Lidl punalaputettujen tuotteiden 30% alennus pienenee 20%:iin
Yhtiö perustelee alennusprosenttien pienentämistä sillä että se laittaa tuotteet alennukseen kilpailijoitaan aikaisemmin. Myös 60% alennus pienenee 50% alennukseksi.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on paljon tuotteita joilla kaunis, melko suuri, värikäs pakkaus jossa kuva herkullisen näköisistä ruoista. Sitten kun avaat pakkauksen, sisällä on minimalistinen määrä epämääräisiä kökkäreitä. Enjoy!
Niinhän se mainonta tekee. Vai mistä persereikäkylästä oikein tulet?
Säilyvyys 1 pv ja vain noin pieni ale
ei kiitos
En ole vielä koskaan ostanut Lidlistä yhtään mitään sen paremmin normaalilla kuin alennetullakaan hinnalla. Minun tuurillani ostoskoriini kuitenkin päätyisi tuotteita, joista tulee samana tai seuraavana päivänä uutissa tieto, että tuotteessa on vikaa eikä sitä pidä syödä tai ottaa käyttöön ja näitä uutisiahan tämän kaupan myyyntiartikkeleista tulee melko usein.
Jännä että myyjät ikääntyessään eivät enää näy ko. kaupassa . K ja s -kaupoissa on tuttuja myyjiä eläkeikään asti .
Vierailija kirjoitti:
Jännä että myyjät ikääntyessään eivät enää näy ko. kaupassa . K ja s -kaupoissa on tuttuja myyjiä eläkeikään asti .
Niinkun he eivät saa parempaa työpaikkaa itselleen.
Tämähän johtaa siihen että tuote on ensin myynnissä normaalihinnalla, sitten 20 % alessa, jolla ei vielä mene kaupaksi, sitten ale nostetaan 30 %, ja lopuksi 50 % jotta varmistetaan myynti. Miten paljon työaikaa menee tähän? Tuotteessa voi sitten loppupäässä olla 3 eri alelappua ja se on huono merkki. Kertoo että tuote on srisonut hyllyssä hypisteltävänä päivästä toiseen. Ei herätä ruokahalua.
Mistähän se johtuu että vuodesta toiseen Lidl tekee jättimäisen tappiollista tulosta Suomessa?
Kukaan järjissään oleva ei pidä Lidliä pidempiaikaisena työpaikkana. Kammottava paikka olla töissä. Missään ei käy niin epämiellyttäviä adiakkaita kuin Lidlissä.
Kannattaa tilata sähköpostiinsa Eviran tiedotteet, silloin saa tiedon ekojen joukossa esim. salmonellasta.
Minä täällä viimeksikin huutelin ekana siitä, että Lidlin tuotteissa taas salmonellaa, eikä kukaan uskonut ennen kuin media teki aiheesta jutun. Tiedon olin kuitenkin saanut Eviralta jo tunteja aiemmin.
Jos joku on vielä 2024 Lidl asiakas niin suosittelen heti sekä oman turballisuuden ja terveyden tähden vaihtamaan Prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Iso EVVK. En osta punalaputettuja enkä aio koskaan ostaa.
Mikset?
Vierailija kirjoitti:
No voi hemmettisoikoon. Menkää jo töihin niin tarvitse laputettuja ostaa vaan on varaa myös kunnolliseen ruokaan.
Tarjoatko työpaikan? Olen valmis muuttamaan.
Minulla vaikutti ostopäätökseen tuo alen pienentyminen.
En ollut vielä kuullut tästä päätöksestä, ja olin ottamassa laputettua lohta eilen kaupasta. Jos ale olisi ollut 30%, olisi kala lähtenyt mukaan. 20% aleella jäi kauppaan ja söimmekin kanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hemmettisoikoon. Menkää jo töihin niin tarvitse laputettuja ostaa vaan on varaa myös kunnolliseen ruokaan.
Tarjoatko työpaikan? Olen valmis muuttamaan.
Jos sinulla on luokkahitsaajan paperit (b/c) voimassa oleva tulityökortti ja vähintään 2 vuoden työkokemus niin palkkaan mielelläni sinut töihin. Palkka 3200/kk.
