Nainen! Pidätkö miehestä parran kanssa?
Kommentit (50)
Nyt. En tykkää partamiehistä. Sänki on pahin, sillä se raapii ikävästi ihoa rakastellessa.
Siis jos sopii kyseiselle miehelle niin todella HOT 🔥🔥 ei meinaan kaikille sovi. Mutta jos sopii niin kostun samantien.
NOT. Parta saa kaikki näyttämään yhtä tylsiltä ja itse asiassa eräissä kulttuureissahan se nimenomaan onkin tarkoitus.
Ehdoton Red turn off. Ei missään nimessä Green sheet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt. En tykkää partamiehistä. Sänki on pahin, sillä se raapii ikävästi ihoa rakastellessa.
Sänki on paras. Siihen voi raaputtaa kivasti omaa leukaansa. Tää ei oo läppä, tykkään oikeasti!
2 päivän sänki not raapii ,viikon ajamaton parta hot,metsuriparrat yök.
Not. Useimmiten parrat on risuisia ja luotaantyöntäviä. Epäsiisteys yleensäkin on NOT. Oikeastaan ihan YÖK.
Joskus näkee hoidetun, siistin, lyhyen parran. Siisti parta voi näyttää hyvältä sopivan välimatkan päästä katsottuna, mutta ei houkuttele lähelle.
Hyi hel..... Tosi ruma ja myös viikset.
Talibanin parta saa minut kostumaan.
Not. 24 vuotta ollaan miehen kanssa eletty yhdessä, enkä osaa kuvitella että olis parta, enkä yleensä tykkää parroista. Saattaa olla että mulle sopis paremmin parta kuin miehelleni.
HOT ehdottomasti. Mitä pidempi, sen parempi. Luonnolliset risuparrat on just kuumia, kunhan hygieniastaan huolehtii.
Vierailija kirjoitti:
Harvalle sopii oikeasti
Minä taas mietin monista, että miksi tuo ajaa partansa, kun parta sopisi hänelle paremmin. :D
Vierailija kirjoitti:
Reidet verillä...
En ole parran kanssa. Pidän miehestä.
Oliko muuta?
Kyllähän parraton mies on kuin tissitön nainen.
Harvalle sopii oikeasti