Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks porvoosta ketään

Vierailija
01.10.2024 |

Odottelin siinä teidän linja-autoasemallanne viime viikolla yhtenä päivänä bussia, olin vaihtamassa siis bussilinjaa, kaukoliikenne. Sitten siihen  tuli jokin Koiviston Auton bussi joka siis kylläkin on nykyään Onnibussin väreissä, Flex-vuoro eli yksikerrosbussi, Porvoo taisi olla sen bussin päättäri, tyhjensi väkensä ja lähti siitä pysäkiltä sitten pois. Mua jäi vaivaamaan, kun siitä bussista purkautui jotain nuorta porukkaa mm. ja ne jäi siihen laiturialueelle tönöttämään hetkeksi, ja sieltä yks tummahiuksinen sellanen vajaa parikymppinen likka tuijotteli ja naureskeli minua, minä en sitä likkaa tuntenut, mutt se ilmeisesti tunsi minut. Ja minä niin kuin ihmettelen sitä että mistä se bussi siihen tuli, vilkaisin vain sen bussin linjanumeroa ja mun mielestä siinä oli kolme numeroa ja sitten A... ja mun mielestä, siis vilkaisin vain, se eka numero oli 3 ja sitten vilkaisulla mun mielestä siinä luki paikkakuntana jotain L:llä alkavaa. Luvia se ei voinut olla, sillä Luvia on toisella puolella Suomea, ja Loviisasta ei ainakaan Onnibussin aikautlujen perusteella heillä ole yhtäkään bussilinjaa jolla olisi kolmenumeroinen linjatunnus.

Olisko joku joka vois kertoa mistä toi bussi tuli.... Kello oli hieman vaille aamupäivän 11.

Mua häiritsee, jokaui parikymppinen likka siinä virnuilee. Onkohan tuo taas joku niitä jauhopääjengin nettijulkaisuihin perehtyneitä tai mitä lie whatsappeja levittäneet...

Olis pitänyt mennä kysymään, että tunneks mä sua, muistini mukaan en tunne, ei mitään muistikuvaa että sun namaa olis mulle jostain tuttu, sä oot siis joku parikymppinen... Että mikähän sä olet ja kerro mullekin mitä siinä virnuilet, mä mielelääni haluaisin tietää mitä se jauhopääjengi on tehnyt ja haluaisin itsekin nähdä mitä se on tehnyt! 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän