättömän vedätettäviä reppanoita, ja niin olet sinäkin astuessasi heidän saappaisiinsa. Mutta anna palaa vain, saadaan lisää viihdettä syksyyn ja naurettua sullekin.

Vierailija
2174/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että narsistin uhri voi olla ihan kuka tahansa. Ihan kuka tahansa -  sillä ei ole merkitystä titteleillä, elämänkokemuksella, luonteella ymyms.

Tässä se ero on siinä, että Maisan tarina on julkinen. Jos googlaat Maisa Torppa niin varmasti löydät yhtä sun toista. Tosin täytyy myöntää, että normiheebolla voi tulla tunne, että eihän noi voi pitää paikkaansa, kun ovat niin älyttömän kuuloisia väittämiä. Tää Maisa tässä mun vierellä on mitä lempein, ystävällisin, upee nainen - ei hän olisi ikinä tehnyt tuollaista mitä kateelliset keksii satukirjaan. No sua on heebo ainakin varoiteittu!!

Mutta kun tutustut vaikka Tinderissä Jussiin tai Jaanaan niin sä olet ihan täysin höynäytettävissä jos Jussi tai Jaana on narsisti. Et sinä sitä tajua etukäteen. Tuskin heidän googlehaut tuottaa negatiivisia tuloksia. Tajuat olevasi narsistin kynsissä kun olet jo naimisissa, asuntolainavelkaisia tai odotatte esikoista. 

Kyllä Maisasta alkaa olla tietoa sen verran, että jumalvita joka tuohon enää koskee. Kyllä silloin täytyy olla jo tyhmä. Tyhmä jos ei usko esim läheisten puuttumista jotka yrittää selittää sulle käsitettä Maisa Torppa.

Vierailija
2175/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2162 vielä jatkaa, että ihminen ei myöskään halua ajatella itsestään että hän on nyt tyhmänä jonkun uhrina, eikä omasta ihastuksestaan/rakastetustaan, että hän on mieleltään sairas.

Naisen huutamiset sun muut on helppo selitellä itselleen vaikkapa hormoneilla ja ylipäätään toisen ihmisen tekemisiä milloin stressillä ja milloin milläkin ohimenevällä. Mä esim. Selittelin että kun sitä on entisessä suhteessa petetty ja kohdeltu väärin ( sen uskoi silloin ), niin ehkä kestää oppia luottamaan minuun ja mun pitää vain kaikki ne oireilut sietää ja näyttää, että en lähde mihinkään enkä tee mitään. 

Jos suhteessa on kulissien takana tilanne jossa itse on joutunut alisteiseen asemaan, se hävettää, eikä sitä pitkään aikaan halua myöntää itselleen. 

Lopulta elämä on pelkkää päivästä toiseen selviytymistä ja toisen reaktioiden pelkäämistä. 

Siitä lähteminen on sitä vaik

Kiitos! Todella hyvin sanoitettu, miten narsisti pystyy pitämään uhrinsa otteessaan. Itsellänikin on tästä kokemusta. 

Vierailija
2176/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta ämmästä kirjoitetaan lehdissä? Eihän tuolla ole muita ansioita kuin että se on ollut Latvalan jumppapatjana joskus ja siitäkin asemasta sai kenkää.

Vierailija
2177/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuosta ämmästä kirjoitetaan lehdissä? Eihän tuolla ole muita ansioita kuin että se on ollut Latvalan jumppapatjana joskus ja siitäkin asemasta sai kenkää.

Koska ihmiset klikkaavat niitä otsikoita. Sitä kirjoitetaan mikä myy.

Vierailija
2178/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kuuntelin ton podcastin. Järkyttävää. Ainoa syy miksi Maisa  pääsi puukko- jutusta kuin koira veräjästä oli se, että Mikko kieltäytyi todistamasta vaimoaan vastaan. 

No mikä estää Mikkoa kertomasta nyt totuutta? Maisa uhkailee?

Mikosta on saanu todella nössömäisen kuvan. Tuskin pääsee Maisan talutusnuorasta pois ja sitä sai mitä tilas. Teki elämänsä virheen sekaantumalla ko. naiseen. Jukkis unohtuu kohta, kun on Maisalla seuraava vedätettävä kierroksessa 🤷

Vain velat jää. Pitäisi edes ne Maisan merkkilaukut -Jari-Matin ostamat.

Vierailija
2179/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon lasten takia ettei Mikko enää palaa yhteen Maisan kanssa. Toki heillä on yhteinen tytär josta huolehtivat, varmasti Mikko joutuu ottamaan hänenkin suhteen isomman roolin kun Maisa keskittyy poliisimieheen. Sahra kertoi Maisan sanoneen että "mä vien sun lapset" samalla kun suukotteli Sahran exää. Tosi sairasta. Onnittelut vaan poliisimiehelle valinnasta, ei mene kauaa kun paska lentää tuulettimen ellei ole jo lentänyt.

Vierailija
2180/3250 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis,   mutta yks mun vanha työkaverini tuo Maisan mieleen., hän on myös blondi, ei silikonit,  mutta kroppa jotenki maisamainen  , ja hän on  sanonu ihan  suoraan että hän nauttii kun saa varatut miehet kovaksi. Oli ja on ite naimisissa. Mutta aina esim firman juhlissa kiehnäsi firman komeaa miestä ( joka myös perheellinen) ,  en tiedä mitä tekivät ,  mutta tosiaan kertoi ylpeenä  että nauttii siitä että saa kropalla ja käsillään  varatun miehen aina kivikovaksi. Jos vaan niin haluaaa.  oikeesti, tuo EI  ole tervettä , ja tuo sama piirre on maisalla ollut mukana koko hänen elämänsä..

Ketju on lukittu.