Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain äänekästä miestä

Vierailija
01.10.2024 |

Olipahan kokemus. Treffeiltä päädyttiin hotellihuoneeseen ja olin aika nopsaan sängyssä seljälläni jalat auki. Mies lähestulkoon huusi ÄÄÄÄH!!!! joka työnnöllä ja sitten viimeinen ÄÄÄÄH!-työntö päättyi romahtamiseen minun päälleni. Siinä se sitten kouristeli päälläni vähän aikaa ja suusta kuului jotain yninää.

Alkoi tuntumaan aika raskaalta ja ajattelin kohta pyytää sitä siirtymään, niin se kierähti siitä selälleen syvään huokaisten. Siinä se sitten makasi vähän aikaan syvään hengittäen. Kierähti kyljelleen, laittoi kätensä pilluni päälle, likistäen samalla ja sanoi minulle, että tällaista se on kun pääsee kunnon panomiehen matkaan. Siihen se sitten nukahti. Ajattelin etten aio sen kanssa täällä nukkua, joten puin päälleni ja lähdin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oliko se sinusta ap, kunnon panomies, vai vaan omasta mielestään?

Vierailija
2/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala, hyi. Saitko sä itse mitään tuolta "kunnon panomieheltä"? Minkä ikäinen tyyppi kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sus on kusetettu. Ei me noin toimita, mutta eipä palstamammat meitä saisikaan. T. aito panomies

Vierailija
4/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sus on kusetettu. Ei me noin toimita, mutta eipä palstamammat meitä saisikaan. T. aito panomies

Kerro itsestäsi enemmän.

Vierailija
5/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oliko se sinusta ap, kunnon panomies, vai vaan omasta mielestään?

Sellainen mielenkiintoinen kertapano, seksuaalisen tyydytyksen kannalta ei ehkä mikään täys kymppi, mutta kokemuksena jännä.

Vierailija
6/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala, hyi. Saitko sä itse mitään tuolta "kunnon panomieheltä"? Minkä ikäinen tyyppi kyseessä?

Ei ollut mikään poika, mutta ei kyllä pappakaa. 30-40?

Vierailija
7/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paniko se niin että säkin sait? Jotenkin ajattelin että ois ollu joku lähempänä 60, en tiiä mistä tuli sellaset fibat.

Vierailija
8/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako minuuttia tuota huutopanoa kesti? missä olitte? Varmaan kuului aika pitkälle.

Vierailija
9/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro itsestäsi enemmän.

Alkoiko kiinnostaa? Pitkä, komea ja älykäs, tietenkin, sekä tilannetajuinen tottakai. Ehdotan naisille kivoja treffejä ja he suostuvat. Pidetään hauskaa ensin ulkona ja sitten mennään jomman kumman luo. 95% varmasti ekat treffit päätyy sänkyyn. Pidän aina huolen, että nainen saa orgasmin, mielellään ennen mua, koska sitten seksi saa uusia ulottuvuuksia. Treffien lopuksi nainen sanoo jonkun seuraavista: kiittää treffeistä, kehuu taitojani ja kestävyyttäni, tai sitä että otin heidän tarpeensa huomioon, tai ehkä viimeisimpänä itseäni hieman liikuttanut palaute, kun 19-vuotias nainen sanoi, että olin ensimmäinen jonka kanssa ei sattunut...

Vierailija
10/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro itsestäsi enemmän.

Alkoiko kiinnostaa? Pitkä, komea ja älykäs, tietenkin, sekä tilannetajuinen tottakai. Ehdotan naisille kivoja treffejä ja he suostuvat. Pidetään hauskaa ensin ulkona ja sitten mennään jomman kumman luo. 95% varmasti ekat treffit päätyy sänkyyn. Pidän aina huolen, että nainen saa orgasmin, mielellään ennen mua, koska sitten seksi saa uusia ulottuvuuksia. Treffien lopuksi nainen sanoo jonkun seuraavista: kiittää treffeistä, kehuu taitojani ja kestävyyttäni, tai sitä että otin heidän tarpeensa huomioon, tai ehkä viimeisimpänä itseäni hieman liikuttanut palaute, kun 19-vuotias nainen sanoi, että olin ensimmäinen jonka kanssa ei sattunut...

Missäpäin asut? Olet ilmeisesti, kuten minäkin, kiinnostunut ainoastaan seksistä? Toki ne pakolliset treffit ennen sitä, lyhyehköt treffit. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
11/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ no on mulla ikää jonkun verran.. ja kokemusta. Pääkaupunkiseudulla asun. Juuri poistin tinderin, kun ajattelin pitää taukoa. :D

Vierailija
12/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ no on mulla ikää jonkun verran.. ja kokemusta. Pääkaupunkiseudulla asun. Juuri poistin tinderin, kun ajattelin pitää taukoa. :D

No minkäikäinen olet? Minäkään en ole ihan parikymppinen. Kokemusta löytyy myös. Vai oletko löytänyt jo jonkun jos tinderin poistit?

Vierailija
13/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako minuuttia tuota huutopanoa kesti? missä olitte? Varmaan kuului aika pitkälle.

Kolme työntöä ja ÄÄÄH!

Vierailija
14/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paniko se niin että säkin sait? Jotenkin ajattelin että ois ollu joku lähempänä 60, en tiiä mistä tuli sellaset fibat.

En saanut, kun se huuto tuntui jotenkin niin epäeroottiselta.

Vierailija
15/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellissa oltiin, ei se tainnut muita häiritä, kun ei tultu kyselemään, että mitä siellä oikein tapahtuu.

Se tuntui kestävän iäisyyden, mutta eiköhän se joku korkeintaan kymmenen minuuttia ollut.

Vierailija
16/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan puutteessa. Eikö sua kiihota nähdä, kun mies nauttii ja haluaa sua? Aina voi lähetyssaarnaajassa hiljentää toisen kielisuudelmilla, ja silleen naisenkin saa tulemaan helposti yhdynnässä.

Vierailija
17/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan puutteessa. Eikö sua kiihota nähdä, kun mies nauttii ja haluaa sua? Aina voi lähetyssaarnaajassa hiljentää toisen kielisuudelmilla, ja silleen naisenkin saa tulemaan helposti yhdynnässä.

Ei riitä pano ja kielarit tähän. Sitä paitsi tukehtumisen tunne ei kiihota. Ehkä sua kun olet päällä ja hallitset tilannetta, mutta toista ei.

Vierailija
18/18 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkäikäinen olet? Minäkään en ole ihan parikymppinen. Kokemusta löytyy myös. Vai oletko löytänyt jo jonkun jos tinderin poistit?

Poistan välillä tinderin, kun en jaksa enää pelata sen hetkisillä säännöillä. Teen sitten uuden profiilin ja aloitan alusta. Ehkä matchataan siellä joskus, tai ollaan jo marchattu.