Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Kissa tulee öisin herättelemään!

Vierailija
01.10.2024 |

Kissa tulee yöllä leipomaan pääni päälle ja jos laitan makkarin oven kiinni niin se tulee yöllä raapimaan sitä kun se haluaa sisään. Vinkit ja neuvot kehiin! Help!

Kommentit (560)

Vierailija
21/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani pomppi pienempänä kaikki yöt. Auttoi Trixie kissanminttu-suihke, suihkutin kissan lempilököttelypaikalle. Rentoutti ja rauhoitti. Auttoi myös että jätti kylpyhuoneen oven raolleen ja lattialle kylpypyyhkeen, lökötteli siellä tyytyväisenä jos oli yöllä yksin hereillä.

Vierailija
22/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa on yöeläin.

Kun olin hankkimassa kissanpentua, minulle sanottiin että kissoja on hyvä ottaa kaksi. Samaan aikaan.

omani nukkuu ainakin koko yön kainalossani, kerran käy hiekkalootalla alakerrassa mutta tulee heti takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa on yöeläin.

Kun olin hankkimassa kissanpentua, minulle sanottiin että kissoja on hyvä ottaa kaksi. Samaan aikaan.

omani nukkuu ainakin koko yön kainalossani, kerran käy hiekkalootalla alakerrassa mutta tulee heti takaisin.

unohin mainita , että pitää huolen nukkumaan lähdostä liki minuutilleen joka päivä, syntyy melkoinen komennusälämölö jos venyy yläkertaan lähtö. Jos puoliso jää katsoo telkkua vähen pidempään niin kyllä kissa huolehtii, että kaikki on koht'siltään samassa pedissä.

Vierailija
24/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma oranssin kissan kanssa ja se jatkuva maukuminen. Herättää neljän aikaan aamuyöstä vaikka herätys olisi 7 ja tassulla ottaa naamasta kiinni, tulee päälle, ja jos käännän kylkeä enkä huomioi niin menee olohuoneeseen naukumaan ja tuijottaa sieltä, mulla siis yksiö missä alkovi. Maukuu ja maukuu kunnes nousen ylös. Ei anna nukkua. Seniori kissa ja on käynyt eläinlääkärissä. Toinen kissa nukkuu nätisti vieressä. 

One Orange Braincell (Redditissä)..

Vierailija
25/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa herättää lähes joka yö syömään. Tulee kävelemään päälle, ja jos ignooraan niin se etsii jotain jota rapistella. Olen alkanut pitämään ruokakuppia yöpöydän laatikossa, niin ei tarvitse nousta keittiöön.

Vierailija
26/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon raapimisongelmaan autaa ainakin kissan kiipeilypuu/raapimapuu

Meillä on tuollainen https://kodinkone.com/paras-kissan-kiipeilypuu/ 170 senttimetriä korkea Tower jossa on myös kaksi makuuhuonetta kissalle. Siellä se tykkää myös tähystää ikkunan takana lentäviä lintuja.

Eikö kissalle käy aika pahasti jos se putoaa tuolta ylätasanteelta esim yöllä nukkuessaan

Vierailija
27/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tuollainen https://kodinkone.com/paras-kissan-kiipeilypuu/ 170 senttimetriä korkea Tower jossa on myös kaksi makuuhuonetta kissalle. Siellä se tykkää myös tähystää ikkunan takana lentäviä lintuja.

Eikö kissalle käy aika pahasti jos se putoaa tuolta ylätasanteelta esim yöllä nukkuessaan

Ei kissat ole niin tyhmiä että tippuisi tuolta, ellei nyt tule jotain sairauskohtausta tai jotain.

Vierailija
28/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää kissan ulos...eipähän häiritse

Vierailija
29/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa tulee sänkyyn pomppimaan yöllä sen jälkeen, kun on käynyt laatikossaan tarpeillaan. Toissa yönä olin ihan varma, että kissan perseestä on tippunut kakkanokare meidän sänkyyn, oli niin voimakas paskan haju jos ovi on kiinni niin raapii ovea. Ei se kissa joka yö tule sänkyyn riehumaan onneksi..

Vierailija
30/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään selityksen mukaan kissa on huolissaan ihmisen tavasta nukkua monta tuntia putkeen; kissa pelkää, että jostain tulee saalistaja, joka nappaa nukkuvan ihmisen saaliikseen. Toisaalta kissa saattaa luulla, että sikeästi nukkuva ihminen tekee kuolemaa, siksi kissa herättää ihmisen, koska haluaa varmistaa ihmisen olevan elossa.

Vierailija
31/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin kelpaisi kisun tekemät leipomukset, varsinkin jos se tekee hyviä korvapuusteja

nauratti kans toi tulee leipomaan pääni päälle - mielikuva!

Vierailija
32/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt sitä että kissaasi huolestuttaa joku sinussa yöllä. Itse heräsin miettimään asiaa kun kissa alkoi silloin tällöin herätellä. Löytyi terveysongelmia. Siis itseltäni.

Vierailija
33/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 11 v kissa saattaa kanssa herättää yöllä. Rauhoittuu kun annan märkäruokaa. Kuivaruokaa on kyllä tarjolla myös koko ajan:)

Vierailija
34/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt sitä että kissaasi huolestuttaa joku sinussa yöllä. Itse heräsin miettimään asiaa kun kissa alkoi silloin tällöin herätellä. Löytyi terveysongelmia. Siis itseltäni.

Ai kuorsaus. Ja höpsistä

Vierailija
35/560 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuorsaus. Ja höpsistä

Kuorsaus ei ole sairaus. Kissatkin voivat haistaa (tai vaistota muulla tavalla) sairaudet ihmisistä ihan samalla tavalla kuin koiratkin. 

Vierailija
36/560 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tuli taas yöllä herättämään. Pitäsikö se laittaa häkkiin yöksi?

ap

Vierailija
37/560 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa tuli taas yöllä herättämään. Pitäsikö se laittaa häkkiin yöksi?

ap

Kauanko sinulla on ollut kissa? Etkö selvittänyt etukäteen miten kissat toimii? Minulla ei ole ikinä ollut kissaa, mutta jo ystävien ja sukulaisten kissoista olen ymmärtänyt että ovat yöeläjiä, kaikilla ollut kissa joka alkaa aamuyöstä touhuilemaan omiaan.

Häkki ei ole minusta kissan paikka, tosin osaa varmasti metelöidä sielläkin. En kyllä usko, että oikea kissaihminen edes miettisi tosissaan häkkiä.

Vierailija
38/560 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan raapimapuut kannattaa sijoittaa aina ikkunan eteen. Siinä niiden on kiva katsella pikkulintujen puuhia

Meillä kissa tulee aina aamulla herättämään kovaäänisellä naukumisella. Nousen ylös, annan kissalle ruokaa, keitän kahvit ja sitten sorrun aina antamaan namia 

Ihana tyyppi 

Vierailija
39/560 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuollaisen heittää lasitetulle parvekkeelle?

Vierailija
40/560 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut termiä "kissan leipominen" :D

Sitten et ole imettänyt tai edes nähnyt imetettävän vauvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan