Vanhempani eivät enää vastaa
Kyseessä 77 ja 78v
Viime viikolla jätin vastaamatta puheluun. Laitoin myöhemmin viestin. Sitten lauantaina olivat tulossa kylään niin sanoin ettei nyt sovi. Olin miesystävän luona josta he eivät tiedä. Nyt eilen laitoin viestin että voisin tulla keskiviikkona heille. Oma lapseni asuu siellä. Ei mitään viestiä tullut takaisin.
Äitini soittaa joka toinen päivä joten en ajatellut että yhden kerran puhelimeen vastaamatta jättäminen suututtaa heidät. Heidän pitäisi näköjään tietää kaikki elämästäni. En kait sitten menekään keskiviikkona heille.
Kommentit (29)
Aikuistu nyt ap! Itse et vastaa puhelimeen, sinulle ei sovi heidän vierailu, mikä ymmärrettävää, ja nyt sinä valitat kun vanhempasi eivät vastaa heti viestiisi. Mitäs meidän palstalaisten pitäisi nyt tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Salainen poikaystävä ja lapsesi asuu isovanhempiensa luona? Missä elämänhallinta?
Varmasti tämä ratkaisu on lapsen parhaaksi.
Parasta onkin ap, ettet mene vanhemmillesi kylään keskiviikkona vaan lepäät kunnolla tämän hurjan episodin jälkeen.
En kyllä ymmärrä ettei voi laittaa mitään viestiä. Lapsellista
Ap
Kohta vuorokausi kulunut kun laitoin viestin....ei mitään vastausta
Ap
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä ettei voi laittaa mitään viestiä. Lapsellista
Ap
Sinä tässä lapselliselta vaikutat.
Eli sähläät exäsi kanssa ja nytkin on hyvin epävarmat kuviot teillä. En ihmettele jos vanhempasi ovat huolissaan elämänhallinnastasi ja siksi haluavat tarkemmin tietää. Nyt loukkaantuivat kun aloit salailemaan.
Älkää viitsikö kiusata kun selvästi ihminen ei ole ihan ok. Jotakin erikoisuutta jolle ei voi itse mitään. Antakaa tukea tai skipatkaa.
(Kärjistän, ap, en tarkoita sinua.) Vai kiusaatteko te kehitysvammaisiakin?
Ehkä mulla on asperger. Niitä piirteitä ainakin. En ole hyvä sosiaalisesti
Ap