APUA! Kissa tulee öisin herättelemään!
Kissa tulee yöllä leipomaan pääni päälle ja jos laitan makkarin oven kiinni niin se tulee yöllä raapimaan sitä kun se haluaa sisään. Vinkit ja neuvot kehiin! Help!
Kommentit (622)
Ettei ap:lla ole uniapneaa ja siksi kissa herättää?
Hän ilmoittaa ja varoittaa ap:ta?
Onko sulla diabetes tms. että tarvitset apua?
Tällainen tuli ensimmäisenä mieleen.
Meidän koira muuten nukkuu koko yön eikä tunge edes makuuhuoneeseen.
Kiltti ja viisas ja rauhallinen. Oikein ihmisen paras ystävä. Onnea vaan kissojenne kanssa
Juuri kun luulit nähneesi kaiken...
Kissa on hämäräeläin ja se lähtee liikkeelle aamuyöstä. Nyt kesäaikaan toki linnutkin saattavat jo houkuttaa. Anna kissan tulla "leipomaan" ja puhu rauhoittavasti. Kissa nukahtaa kyllä uudestaan ehkä ihan lähelle sinun viereesi tai jalkoihin. Tarkista myös illalla, että kissallasi on riittävästi syötävää kupissa. Kissat käyvät yöllä syömässä.
Ei se elämä ole pelkkää pullaa, paitsi sun kohdallasi ehkä.
Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Tietääkö äitisi, että käytät nettiä näin?
Se tarvitsee leikkikaverin, eli sinun pitää hommata toinen kissa
Vierailija kirjoitti:
Mun katti herättää mut aamuisin puoli tuntia ennen kellonsoittoa. Se on oppinut että aamulla ennen töihinmenoa mä vien sitä ulos. Sitten se vaan oppi niksin että kun hän alkaa herätteleen mua jo hyvissä ajoin, hän saa enemmän aikaa käyskennellä. Se alkoi 10 min ennen kellonsoittoa ja nyt se on jo puoli tuntia.
Se yleensä vääntää aamulla jöötit ja pissit puutarhaan mutta se on hokannut että heti kun tarpeet on tehty, mä kannan sen sisälle, niinpä se on oppinut välillä kuopimaan maata muka vihjaillakseen että tarpeita tässä ollaan tekemässä mutta vielä ei tule. Se yleesä jarruttaa tarpeiden tekemistä niin pitkään että mun on pakko tuoda se sisälle jotta mä ehdin töihin. Sitten se menee suoraan potalle ja mä joudun kauheessa kiireessä vaihtaan sen potan. Sitten kun mä tulen töistä väsyneenä, se odottaakin jo ovella että olen nukkunut koko päivän, olen pirteä ja nyt ulos!
Kuulostaa rasittavalta.
Saunan taa. Takajaloista kiinni..
Tee kissallesi peti ihan sängyn viereen tuolille. Siinä se saa olla lähelläsi, mutta ei tule ihan kiinni.