Lue keskustelun säännöt.
APUA! Haussa hauska ohjelmanumero valmistujaisjuhliin :)
14.02.2007 |
Äitini valmistuu kahden viikn päästä ammattiin ja tänään posti toi kutsun valmistujaisjuhliin. Kutsussa oli kommentti, että äitini toivoisi minun järjestävän ohjelmaa juhlissaan.
Voi auttakaa arvoisat kanssaäidit, MITÄ kivaa ja hauskaa ohjelmaa voisin järjestää? Ihan yksi tai kaksikin ohjelmanumeroa varmasti riittäisi. Niin ja äitini valmistuu lähihoitajaksi.
Iso kiitos kaikille vastaaville jo etukäteen!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tein juuri sopivan adjektiivitarinan valmiiksi (juhlavieraat täyttäköön tyhjät kohdat).
Lisää vinkkejä otetaan vastaan :)
ap