Kuinka paljon pyytää Legoista? 55 litraa myynnissä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko lapsi niistä haluaa? Toki muistat, että lapsen omaisuus, myös vähäarvoinen, on lapsen omaisuutta eikä sitä ilman lupaansa myydä.
Mistä sait päähäsi, että tässä myydään lapsen Legoja ilman lupia? Mulla on ihan omiakin. En tosin ole niitä myymässä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän alle kouluikäisillä lapsilla ei ainakaan ole omaisuutta, jos ei lasketa metsästä löytämiään keppejä ja kiviä. Kyllä kaikki tässä talossa on minun ostamaani tavaraa, myös lasten hoitoon ja viihdyttämiseen liittyvät tavarat. Teen sillä tavaralla tasan mitä itse haluan enkä pyydä lupaa viisivuotiaalta.
Tämä. Meillä lapsi mankuu aina kirpparilla myydyistä leluista kaikki rahat itselleen perustellen että ne ovat hänen. Minä olen maksanut ne lelut joten rahat, ne vähät mitä kirpparilta niistä saa ovat minun rahojani ja niillä ostan uusia ikätasolle sopivia leluja. Jos inttäminen rahoista ei lopu, täytyy varmaan olla myymättä leluja, mutta myös olla ostamatta uusia, joten duploilla on sitten leikittävä eikä vaadittava legosettejä.
Lahjaksi annettu on lapsen oma.
Mikäli jollain on muitakin peruspaloja
https://www.bricklink.com/v2/main.page