Vierailija kirjoitti:
En ollut vielä kuullut tästä päätöksestä, ja olin ottamassa laputettua lohta eilen kaupasta. Jos ale olisi ollut 30%, olisi kala lähtenyt mukaan. 20% aleella jäi kauppaan ja söimmekin kanaa.
Jo on elämän valinnat sitten parista kolikosta kiinni.. kannattaisiko hieman miettiä vaikka työhön menemistä? Vaikuttaa siltä, että olet tehnyt elämässäsi pelkkiä huonoja valintoja.
Hämmentävää, sillä jokaisella kuitenkin on ne samat mahdollisuudet ja valinnat edessään jo syntymästä asti.
Tunnen myötähäpeää aina kun näen jonkun ihmisen tonkivan alelaputettuja jätelavalle meneviä eväitä itselleen korin täydeltä.
Mietin, että miten tuo reppana on heitetty ulos kotoaan ilman, että hänellä on ollut mitään edellytyksiä pärjätä vielä itsenäisesti elämässä.
Surullista, että sinulla on niin surkeat ja vastuuttomat vanhemmat .😪
Vierailija kirjoitti:
Tämähän johtaa siihen että tuote on ensin myynnissä normaalihinnalla, sitten 20 % alessa, jolla ei vielä mene kaupaksi, sitten ale nostetaan 30 %, ja lopuksi 50 % jotta varmistetaan myynti. Miten paljon työaikaa menee tähän? Tuotteessa voi sitten loppupäässä olla 3 eri alelappua ja se on huono merkki. Kertoo että tuote on srisonut hyllyssä hypisteltävänä päivästä toiseen. Ei herätä ruokahalua.
Höpsö 🙂.
Kyllä ne hävikkiin menevät tuotteet on huomioitu jo tuotteen normaali myyntihinnoissa. Jos hävikkiä lasketaan olevan esim 5% niin tuo on jo otettu huomioon tuotteen ovh hinnassa ja sisällytetty siihen sisään. Esimerkiksi myynnissä 1000 pkt makkaraa ja erän tuotoksi lasketaan 3000€ ja arvioitu hävikki on 100pkt niin tuo 10% sisällytetään tuohon siten, että koko erän myyntihinnaksi muodostuu 3300€.
1 pkt =3,30€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on elämän valinnat sitten parista kolikosta kiinni.. kannattaisiko hieman miettiä vaikka työhön menemistä? Vaikuttaa siltä, että olet tehnyt elämässäsi pelkkiä huonoja valintoja.
Hämmentävää, sillä jokaisella kuitenkin on ne samat mahdollisuudet ja valinnat edessään jo syntymästä asti.
Tunnen myötähäpeää aina kun näen jonkun ihmisen tonkivan alelaputettuja jätelavalle meneviä eväitä itselleen korin täydeltä.
Mietin, että miten tuo reppana on heitetty ulos kotoaan ilman, että hänellä on ollut mitään edellytyksiä pärjätä vielä itsenäisesti elämässä.
Surul
Hymähdin. Olen ylemmän viestin kirjoittaja. Vanhempani ovat korkeakoulutettuja, samoin minä ja puolisoni. Vuositulot kuusinumeroiset
En ole missään huomannut, että aletuotteet on vain köyhille, surullisille ja kouluttamattomille.
Olen aina ollut rahasta tarkka. Siihen minut on opetettu. Samoin ympäristösyistä haluan vähentää hävikkiä.
Sinun olisi ehkä syytä tarkastella omaa suhtautumistasi kanssaihmisiin. Miksi seuraat, mitä kukakin kaupasta ostaa? Mitä hyvää siitä itsellesi saat? Jos sinulla ikinä on mahdollisuutta, kannustaisin sinua tutustumaan ihmiseen, joka ostaa alelaputettuja tuotteita. Saatat yllättyä. :)
Ei kai nyt sentään Lidlin alelaput saa harkitsemaan äärimmäistä ratkaisua. Minua tämä keskustelu naurattaa ja piristääkin vähän.