Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa unianne

Vierailija
30.09.2024 |

Siis sellaisia jotka on oikeasti jotenkin omituisia tai hauskoja.

Olin jossain kliinisessä valkoisessa laitoksessa alieneiden kaappaamana. Jostain syystä meitä alettiin kuljettaa puhtaan valkoisella bussilla kaupungissa. Liikennevaloissa hyppäsin alienbussista vieressä olevan kuorma-auton lavalle ja pääsin karkuun. Kun kuorma-auto pysähtyi rakennustyömaalle hyppäsin kyydstä ja juoksin metsään. Siellä oli hyläty päiväkoti. Olin sisällä juuri leikkaamassa seurantasirua käden ihon alta lasinsirpaleella kun heräsin. Käteni oli puutunut ja kipeä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas sulla mielenkiintoinen uni. Jotain uni kanavoi, jostain. Ei käy ihan tylsäksi. Kuvaukseni ei ole herkille tai lapsille! Mulla oli viimeksi uni Usasta, joku ranta-alue paikka, kaunis meri ja hiekka. Oli aluksi sitä ennen asunto, jossa yläkerran asukkaat olivat kuin samassa asunnossa ja he parvella, mikä ei tuntunut minusta kivalta - täällä taas valve-elämässä ne naputtavat, koputtavat ja puuhaavat tuolla jotain. Tapasin siis ranta-asunnossa pari demonia, miestä, toisella eksoottisempi alkuperä. Toinen liittyi ehkä musiikkiteollisuuteen ja ihmiskauppaan. Ja naisia myös meni lankaan. Siellä sai jotkut käyttöön punaisen urheiluauton palkkioksi palveluksistaan ja muuta. Vaarallista. Puhelimeni oli hävinnyt jonka kuori on punainen (fuksia). Merenrannalla oli jäänteitä merikastanjoista "sea chestnut", mutta tosielämässä Hudson joella on niitä, toki se menee New Yorkin lähistölle ja siellä on hiekkarantoja (tai oli ennen tulvia). Silti oltiin osaksi San Diegon suunnalla lähellä rajaa, oli nuoria ihmiskaupan uhrina. Ehkä olen lukenut liikaa folioteorioita tai videot. Myös wc-tilassa oli osaksi jotain demonia. Ihmiskaupan uhrit tekivät myös jotain varkauksia ja keikkaa paikassa jossa ihmiset käyvät, ehkä joku messutila, pitkän mallinen rakennus.

Vierailija
2/2 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koin siis että messu- tai kauppatilassa oli myös riski tai koko alueella, että ihmiset joutuvat ihmiskaupan uhriksi tai huumatuksi. Jotain kummallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi