Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Koirat ja kissathan matkivat myös paljon ihmistä ja minä luulen että eläin jonka kanssa paljon kommunikoidaan oppii kommunikoimaan osin ihmisen tavalla.
korvien asoilla = korvien asennoilla
Katsokaapa Loimun silmiä ja katsetta.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa Loimun silmiä ja katsetta.
Älyä ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Me puolustamme meidän Hovilaa ja pentuja viimeiseen hengenpisaraan 💪🤺
Hengenpisara 🤔
Loimulla on ilmeikkäät silmät 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengenpisara 🤔
Sinä saaatana se aina kompastut lillukanvarsiin 🙄
Kyllä tämänvuotinen pentulive on ihan huippu. Pennut on niin syötävän suloisia ja heillä on ihanan iso tila käytettävissään. Tätä touhua katsoisi vaikka kuinka kauan. Tämä on selvästi älykäs rotu, kehitys on ollut tosi nopeaa. Ja Loimu-emo on ihana samoin hassu Hehku.
Minulla ei ole ketään suosikkia, mutta tuntuu, että pojat ovat poikien tapaan aktiivisempia tuossa nujakoinnissa. Ihmislapsillakin tehdyn tutkimuksen mukaan poikien välillä tulee kahnausta keskimäärin viiden minuutin välein ja tyttöjen välillä seitsemän minuutin välein.
10:55 No hyvänen aika, onhan siellä agilitisillan tasaisen osan ja poikkipuun takana joku pennuista. 😀
Vierailija kirjoitti:
10:55 No hyvänen aika, onhan siellä agilitisillan tasaisen osan ja poikkipuun takana joku pennuista. 😀
10:56 näkyy ihan selkeästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule kyllähän ne nyt tuonne vielä sas ittensä ängettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule kyllähän ne nyt tuonne vielä sas ittensä ängettyä.
joo ja näköjään myös pois poikkipuun välistä vaikka mahasta/peffasta meinas tehä tiukkaa 😂😂11:02
Lähteekö ne siis taas tänään niihin tarkastuksiin muualle. Eikös tää kasvattaja itse voi eläinlääkärinä muut tehdä mutta se silmähomma en tiedä onko välineet vaan klinikalla.
Aktiivisesti seuraan enkä muista minäkään kuin kuin pari kolme🤭
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö ne siis taas tänään niihin tarkastuksiin muualle. Eikös tää kasvattaja itse voi eläinlääkärinä muut tehdä mutta se silmähomma en tiedä onko välineet vaan klinikalla.
Tietysti osaa tarkastuksen tehdä, mutta fiksusti kannattaa itsensä siitä jäävätä ja mennä pentujen kanssa toiselle eläinlääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Kasvattaja toki eläinlääkärinä voisi tehdä tarkastuksen mutta pentujen ostajan kannalta on oikein että tarkastuksen tekee joku ulkopuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Menee tiedot varmasti uusille omistajille ja halutaan ulkopuolisen katsaus..ettei vaan tulee jääviys epäilyä🤔
No niin. Varmaan just noin että on hyvä ja viisasta antaa jonkun muun tehdä nuo tarkastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengenpisara 🤔
Sinä saaatana se aina kompastut lillukanvarsiin 🙄
Meneepäs taas tunteisiin, kannattaa yrittää kuitenkin käyttäytyä! Muistakaa positiivinen asenne, vaikka jokin ei miellytä. Eikös sen pitänyt olla näin tässä ketjussa? Näin muistelen ainakin lukeneeni.