APUA! Kissa tulee öisin herättelemään!
Kissa tulee yöllä leipomaan pääni päälle ja jos laitan makkarin oven kiinni niin se tulee yöllä raapimaan sitä kun se haluaa sisään. Vinkit ja neuvot kehiin! Help!
Kommentit (560)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa antaa minun nukkua rauhassa, kun tietää, etten reagoi pukemiseen tai päällä kävelemiseen. Miehen herättää aamulla läpsimällä tassulla naamaan. Mies on totuttanut sen siihen, että nousee silloin ylös
Miten et voi reagoida jos koiraa alkaa kävelemään päälläsi
Vierailija kirjoitti:
Kissa tuli taas yöllä herättämään
miten saan loppumaan, onko se lukittu häkki hyvä idea?
ap
Ei missään nimessä häkkiin
Siirrä katti ulkoruokintaan. Minä en suostuisi moisen häirikön kanssa asumaan samassa huushollissa.
Kaikenlaisia elukoita ihmiset riesakseen hommaa, ja vielä maksavat niistä.
Ei voi tulla yllätyksenä, nehän on yöeläimiä.
Kissat ovat yöeläimiä. Joka kissan ottaa, pitää ymmärtää, että ne herättelevät öisin
Vierailija kirjoitti:
Kissa ei kuulu häkkiin, laita ovi säppiin, ei kai kissa ovien läpi tule.
Kissa kyllä aina keinot keksii.
Ei pidä ottaa sopeutumiskyvytöntä villieläintä kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mun yks kiinalainen frendi tietää hyvän kissan liha reseptin
:DDD
Omani nukkuu joka yö eri paikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon raapimisongelmaan autaa ainakin kissan kiipeilypuu/raapimapuu
Meillä on tuollainen https://kodinkone.com/paras-kissan-kiipeilypuu/ 170 senttimetriä korkea Tower jossa on myös kaksi makuuhuonetta kissalle. Siellä se tykkää myös tähystää ikkunan takana lentäviä lintuja.
Eikö kissalle käy aika pahasti jos se putoaa tuolta ylätasanteelta esim yöllä nukkuessaan
Kissa ei putoa ja jos putoaa, ei sille käy mitään. Meillä aikonaan kissa putos viidennestä kerroksesta alas asfaltille eikä sille käynyt mitään.
Minä nukuin kissan kanssa siten että se nukkui jälkopäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat on yöeläimiä, sille ei voi mitään
Kissoilla on myös erinomaiset unenlahjat, joiden ansiosta ne pystyvät lepäämään pitkiäkin aikoja ja täysin hyvällä omallatunnolla.
Kyllä, mutta nukkuminen tapahtuu päivällä
Vierailija kirjoitti:
Minä nukuin kissan kanssa siten että se nukkui jälkopäässä.
Mitä jos potkaiset vahingossa kissan sängystä yöllä
Kissa on hämäräeläin ja sen takia se alkaa heräilemään aamuyöstä. Kun se ei anna periksi, nouset hetkeksi ja lisäät vaikka vähän raksuja, juot itse pienen lasin vettä tai maitoa.
Opetat kissaasi sanomalla aina samalla tavalla, nyt nukkumaan. Kissa oppii kyllä, noin 12 sanaa.
Miksei saa laittaa yöksi häkkiin?
Meillä on iso häkki kellarissa. Koolta 7x7x4 metriä. Häkin sisällä on erilaisia virikkeitä ja kaiuttimet joista tulee yön ääniä. Myös on puhallin, jolla saa aikaan heikon tuulenvireen matkimaan ulkoilmaa
syötä sille paljon herkkuja niin se ei jaksa pomppia
Meillä kissa antaa minun nukkua rauhassa, kun tietää, etten reagoi pukemiseen tai päällä kävelemiseen. Miehen herättää aamulla läpsimällä tassulla naamaan. Mies on totuttanut sen siihen, että nousee silloin ylös