Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Virhe!
Sivua, jolle olit menossa, ei saatu ladattua palvelussa tai ohjelmatiedoissa olevan vian takia. Pahoittelemme.
Fel!
Sidan du ville öppna kunde inte laddas på grund av ett fel i systemet eller programuppgifterna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko teillä areena?
En pääse yhtään mitään katsomaan areenasta.
Kokeile areenan nettisivulta pentulive kuvan kohdalta. Mulla toimi niin, muuten väitti vaan ettei katsottavissa.
Areena ei aukea ollenkaan, herjaa vain virhettä, tuollaista mikä tuossa postasinkin.
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-72693567
Tää toimii mulla
Tuon..kin kautta mulle tulee
Virhe!
Sivua, jolle olit menossa, ei saatu ladattua palvelussa tai ohjelmatiedoissa olevan vian takia. Pahoittelemme.
Fel!
Sidan du ville öppna kunde inte laddas på grund av ett fel i systemet eller programuppgifterna.
Voi olla joku alueellinen häiriö tai laitteessa. Onko toista laitetta millä kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla joku alueellinen häiriö tai laitteessa. Onko toista laitetta millä kokeilla.
Nyt toimii sekä läppärissä että kännyssä.
Ehkä sitten oli jokin paikallinen häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9.12. Pentula muuttunut dinivalkoiseksi ja pennuille on ilmestynyt avattava lahja paketti 🙂
Sinivalkoiseksi
Lahjapaketti
Vierailija kirjoitti:
Iltaan mennessä tuo puhallettava sänky on puhki ja lysyssä.😀
Jaa, sekö onkin puhallettava, okei 🤔
Vierailija kirjoitti:
Välke ja Kipinä jos viimeksi mainittu joutaa taisteluiltaan 😁
Pentulaatikon veteraani ;)
Vierailija kirjoitti:
Yle hei, nyt myyntiin pentulivemukeja (kaikilta kausilta) ja pennut&palomiehet -kalenteria. Me saadaan mitä halutaan ja Ylen talous nousuun 📊💶💶💶💶
Jos nopeasti tulisi, ei oo vielä kalenteria mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaan mennessä tuo puhallettava sänky on puhki ja lysyssä.😀
Puhallettava ?
Ei kun ei taida ollakaan lol, luulin, mut katsoin tarkemmin ja onhan toi tollanen ommeltu selvästi. Näytti kauempaa sellaselta puhallettavalta, mutta toisaalta miksi koirille tehtäisiin edes sellasia.😅
Vierailija kirjoitti:
Sama. Itken kun kuuntelen Veteraanin iltahuutoa tai Finlandiaa, ja kun katson Tuntematonta. Veteraanikuoron konsertteja en pystynyt edes katsomaan kun parkumiseksi meni.
Isäni joutui 17v sotaan. Ei kysytty haluatko ja kiinnistaako vaan kotoa haettiin. Hän haavottui, mutta isänsä ja setänsä kuolivat. Isä kärsi saamistaan vammoista koko pitkän ikänsä, äiti oli sen verran pieni ettei sotaa muista, mutta muistaa hyvin sodanjälkeisen elämän kun oli puutetta ja oikeaa köyhyyttä. Moni suvun vanhus pelkää nyt sotaa kun maailma on tullut pahaksi paikaksi. Minusta on hirveää, että he joutuvat uudelleen sen asian eteen, että pelko voi olla aiheellistakin. Sukulaismummukin kysyy joka päivä, että joko P on tulossa Suomeen. Hän elää pelossa. Hän on 90+ ja hänen pitäisi saada elää rauhallista onnellista vanhuutta. 😢
Ei kukaan halua sotaa paitsi joku isopee diktaattori.
😂😂 Loimu omi pentupedin 16:42
Vierailija kirjoitti:
Istuu pallo suussa pedissä 16:43
En muista kellon aikaa ja voi olla ettei enää edes näy, mutta silloin kun paikalla oli hoviväki niin yksi pentu oli pedissä ja toinen veti sängyn pentuineen päivineen pois seinän viereltä. Homestarikin sanoi hovineidolle että katso kun tuo yksi vetää ja onpa hyvät voimat pennuilla tms
Vierailija kirjoitti:
"Mikä on lasteni, on myös minun." -loimu
Vierailija kirjoitti:
En muista kellon aikaa ja voi olla ettei enää edes näy, mutta silloin kun paikalla oli hoviväki niin yksi pentu oli pedissä ja toinen veti sängyn pentuineen päivineen pois seinän viereltä. Homestarikin sanoi hovineidolle että katso kun tuo yksi vetää ja onpa hyvät voimat pennuilla tms
hovimestari
Miksi sillon kuuluu sellasta ärsyttävää kohinaa kun ei ole mikki päällä? Olis täysi hiljaisuus mielummin, nyt pitää aina testata onko se päällä vai ei ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillon kuuluu sellasta ärsyttävää kohinaa kun ei ole mikki päällä? Olis täysi hiljaisuus mielummin, nyt pitää aina testata onko se päällä vai ei ja muuta.
Niinkö? Mulla ei kuulu mitään vaikka kokeilin kuunnella volyymit täysillä.
Mulla kännykässä ainakin toimii