Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Saas näkee tuleeko Loimusta kova pitämään kuria hai onko hän enemmän tuollainen vapaan kasvatuksen linjoilla oleva.
Minä niin muistan Möpsön joka piti niitä kolmea pientä riiviötä kurissa. Minä niin tykkäsin Möpsöstä.Ja niistä kolmesta riiviöstä joista Piki oli hurjin.
Vierailija kirjoitti:
No kylläpä olet kärttyinen.
Ai kuka
Harmaa pupulainen ei ole mikään mörssäri, se on palleroinen hyvällä ruokahalulla. Iso lempeä jätti. Kuviokaksoset taas 💪
4 kautta seuranneena tää ja Sinin poppoo on suosikkejani monestakin syystä 💕
Mörssäri on että mä hoidan hommani hoitakaa te omanne.
Vierailija kirjoitti:
Adidashousuinen kävi päälle...
Ai minä aattelin ensin että onko hovimestari tai joku tullut paikalle. Sitten tajusin et varmaan Pilke
Siellä on taas trubaduuri ojentelemassa hauvoille lelujaan. 😅
Nyt on vaan äänet kiinni kun niin moni on valittanu noista trubaduurin äänistä. Höh!
Pennuthan on alkaneet painimaan oikein tosissaan. 😆
Vierailija kirjoitti:
Siellä on taas trubaduuri ojentelemassa hauvoille lelujaan. 😅
Nyt on vaan äänet kiinni kun niin moni on valittanu noista trubaduurin äänistä. Höh!
Tai siellä on muitakin. Päivälläkin oli jotain muutakin porukkaa ja äänet lähti.
Vierailija kirjoitti:
Saas näkee tuleeko Loimusta kova pitämään kuria hai onko hän enemmän tuollainen vapaan kasvatuksen linjoilla oleva.
Minä niin muistan Möpsön joka piti niitä kolmea pientä riiviötä kurissa.
Möpsö oli todella äkänen, mutta kuuluu varmaan rotuun :D onhan loimu myös murissut pennuille jos tulivat hänen kipolleen, se ei vaan auttanut sillon kun he eivät kuulleet :D hovineito taisi sanoa, että tuo käytös on loimulle epätyypillistä noin muuten.
Mielenkiinnosta nähdä millanen mama hänestä tulee kun nyt alkaa se opetusvaihe kun koirat näkee, liikkuu ja kuulee.
Kamerat on kirjaimellisesti persiillään !!!!!
Taas on puhdasta alustaa. Nyt kannattaa kakkapissakammoisten katsoa. Hetken päästä tilanne voi muuttua 😋
Vierailija kirjoitti:
Täällä menee välittömästi koirankakkakeskustelu sättimiseksi. Siitä vaan alapeukkua, mutta emon tehtävä on hoitaa se ihan pienten pentujen siisteyshoito. Nyt kun saavat jo kiinteää ruokaa myös, niin kyllä se on ihmisen tehtävä hoitaa siivous! Ja kyllä on siivottu juu, mutta yksi kerta päivässä EI riitä. Pentujen turkit on ulosteessa ja ruuan töhnässä, ei se emon kieli ihan kaikkea pysty puhdistamaan.
Kasvattaja on hoitanut hommat hyvin, mutta tämä on silmiinpistävä puute.
Kakkoja pitäisi poimia pois muutama kerta päivässä, kerta päivässä ei riitä. Hevosetkaan ei tykkää olla kakassa, tekevät tarpeensa yhteen nurkkaan vaikka eivät edes makaile maassa kuten nämä pennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ketjussa moititaan ja haetaan hakemalla epäkohtia? Tulee ikavä olo. Olen katsonut kaikki 4 kautta ja tää on paras. Möpsöläkin oli ihana.
Pitää seurata tiiviisti ja koko kausi et voi lausua koklnaisnäkemyksen. Joku yksittäinen piipahdus liveseurannassa ei kerro vielä muuta kuin just senhetkisen tila teen.
Ihana emo ja 10 pentua.
Niin minäkin olen katsonut kaikki. Ja jokainen on ollut ihana. Kakka-asia vaan nyt tässä ei niin kivaa. Ja olihan aiemmissakin sitä kakkaa. Mutta nyt ihmetyttää että ei korjata pois. ne samat kikkareet siellä. Olen samaa mieltä, että ihana emo ja pennut. Ja kasvattaja on osaava. Tämä siivous vaan pitäis hoitaa vähän ahkerammin.
Kolme pentu versus 10 pentua, nyt sitä kakkaa tulee yli 3 kertaa enemmän, joten kyllä siivousta pitää lisätä.
Möpsö ei unohdu eikä aamutakki herra😀😀 Kaikki pentulivet ovat olleet hyviä niinkuin tämänvuotinenkin💜
Kyllä hovineito hoitaa mallikelpoisesti pennut. Sanoi itsekin äsken tuossa pennuille, että "Onko täti vähän semmoinen curling-vanhempi teille. Curling-kasvattaja. Tuleeko teistä vähän semmosia pilalle lässytettyjä, vähän niinkuin tuo meidän Loimu? ".
Ei niitä vilttejä kukaan ehtisi 38 kertaa päivässä vaihtamaan, ehkä on parempi että jättää katsomatta jos kakkoja pelkää. Se on kuitenkin ihan luonnollista ja 10 mukulaa ei osaa just samalla hetkellä kakkia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hovineito hoitaa mallikelpoisesti pennut. Sanoi itsekin äsken tuossa pennuille, että "Onko täti vähän semmoinen curling-vanhempi teille. Curling-kasvattaja. Tuleeko teistä vähän semmosia pilalle lässytettyjä, vähän niinkuin tuo meidän Loimu? ".
👍
Möpsä käy vielä haistelemassa jos löytyisi lihapaloja.
Klo 18.21. Tuli toinenkin pentu siihen ihmettelemään. 😁