Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
9841/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tää käärme, ankka ja lammaslive.

Toivottavasti niille on jätetty vettä.

Vierailija
9842/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks ja puol tuntia jo lähetyksen päättymisestä ja pesä vielä tyhjä. Minnehän muualle ovat menneet vierailulle?

Ovat vieneet pennut hampurilaisille, saavat myös ranskikset ja limpparia maun mukaan. Tää on nyt toka kerta kun saavat käydä pikaruokaravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9843/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina mieleen tuosta aktiivihärpäkkeestä (jos roikkuu joitain elikoita ja makkaroita) Arto Paasilinnan Hirtettyjen kettujen metsä.

Vierailija
9844/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaks ja puol tuntia jo lähetyksen päättymisestä ja pesä vielä tyhjä. Minnehän muualle ovat menneet vierailulle?

Ovat vieneet pennut hampurilaisille, saavat myös ranskikset ja limpparia maun mukaan. Tää on nyt toka kerta kun saavat käydä pikaruokaravintolassa.

Ei kyllä minä luulen että ne on viety MustiinjaMirriin josta jokainen pentu  saa valita oman herkkupussin ja lelun.

Vierailija
9845/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva tää käärme, ankka ja lammaslive.

Toivottavasti niille on jätetty vettä.

Lammas joi vedet ja ankkaa suututtaa kun se haluaisi uida 😠. Toivottavasti käärme ei syö ankkaa 😱

Vierailija
9846/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko menneet Heseen vai Burger Kingiin?

Vierailija
9847/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä minä luulen että ne on viety MustiinjaMirriin josta jokainen pentu  saa valita oman herkkupussin ja lelun.

Mutta voihan ne käydä molemmissa sekä Mustissa ja Mirrissä että pikaruokaravintelissa.. Minä kun oon omien pentujen (lue lasten) kans ostoksilla niin mennään sitten myös syömään jotain.

Vierailija
9848/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäriin 🍔

Vierailija
9849/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sisareni kasvattaa harkitusti maatiais- ja rotukissoja, sekä hänkin on eläinlääkinnän ammattilainen jolla olisi painavaa sanottavaa kissojen omistajille, kissaa harkitseville, kuin myös päättäjille. Harmi ettei asu eteläisessä osassa maatamme, ja se taitaa olla pentulivessä edellytyksenä 🐈

Kehota sisartasi ottamaan yhteyttä Pirjoon, onhan Ylellä (kai) vielä aluetoimituksia. Ekassa Pentulivessä kävi Tampereen toimituksen ihminen pentujen luona.

Arvaa vaan olenko pentulivestä vihjaillut. Sisko ei ole ajatuksesta pois, mutta toistaiseksi killit ovat syntyneet keväällä ja kesällä, eikä pentusia teetetä joka vuosi vaan todella harkiten. Ylelle olisi helpompaa sillä pikku kisut aktivoivat itse itsensä, isot kissat opettavat kissaksi, sisaren muksut leikittävät ja minun koirani huolehtivat koirasosiaalistamisen. Toteutus? Se voisi olla kyllä villi 🐅🐆

Vierailija
9850/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäriin 🍔

Eipäs kuin pizzalle 🍕🧃ja🍨

Vierailija
9851/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio huomio, pennut havaittu klo 17.34 alkaen.😀

Vierailija
9852/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambinot ovat kotona. Pitkän päivän ilta. Hovineito hörppii 🍷 Hovimestari 🍺Trubaduuri 🍼ja pennut 🐶

Vierailija
9853/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut pallanneet kotiin 🥰

Vierailija
9854/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut on sillai, ei taas tänne häkkiin, eikö voitais vielä retkeillä. Mamma kiltti, täällä on niin tylsää. :D

Vierailija
9855/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalle soimaan eminemin Guess who's back, back again... 😎

Vierailija
9856/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kolme pentua katoaa jonnekin taas. :/

Vierailija
9857/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bambinot ovat kotona. Pitkän päivän ilta. Hovineito hörppii 🍷 Hovimestari 🍺Trubaduuri 🍼ja pennut 🐶

No kun nyt mainitsit, niin otanpa minäkin 🍺 

Vierailija
9858/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailu pienessä koulussa ois voinu toimia, sinne vaan jumppasaliin pennut riehumaan, ois ollu tilaa temmeltää ja muutama kymmenen tenavaa seuraksi. 

Kymmenessä tenavassa on ainakin yksi kaikille eläimille allerginen ja ainakin yksi pelkää eläimiä niin paljon, että vanhemmat kieltää vierailun. Ainakin yhden vanhempi nostaa hirvittävän metelin ja haastaa koulun oikeuteen syystä tai toisesta, sillä hänen lapsensa oli vierailupäivänä sairas. Lapsista pari osaa olla koirien kanssa. Loput kiljuu suoraa huutoa ja riepottaa pentuja. Juu, ei. 

Vierailija
9859/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hurrrjaa riekkumista kotiinpalun jälkeen pentulaatikossa.

Vierailija
9860/11739 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kolme pentua katoaa jonnekin taas. :/

Pennut katsoo ikkunaan

Katsoo yli pihamaan

Joulu tekee tuloaan

Pennut lähdössä on

Vaikka jotain haikeaa

Silmissä voi vilahtaa niin sydän suureen maailmaan