Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan uskomatonta! Puolivuotias lapsi oli kävelytelineessä!

Vierailija
13.02.2007 |

siis sellaisessa kävelytelineessä, jossa n kävelemään opettelevan ikäiset ovat yleensä. Oli tuettu tyynyillä siihen, jotta äiti sai juoda kahvia ja lukea lehtiä, ja vauva varvisteli siinä telineessä ja yritti päästä eteenpäin. On varmaan terveellistä...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se oikein mikään kävelynopettelutuoli ole, ihan väärä asentokin, meidän lapset on ainakin istuneet siinä ja jalkojen kanssa potkineet vauhtia

ei kävelyä opetteleva lapsi edes sellaisessa viihdy

Vierailija
2/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin mekin satunnaisesti, ja vauva oppi kävelemään 10kk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pidettiin mekin satunnaisesti, ja vauva oppi kävelemään 10kk!

Vierailija
4/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä pitänyt " telineessä" , lapsi siinä vaiheessa nousi ja käveli ihan itse tukia pitkin...

Vierailija
5/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienistä hetkistä haittaa ole, kunhan vauvaa ei pidetä niissä tunteja joka päivä.

Vierailija
6/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi viihtyy kyllä, muttei ole vastuussa kehityksestään ja sen tukemisesta. Vanhemmat sen sijaan ovat, ja heidän mukavuudenhalullaan ja laiskuudellaan ei sitten ole kyllä mitään rajaa!

Vierailija
7/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuitenkaan ole sama kuin lapselle hyväksi.

Meillä ei ole hyppykiikkua, ei kävelytuolia eikä edes sitteriä. Ja hyvin on pärjätty kolmen lapsen kanssa ilmankin. Syliähän nuo kaipaavat ehkä enemmän kuin noiden kapistusten kanssa, mutta vauvan turvallisuuden tunnehan kasvaa sylissä ollessa. Ja siitä saa hyvät eväät tulevaisuuteen.

Vierailija
8/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kostautuu kouluiässä oppimisvaikeuksina ja motoriikan ongelmina.

Vierailija
9/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. suihkuun haluan mennä siten, että 8 kk ikäinen ei joko ryömi perässä kastumaan suihkun alle, tai itke hysteerisenä oven takana. Jos lapseni vaurioituu pahasti siitä, että on 5-10 minuuttia päivässä kävelytuolissa, niin voi ei sitten.

Neuvolasta muuten sanottiin, että kun lapsi varaa kunnolla jaloilleen, saa laittaa pieneksi ajaksi hyppykiikkuun yms. Meidän tyttö varasi jo kuukausia ennen kun koko kapistukset otettiin käyttöön.

Teillä muilla toki kädet riittää pitämään vaikka 6 lasta samaan aikaan sylissä. Mulla ei. Heittäkää tervaa ja höyheniä mun päälleni.

T: 5v ja 8kk lapsistaan 24h/vrk yksin vastuussa oleva äiti

Vierailija
10/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat nyt 10v, 3v ja 5kk. Suihkussa käyn, kun lapset nukkuvat.

T. Nro 12

Vierailija
11/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppi kävelemään 10kk, toista ja kolmatta lasta ei pidetty lainkaan ja he kävelivät 1v2kk.

Vierailija
12/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo joo, olet paaaaaljon parempi ja onnistuneempi äiti kuin minä. Pointtisi tuli selväksi. Olet suorastaan ylivertaisen mahtava äiti-ihminen. The Äiti.

Vierailija:

Lapset ovat nyt 10v, 3v ja 5kk. Suihkussa käyn, kun lapset nukkuvat.

T. Nro 12

Vierailija
13/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse olla yksin vastuussa kolmesta lapsestani :-)

Sori, oli ihan pakko xD

Vierailija
14/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saatte kaikki sen kirkkaimman kruunun päähänne ja kun lähdön aikanne koittaa, muistellaan teitä vielä jälkeenkinpäin suorastaan ylimaallisen hyvinä äiteinä! Ihanaa että kaltaisianne ihmisiä on olemassa! Todella hienoa, että käytte suihkussa vain ja ainoastaan kun lapsosenne nukkuvat, siinä teette suuren palveluksen ihmiskunnalle!

Suren ainoastaan sitä, että itse en yllä läheskään tasollenne. Mutta ehkä vielä jonakin päivänä voin itsekin todeta olevani kaltaisenne äiti.

Hallelujaa!

Vierailija
15/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tarvitse olla yksin vastuussa kolmesta lapsestani :-)

Sori, oli ihan pakko xD

Vierailija
16/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsesi ei joko ole lainkaan moisissa vempaimissa, tai sitten on niissä yötä päivää viikkoja ja kuukausia putkeen :p

Vierailija
17/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...luojan kiitos mun suhde oli karilla jo ennen, kuin olin edes puolessa välissä raskautta...

Vierailija
18/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on tehty ilman isää tietoisesti lapsettomuushoidoissa. Ja ensimmäisen lapseni isä on nukkunut pois lapsen ollessa kuusi vuotias. Ja silti edelleen pärjään ilman ko. kapistuksia.

Vierailija
19/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija:

Lapset on tehty ilman isää tietoisesti lapsettomuushoidoissa. Ja ensimmäisen lapseni isä on nukkunut pois lapsen ollessa kuusi vuotias. Ja silti edelleen pärjään ilman ko. kapistuksia.

Vierailija
20/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui viestistä teille kahdelle fiksulle ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän