Rydman: Älkää ostako kiinalaisista verkkokaupoista
Kommentit (201)
Nyt viimeistään rupeen tekemään just päinvastoin kuin mitä Ryydmän sanoo!
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin kai luulisi polittisesti kannattavan kapitalismia? Nyt vaatii suojamuureja menestyvien kilpailijoiden tielle. Outoa itse asiassa!
Niinpä! Eikö oikeisto kannatakaan vapaata markkinataloutta? Mitä häh?
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti ostan, yrittäjä on nyt hyvä ja tuo ne duunit takas Suomeen, niiden lähdön takia meillä ei ole enää varaa suomalaisiin yrittäjiin, me hommattiin kiinasta halvalla tehokkaammat.
Niin makaa kuin petaa.
Tämähän se totuus on, meidän ahneet yrittäjät lähetti työt kiinaan ja kiinalaiset fiksuina leikkasivat pois moisen turhan välikäden.
Yrittäjä on nyt hyvä ja innovoi itsensä omasta kusisopasta pois, toivottavasti kaikkia rahoja ei ole jaettu vielä osinkoina pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti ostan, yrittäjä on nyt hyvä ja tuo ne duunit takas Suomeen, niiden lähdön takia meillä ei ole enää varaa suomalaisiin yrittäjiin, me hommattiin kiinasta halvalla tehokkaammat.
Niin makaa kuin petaa.
Tämähän se totuus on, meidän ahneet yrittäjät lähetti työt kiinaan ja kiinalaiset fiksuina leikkasivat pois moisen turhan välikäden.
Yrittäjä on nyt hyvä ja innovoi itsensä omasta kusisopasta pois, toivottavasti kaikkia rahoja ei ole jaettu vielä osinkoina pois.
Näinhän se on.
-Laatu maksaa sieltäkin normaalin verran.
-Tuotteita olisi edelleen, mutta välikäsiä enemmän euroille?
-Kuka tutkisi myrkyt, ei tulli ehdi kaikkea, ehkä vain pistokokeet?
Taas laitoin tänään tilauksen TEMUun, vaikka Rydis ei siitä tykkää. Voi voi. Tilasin muutaman työkalun ja aikuiselle opiskelijapojalle lenkkarit kokoa 50.5. Olen 60-vuotias työtön ja tämä hallitus leikkaa minulta sen verran paljon, että kaikesta on säästettävä. Opiskelijapoikani ei löydä isoja kenkiä markettien alennusmyynneistä.
Tilaan TEMUsta kyllä jatkossakin, jos jotain tarvitsen. Hinnat ovat paljon halvemmat kuin Suomessa, valikoima parempi ja tavara tulee postissa lähilokeroon. Ei tarvitse lähteä erikoisliikkeisiin pitkän matkan päähän etsimään.
Taas persujen trollitehdas yrittää tukahduttaa keskustelua spämmäämällä ketjun täyteen paskavideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin makaa kuin petaa.
Mm fiskars säilytti työnsä kotimaisena ja vaikka se lyhyellä aikavälillä oli vähemmän super tuottavaa, niin he edelleen osaavat tehdä itse omat tuotteensa ja laatu on säilynyt.
Vierailija kirjoitti:
Enpä sitten osta kun kielletään
Pallopää ei kiellä mitään.. ostellaan mistä itse päätetään..
Antaa markkinoiden rullata. Mikä sosialisti tuo Ryde nyt kuvittelee olevansa? Paras voittakoon rehdissä kisassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin makaa kuin petaa.
Mm fiskars säilytti työnsä kotimaisena ja vaikka se lyhyellä aikavälillä oli vähemmän super tuottavaa, niin he edelleen osaavat tehdä itse omat tuotteensa ja laatu on säilynyt.
Mielenkiintoista! Meilläkin talossa varmaan seisemät erilaiset fiskarsit enkä harkitsikaan muita, nyt tiedän miksi.
En ole koskaan ostanut enkä edes aikonut ostaa mitään Temusta ennen Rydmanin ulostuloa. Mutta nyt täytyy harkita.
Jotain hyvää siinä täytyy olla, kerta Rydman sitä vastustaa.
Kansalaisten elämä on pidettävä kalliina hinnalla millä hyvänsä! Mistään ei saa pystyä säästämään!
Vierailija kirjoitti:
Oho, järjen sana Rydmanilta.
Aivopieru yrittää edes jostain vinkua ...ei kukaan kuuntele..
Rydman aiemmin: Kauf nicht bei J****.
en tilaa mistään mitään, matkoilta tuon jos on tarvetta, muuten riittää stadilaiset kaupat
Rydmanin kai luulisi polittisesti kannattavan kapitalismia? Nyt vaatii suojamuureja menestyvien kilpailijoiden tielle. Outoa itse asiassa!