Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun entisen asukkaan postit tulee mulle niin oonko velvollinen viemään niitä esim. postiin?

Vierailija
30.09.2024 |

vai laitanko paperin keräykseen?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossavainen leikkasi persettä 

Vierailija
22/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kirjottaa niihin kirjeisiin, että KUOLLUT; DEAD; MORTO KUOLLUT KUOLLUT KUOLLUT KUOLLUT. Eiköhän sinne taivaaseen saa nyt ne kirkkopostit ja keskuskelkoot suoraa siellä sen Jumalansa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita postilaatikkoon /luukkuun isolla että  Huom postinjakaja! Tähän osoiteessen vain Maija Meikäläisen( oma nimesi) posti.

Vierailija
24/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita postilaatikkoon /luukkuun isolla että  Huom postinjakaja! Tähän osoiteessen vain Maija Meikäläisen( oma nimesi) posti.

Tai hyvä postin jakaja MAIJA MEIKÄLÄINEN OS. KORHONEN ON KUOLLUT!

Vierailija
25/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut ristinä entisen asukkaan postit joka on jo aiko sitten KUOLLUT. On kuulunut johonkin järjestöön tms. kirkolliseen juttuun ja eiköhän sieltä vaan puske koko ajan jotain lappusta ja mainosta. Huoh. Aluksi jaksoin viedä postiin ja laittaa ei enää asu täällä. Kerran tympäännyin ja alotin kirjottaa positiin, että tämä asukas ei enää asu tässä osoitteessa KOSKA ON KUOLLUT! Mutta ei, sitkeesti vaan jatkaa.

Sama! Postiluukusta lappasi perintäkirjeitä ja kuolinpesän kirjeitä tälle herralle, joka on jo kuollut ja kuopattu. Laitoin kerralla ison nipun kerättyjä kuoria postiin monta kertaa, ne samat ei tulleet takaisin mutta uutta pukkasi tilalle. Mikä siinä auttoi, kun ei ole mitään yhteystietoja mihinkään omaisille tai muuallekkaan. Edelleen tulee mutta vähemmän. Nykyisin heitän suoraan lehtikierrätykseen mainosten mukana. 

Vierailija
26/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee maistraattiin osoitteen muutos jonnekin. Ongelma siirtyy muualle. Hyvä osoite on Postitaival 7 A, Helsinki.

Vierailija
27/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Laita suoraan postilaatikkoon joka on lähin. Tai kerää laatikkoon taloyhtiön alakertaan ja ilmoita entiselle asukkaalle, tai sen äidille. Ehkä voi ilmoittaa postille että tulee väärään tms.

Vierailija
28/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toivoisit, että sun posti hoidettaisiin jos muutat uuteen osoitteeseen? Tee niin.

Minä teen osoitteenmuutokset joka ikiseen paikkaan, niin kenenkään muun ei tarvitse mun väärin menneistä posteista huolehtia. 

Vierailija
29/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allt som kommer genom din brevlucka eller i din postlåda är ditt enligt lagen, till skillnad från vad någon annan påstår. Du kan göra helt vad du vill med det.

Ei ole totta! Mitä täällä valehtelet? 

Det är helt sant. Därför tog marknadsföringen av t.ex. fotografier slut. Bilderna skickades hem och så skulle det väljas vilka man vill ha och vilka som skickas tillbaka i returkuvertet. De man behöll skulle det betalas för. Fiffiga förstod att om man bara håller allt så är det enligt postlagen helt OK. Sedan upphörde den marknadsföringen.

Kan du nu berätta varför det censurerade påståendet är en lögn?

Vierailija
30/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä polttaisin.

Vierailija
31/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin vaan 👍

32/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kuoreen osoitteen viereen isolla: "EI ASU TÄSSÄ OSOITTEESSA" JA Laita postilaatikkoon 

Vierailija
33/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kirjoita kuoreen osoitteen viereen isolla: "EI ASU TÄSSÄ OSOITTEESSA" JA Laita postilaatikkoon 

Miten pitkään sä jaksaisit tehdä tuota?

Vierailija
34/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein hänen nimissään  10000e lainan joka tuli minun tilille.  voi voi olisiko kannattanut muutto ilmoitus tehdä. vähä älysten aika menee kaduilla istuskeluun muut ottavat velat heidän mamsettaviksi. todella kalliiksi käy katu terrori

Vierailija
35/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie postiin, lähettävät takaisin lähettäjälle ja jos tiedät edellisen asukkaan yhteystiedot kerro hänelle. 

En tiedä. Nimikin on vieras maalaisen. ap

Maalaisen vieras nimi

Vierailija
36/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toivoisit, että sun posti hoidettaisiin jos muutat uuteen osoitteeseen? Tee niin.

Minä teen osoitteenmuutokset joka ikiseen paikkaan, niin kenenkään muun ei tarvitse mun väärin menneistä posteista huolehtia. 

Ei ne aina auta. Jostain syystä POSTI päätti, että pojan postit (tai osa niistä) pitää edelleen toimittaa vanhaan osoitteeseen, jossa hän ei ollut asunut vuosikausiin. Kirjeissä oli siis ihan lähettäjä käyttänyt ihan oikeaa uutta  oikeaa osoitetta, mutta siihen oli päälle lätkäisty tarra, jossa tämä vanha osoite. Ja tämä siinä vaiheessa, kun itsekin olimme jo muuttaneet pois. Uusi asukas sitten ilmoitteli niistä meille. Nyt ei vähään aikaan ole kuulunut mitään. Joko niitä ei ole enää tullut tai sitten tämä uusi asukas päätyi myös roskis-ratkaisuun.

Vierailija
37/37 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kirjottaa niihin kirjeisiin, että KUOLLUT; DEAD; MORTO KUOLLUT KUOLLUT KUOLLUT KUOLLUT. Eiköhän sinne taivaaseen saa nyt ne kirkkopostit ja keskuskelkoot suoraa siellä sen Jumalansa kanssa.

Jep, ja Pietarille terpat että tullaan ku keretään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi