Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
11141/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkkiläiset menköön itse häkkiin mistä ei pääse pois on se kumma että koira otetaan ja työnnetään häkkiin! Ihminen on julma ! Pois koira tuollaisilta tyypeiltä. Tiedän tapauksen missä kotipihaan laitettiin aitaus ja siellä se koira yksinään eleli il man lenkkeilyä ja isäntäväki istui sisällä satoi tai paistoi.Voi jum.ta ..meinasin ilmoittaa viranomaisille mutta en koska en halunnut riidellä.😩😩😩

Olet täysin oikeassa, mutta nämä koirat ei ole kuvailemallasi tavalla häkissä.  Pentulootassakin pidettiin vauva ja pennut erillään. Vastasyntyneet pennutkin täytyy pitää omassa,  lämpimässä tilassaan. 

7-8-viikkoinen pentu on jo iso. Tuntuu varmasti pennustakin ikävältä, että kodin iso "pentulaatikko" (=suurehko rajattu tila kasvattaperheen olkkarista) muuttuukin uudessa kodissa yhtäkkiä 5 kertaa pienempään häkkiin, jossa se joutuu olemaan välillä yksin. Nämä Loimun pennut olivat tottuneet isompaan rajattuun tilaan. Mutta toivotaan, että häkissaoloajat ovat vain hyvin lyhyitä ja muuten saa liikkua asunnossa vapaammin.

Vierailija
11142/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimistä puheenollen, me käytiin just maatilalla/kotieläinpihalla ja siellä oli kääpiövuohet nimeltään Pukki ja Muori 🎅🤶🐐🐐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11143/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lapsillakin häkki. Leikkikehä oli todella kätevä silloin kun olivat siinä iässä ettei hetkeksikään voinut silmistään jättää. Kehä vaan keittiön nurkalle tai missä milloinkin jotain teki. Lapsi sinne ja paljon mielenkiintoista tutkittavaa. Oli turvassa ja viihtyi hyvin.

Sama pikkukoirilla. Voi tulla vauvavieraita tai muuta, niin on hyvä että koira tottuu olemaan rajatussakin tilassa tarvittaessa. 

Vierailija
11144/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan välillä ikävään sävyyn pennuista. Piskit ja kakarat. Käytettäisiin mielummin kauniimpaa kieltä näistä arvokkaista olennoista.

Ei se mitä sanoo vaan miten sanoo. Minä olen vanhemmilleni pentu tai kakara, vaikka olen kohta vanhempi kuin he. Koirani ovat milloin mitäkin ja kaikki rakkaudella. Rakki on vanha nimitys sekarotuiselle, ja rakkaudella omaa einiinminkäänrotuista  sillä nimellä kutsuin ja kutsun RIP. Nykyiset ovat puhdasrotuisia, mutta hurtta, piski, koiruus jne. käyvät myös niille. Joskus jopa apina 🤭

Vierailija
11145/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan välillä ikävään sävyyn pennuista. Piskit ja kakarat. Käytettäisiin mielummin kauniimpaa kieltä näistä arvokkaista olennoista.

Trollollol. Mee sinne häkkiis urputtaas ja päästä Rekku vapaaksi.

Vierailija
11146/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimistä puheenollen, me käytiin just maatilalla/kotieläinpihalla ja siellä oli kääpiövuohet nimeltään Pukki ja Muori 🎅🤶🐐🐐

Mun ystävällä oli aikoinaan koirat, joiden nimi oli Pottu ja Silli. 🤗

Vierailija
11147/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkkiläiset menköön itse häkkiin mistä ei pääse pois on se kumma että koira otetaan ja työnnetään häkkiin! Ihminen on julma ! Pois koira tuollaisilta tyypeiltä. Tiedän tapauksen missä kotipihaan laitettiin aitaus ja siellä se koira yksinään eleli il man lenkkeilyä ja isäntäväki istui sisällä satoi tai paistoi.Voi jum.ta ..meinasin ilmoittaa viranomaisille mutta en koska en halunnut riidellä.😩😩😩

et ilmoittanut, koska tiedät olevasi väärässä, siksi et ilmoittanut

katselin eilen joitakin instavideoita ja aika helpon näköisesti yksikin pentu hyppäsi itse sieltä teljetystä häkistään ulos, kas kun häkin ovi oli auki. joku koira leikki siellä inoissaan ja koirasta näki että on tosi happy. kummallista miten erilaisia instafeedejä me näemmekään

Miksi se häkki pitää olla?

