APUA! Kissa tulee öisin herättelemään!
Kissa tulee yöllä leipomaan pääni päälle ja jos laitan makkarin oven kiinni niin se tulee yöllä raapimaan sitä kun se haluaa sisään. Vinkit ja neuvot kehiin! Help!
Kommentit (622)
Sinullahan on sitten mukavat oltavat häkissä. Muista varata evästä jos ei uni heti tule.
Miksi sinulla on tuo elukka?
Kai ymmärrät, ettet ole sen kanssa tyytyväinen...siis laita pois, äläkä valita.
Kun laittaa appelsiineja tai sitruunoita makuuhuoneen ovelle, niin kissa ei sinne tule.
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Trollauksen 101 menossa toimestasi
Se tarkistaa, että olet hengissä.
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
Olipa viesti! Kiitos piristyksestä.
Kissa hakee turvaa. Kissa tulee yleensä helposti viereen nukkumaan ja ilmaisee sen, että tahtoo
tulla sänkyyn nukkumaan. Kissa on tyytyväinen, kun pääsee viereen nukkumaan.
Minun kissani leikkisi yölläkin ja olen yrittänyt väsyttää häntä iltaisin mm. leikkimällä lempileikkiä hippasta. Yöllä n. klo 4 alkaa pikkuinen ja vieno miukuminen, istuu lattialla sängyn vieressä ja katsoo suoraan silmiin. Yleensä riittää, kun sanon, että ei nyt ja menee sitten omalle leikkilaatikolleen, tai alkaa potkimaan palloja ympäri asuntoa.... aikansa leikittyään tulee nukkumaan viereen, tai jalkopäähän. Ihana otus ja hänellä on tänään 1-vee synttärit.
Paljon järkeviäkin neuvoja täällä. Tottakai kannattaa huolehtia, että kissalla on kaikki hyvin, ja yrittää keksiä lempeitä kikkoja käytöksen muuttamiseen.
Mutta kaikkien lemmikkien (ja ihmislasten) kanssa pitää myös muistaa, että rajansa kaikella. Luonnossakaan emot eivät ole loputtoman pitkämielisiä. Ja laumanjäsenet kertovat toisilleen anteeksipyytelemättä, mistä tykkäävät ja mistä eivät.
Aito kimpaantuminen pelästyttää sopivasti ja jättää muistijäljen. Kunhan ei jatkuvasti ärähtele. Eikä mitään väkivaltaisuuksia tietenkään. Aamuisin/päivisin/iltaisin yhdessäoloa ja hellyyttä.
Ota kissanpentu, on toisesta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Laita se lihoiksi
Joo, tee siitä ruokaa.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Sängyssä on sellaisia koloja peiton mutkissa, että kissa löytää ikäänkuin pesän siitä ja lämpöisen ihmisen. Mikä on minullekin ihanaa kun kissa on jalkopäässä nukkumassa.
Meidän kissalla on useita nukkumapaikkoja, jotka ovat pesän kaltaisia ja se tuntee olonsa patterin vieressä hyväksi.
Ihana kissa.
Kissa on yöeläin. Huolehdi ettei häiritse nälissään. Meidän kissat syö raakalihapullia niin iltaruoan lisäksi laitan ruokakuppeihin jäiset pullat, jotka syövät sulattuaan. Herättelevät vasta aamukahvin aikaan. Tosin jäävät sänkyymme nukkumaan kun itse nousemme.