Vierailija
11148/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pentuliven katsojat, onko teillä omia lemmikkejä?

3 marsua

Vierailija
11149/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama lähtenyt. HN.lla kauniit kiitosanat vielä myös Loimulle ja Hehkulle josta yllättäin tuli katsojien suosikki.

Salaman omistajan tili yksityinen. Ei vielä Ylen sivuilla.

Vierailija
11150/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et ilmoittanut, koska tiedät olevasi väärässä, siksi et ilmoittanut

katselin eilen joitakin instavideoita ja aika helpon näköisesti yksikin pentu hyppäsi itse sieltä teljetystä häkistään ulos, kas kun häkin ovi oli auki. joku koira leikki siellä inoissaan ja koirasta näki että on tosi happy. kummallista miten erilaisia instafeedejä me n

Eikö koira voi mennä vaikka makuuhuoneeseen ja sulkea oven perässään siksi aikaa kun kurittomat kakarut on käymässä? Olisi koiralla enemmän tilaa kuin ahtautua kuljetuskoppaan useaksi tunniksi. Ei hyvää päivää näitä juttuja tääl. Koiraparat.

Vierailija
11151/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nakki kun just salamalla yksityinen tili, haluisin seurata. Kunpa perustais salamalle oman vielä. 

Vierailija
11152/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 marsua

Kisu

Vierailija
11153/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20118513?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Tuikkeesta "tallikoira " 😋

Tämä jos mikä piristi mieltäni tänään. Ihana tieto, että tuolla pienellä piskillä on elämässään tiedossa upeita hetkiä omistajansa kanssa. Ja miten reippaana hän on ottanut uudet kuviot omakseen.

Tuike oli myös minun suosikki. Siitä ei paljon puhuttu mutta minusta yksi parhaista.nolen myös iloinen että on jossain ilm maalla ja saa ihanan elämän varmasti. Ja että on ollut noin reipas. Luulen että siinä on ainesta myös pelastushommiin jos alkavat sitä harrastaa.

Ihana Tuike. Kajo sopii hyvin nimeksi. Tosi hyvin.

Vierailija
11154/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on siis Hovila tyhjentynyt pennuista. Voi siellä olla hiukan haikeat fiilikset varsinkin Salaman lähdön jälkeen mutta myös hyvin helpottunut ja kiitollinen. Homma hanskassa. Viestiliikenne on varmaan vilkasta kun pentujen uudet kodit viestittelee alkuajat tiuhaan luulen. Kun ovat tuttuja entuudestaankin suurin osa keskenään.

Vierailija
11155/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 marsua

Yksi keskikokoinen villakoira. Semmonen höpsö.

Vierailija
11156/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini on, oli ja tulee olemaan Tähti. Se on olemukseltaan niin veikeä.

Vierailija
11157/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää vastatko häkkitrollille.

Vierailija
11158/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikkini on, oli ja tulee olemaan Tähti. Se on olemukseltaan niin veikeä.

Tähdellä yksityinen tili mutta pari kuvaa aukeaa jossa toisessa nukkuu lelulaatikossa ja toisessa leikkii.

Vierailija
11159/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, teljetköön ittensä sinne häkkiin kun sitä niin hyvänä asiana pitää.

Vierailija
11160/11739 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tekee tahallaan. Tuskin sitä asia edes kiinnostaa.

Ketju on lukittu.